تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

تاکید یزدی بر نظم هرچه بیشتر در فرایند تربیتی طلاب جوان

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بر لزوم افزایش نظم و برنامه ریزی بهتر در جهت تربیت طلاب جوان تاکید کرد.

کد خبر: ۶۴۲۵۵
۰۹:۱۲ - ۰۷ تير ۱۳۹۹
تاکید یزدی بر نظم هرچه بیشتر در فرایند تربیتی طلاب جوان
 
دیدارنیوز - محمد یزدی جمعه شب در مراسم تجلیل و تکریم آیت‌الله استادی، آیت‌الله مقتدایی و حجت‌الاسلام والمسلمین غروی که در سالن جلسات جامعه مدرسین برگزار شد، این تقدیر را وظیفه جامعه مدرسین دانست و گفت: این تجلیل در واقع از سوی مراجع معظم تقلید صورت می گیرد.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اهمیت ترویج معارف دینی خاطرنشان کرد: همه افرادی که در راه حفظ مکتب خاندان اهل بیت(ع) از شر اشرار کوشیده‌اند، در پیشگاه الهی مأجور و منصور هستند.

وی با ذکر این مطلب که موفقیت‌های شورای عالی حوزه در دوره‌های گذشته قابل انکار نیست، گفت: این موفقیت ها، بسیار هستند که جزئیات خدمات شورای عالی باید در جای خود و در جلسات بیان شود.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به این که پس از پیروزی انقلاب اسلامی سازماندهی خوبی در حوزه‌های علمیه شکل گرفت، یادآورشد: با حضور نمایندگان امام خمینی(ره) و آیت‌الله گلپایگانی شورایی تحت عنوان شورای مدیریت شکل گرفت که مرحوم آیت‌الله فاضل لنکرانی یک دهه مدیریت این شورا را برعهده داشت.

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: علاوه بر اعتقاد به‌وجود یک نظم درونی و معنوی در حوزه‌های علمیه، از گذشته این اعتقاد وجود دارد که باید برای طلاب جوان در سطوح مختلف برنامه‌ریزی و نظم مشخصی وجود داشته باشد، پس از تقسیم وظایف سیاست‌گذاری و اجرا میان شورای عالی و مدیریت حوزه، تنظیم مسائل و برنامه‌ریزی‌ها به مراتب ارتقا پیدا کرده است.

یزدی تصریح کرد: در دوره‌های گذشته آیات مکارم شیرازی، راستی کاشانی، استادی، مؤمن، مقتدایی و بوشهری دبیر این شورا بوده‌اند که اقدامات بسیار خوبی انجام شده است، آیات استادی، مقتدایی و غروی در دوران عضویت خود در شورای عالی خدمات بسیار خوبی انجام دادند و اجر معنوی و پاداش اخروی اقدامات این عزیزان نزد پروردگار محفوظ است اما تکریم شخصیتشان وظیفه جامعه مدرسین است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی