تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...

لزوم افزایش تعاملات دیپلماتیک در راستای ارتقای امنیت مرزها

فرمانده مرزبانی ناجا با تأکید بر لزوم افزایش تعاملات دیپلماتیک گفت: حراست از تمامیت ارضی ایران اسلامی وظیفه مرزبانان نیروی انتظامی است که باید برای اجرای هرچه بهتر آن، دانش علمی را افزایش دهیم تا بر ماموریت های محوله اشراف پیدا کنیم.

کد خبر: ۶۴۲۸۱
۱۰:۵۹ - ۰۷ تير ۱۳۹۹
لزوم افزایش تعاملات دیپلماتیک در راستای ارتقای امنیت مرزها
 
دیدارنیوز - سردار احمدعلی گودرزی در کارگاه تخصصی معاهدات و پروتکل‌های مرزی که در شهر جلفا آذربایجان شرقی برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مرزبانی بر لزوم برگزاری کارگاه‌های حقوقی تاکید کرد و گفت: در دنیای امروز باید حقوق همسایگی را بشناسیم و بر رعایت قوانین و مقررات مرزی اهتمام داشته باشیم.

وی با بیان اینکه مرزبانان مسئولیت سنگین حقوقی در نوار مرزی را بر عهده دارند، اظهارکرد: حراست از تمامیت ارضی ایران اسلامی وظیفه مرزبانان نیروی انتظامی است که باید برای اجرای هر چه بهتر آن، دانش علمی را افزایش دهیم تا بر ماموریت‌های محوله اشراف پیدا کنیم.

فرمانده مرزبانی ناجا با تاکید براینکه ایران با پنج کشور همسایه شامل ترکیه، عراق، روسیه، افغانستان و پاکستان توافق و پروتکل معاهداتی دارد، ادامه داد: انتظامات مرزی به مرزبانان اختیار می‌دهد که با تشریفات و پروتکل‌ها با کشور مقابل و همسایه تعامل و ارتباط داشته باشند.

 گودرزی بر حفظ و نگهداری علائم مرزی تاکید کرد و گفت: نگهداری صحیح علائم مرزی اهمیت ویژه‌ای دارد و باعث حفظ اقتدار سازمانی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می‌شود.

بر اساس اعلام سایت پلیس، وی با اشاره به اینکه ساخت و ساز در نوار مرزی خلاف مقررات است، خاطرنشان کرد: این اقدامات در مرز را باید رصد و از پیشرفت آن‌ها جلوگیری کنید.

فرمانده مرزبانی ناجا بر هوشمندسازی مرزبانی تاکید و تصریح کرد: نظم و انضباط عنصر اصلی موفقیت است و مرزبان در تراز انقلاب اسلامی باید به قوانین و مقررات مرزی آشنا باشد و انتظار می‌رود در جهت ارتقای امنیت و احساس امنیت در مناطق مرزی ارتباطات و تعاملات دیپلماتیک گسترده‌تر شود.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی