تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...

بیانیه وکلای فدراسیون فوتبال پس از استعفا از پرونده ویلموتس

تیم حقوقی فدراسیون فوتبال با انتشار بیانیه‌ای از فعالیت در پرونده شکایت سرمربی بلژیکی تیم ملی کناره‌گیری کرد.

کد خبر: ۶۳۹۰۲
۱۴:۰۸ - ۰۲ تير ۱۳۹۹
بیانیه وکلای فدراسیون فوتبال پس از استعفا از پرونده ویلموتس
 
دیدارنیوز - تیم حقوقی ایرانی فدراسیون فوتبال پس از ماه‌ها فعالیت در پرونده شکایت مارک ویلموتس برای دریافت غرامت ۶ میلیون یورویی، سرانجام به علت نارضایتی از اتفاقات اخیر با صدور بیانیه‌ای از وکالت این فدراسیون کناره‌گیری کرد.

متن این بیانیه به شرح زیراست:
 
تیم حقوقی مستقر در پرونده ویلموتس، مراتب ذیل را جهت تنویر افکار عمومی به استحضار می‌رساند:

۱- این تیم حقوقی به مجرد دریافت شکایت ویلموتس و متعاقب عدم پذیرش این پرونده توسط سایرین به سبب حساسیت و پیچیدگی‌های پرونده وهرگونه عواقب احتمالی به جهت حفظ و دفاع از منافع ملی بدون انعقاد قرارداد مالی و دریافت دستمزد از فدراسیون فوتبال از اوایل اسفندماه در سکوت خبری و بی حاشیه کار خود را آغاز و بصورت مستمر و موثر ادامه داد. این درشرایطی بود که سابق بر این پرونده های مشابه توسط وکلای خارجی پیوسته با شکست روبرو بوده است و نظر به فرامین مقام معظم رهبری درخصوص استفاده از جوانان متخصص  حضور و کمک در این پرونده را تکلیف شرعی و میهنی خویش دانسته و فارغ از هر هیاهویی، شبانه روز با امید پیروزی به این پرونده پرداخت.

۲- متاسفانه با گذشت قریب به چندین ماه از این فرایند، افرادی در حفظ شانیت این گروه به طرق مختلف، غفلت کرده و با ایجاد دست انداز و طرح موضوعاتی، روز به روز به بی مهری خویش ادامه دادند. لیکن رفتارهای غرض ورزانه برخی، افتخار همکاری با فدراسیون فوتبال را با سختی همراه ساخته است.

۳- در کنار پرونده ویلموتس، خدمات حقوقی شایان دیگری توسط این گروه برای فدراسیون ارائه شده است که موجب کسب درآمد ارزی قابل توجه برای فدراسیون خواهد شد. منابعی که امکان هدر رفت آن وجود داشت. این تیم حقوقی افتخار داشته است که اسباب دریافت آن را فراهم کند. اما اراده‌ای برای  تنظیم قرارداد با اینجانبان، علیرغم پیشرفت کاروتلاش صادقانه، وجود ندارد.

۴- در پایان مراتب تشکر و قدردانی خویش را از اصحاب رسانه، خانواده بزرگ فوتبال به‌واسطه حمایت همه جانبه به عرض می‌رساند و مایل است به استحضار برساند با وجود پیچیدگی پرونده ویلموتس بدلایلی که بر همگان آشکار است، اعلام می‌کند مسوولیت این پرونده حقوقی را تماما پذیرفته و هرگونه دادنامه ارسالی توسط ارکان قضایی فیفا حاصل اقدامات این تیم حقوقی است و به یاری پروردگار، به موفقیت این پرونده تاریخی بسیار امیدوار است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی