تیتر امروز

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
حمله ایران به اسرائیل/ خبرنگار الجزیره: ایرانی‌ها نگران وضعیت اقتصاد هستند، نه حمله اسرائیل
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

حمله ایران به اسرائیل/ خبرنگار الجزیره: ایرانی‌ها نگران وضعیت اقتصاد هستند، نه حمله اسرائیل

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شب گذشته (شنبه ۲۵ فروردین) حملات پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام داد.
گفتمان نظام سلطه جهانی؛ پاسخ بیژن عبدالکریمی به محمدحسن علایی (قسمت چهارم و پایانی)
مناظره متنی محمدحسن علایی، جامعه‌شناس با بیژن عبدالکریمی، استاد دانشگاه

گفتمان نظام سلطه جهانی؛ پاسخ بیژن عبدالکریمی به محمدحسن علایی (قسمت چهارم و پایانی)

در ادامه مناظره متنی محمدحسن علایی، جامعه‌شناس با بیژن عبدالکریمی، استاد دانشگاه درباره «گفتمان نظام سلطه جهانی» که سه قسمت قبلی را در دیدارنیوز خواندید، در قسمت چهارم و پایانی می‌توانید پاسخ...

نیروهای مسلح هر روز در حال ارتقای توان خود هستند

فرمانده کل ارتش گفت: با پشتیبانی های وزارت دفاع و جوانان و دانشمندان فعال در صنایع دفاعی این وزارتخانه هر روز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران از جمله ارتش در عرصه‌های هوا، دریا و زمین در حال ارتقای توان برای دفاع از آرمان های والای انقلاب اسلامی هستیم.

کد خبر: ۶۴۱۸۰
۱۱:۳۴ - ۰۵ تير ۱۳۹۹
نیروهای مسلح هر روز در حال ارتقای توان خود هستند
 
دیدارنیوز - امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش صبح پنجشنبه در مراسم تحویل‌دهی ۳ فروند جت جنگنده کوثر به نیروهی هوایی ارتش اظهار کرد: امروز روز بسیار مبارکی در دهه کرامت و به برکت میلاد کریمه اهل بیت و حضرت امام رضا (ع) است که نمونه‌ای از تجلی اراده ملت بزرگ ایران در مقابله با تحریم های ظالمانه استکبار به دست توانمند برادران ما در وزارت دفاع و با کمک نیروی هوایی ارتش محقق شده است.

فرمانده کل ارتش با اشاره به شلیک موفقیت آمیز نسل جدید موشک‌های کروز دریایی برد بلند و کوتاه طی روزهای گذشته، تاکید کرد: چند روز پیش شاهد رونمایی از موشک ۳۰۰ کیلومتری از سطح بودیم که توسط وزارت دفاع ساخته و تحویل نیروی دریایی داده شد. امروز نیز شاهد پرواز نخستین خروجی خط تولید جنگنده تمام ایرانی کوثر بودیم و در آینده نیز رویدادهای مبارک دیگری را خواهیم داشت که به مرور اخبار آن اطلاع رسانی خواهد شد.

سرلشکر موسوی در پایان گفت: از همه کسانی که حمایت و پشتیبانی کردند تا امروز بتوانیم سربلند ماموریت های ارتش جمهوری اسلامی ایران را انجام دهیم  و بتوانیم همراه و همگام با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همچون تار و پود بهم تنیده بهترین ترکیب دفاعی را برای ایران فراهم کنیم، تشکر  می‌کنم.


منبع: فارس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی