تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

استقبال نتانیاهو از همراهی شورای حکام با ادعا‌های دروغینش

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی از تصویب قطعنامه اخیر شورای حکام درباره ایران استقبال کرد.

کد خبر: ۶۳۸۲۶
۱۵:۱۵ - ۰۱ تير ۱۳۹۹

دیدارنیوز ـ به نقل از روزنامه اورشلیم پست، بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی امروز در آغاز جلسه کابینه‌اش با اشاره به تصویب قطعنامه اخیر شورای حکام درباره ایران، مدعی شد: ایران به دروغ گفتن به جامعه جهانی برای دست یافتن به تسلیحات هسته‌ای، ادامه می‌دهد.
 
نتانیاهو در ادامه این ادعایش مطرح کرد: امروز، آژانس درک می‌کند که ما چندین سال است چه می‌گوییم.
 
بر اساس این گزارش، ادعای نتانیاهو در پی این مطرح می‌شود که شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی پس از رای‌گیری در جلسه‌ای حضوری، قطعنامه ارائه شده از جانب تروئیکای اروپا درباره ایران را تصویب کرد.
 
شورای حکام در این قطعنامه از ایران خواست دسترسی به دو محل را برای آژانس فراهم کرده و به طور کامل با این نهاد همکاری کند.
 
در همین راستا، محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان گفت: شورای حکام نباید اجازه دهد که دشمنان برجام، منافع عالی ایران را به خطر اندازد. سه کشور اروپایی که به وظایف خود در برجام عمل نکرده‌اند، نباید آلت فعل (این کار) باشند. ما چیزی برای پنهان کردن نداریم. بازرسی‌های آژانس در ایران طی پنج سال گذشته، از کل بازرسی‌ها در تاریخ آژانس بین‌المللی انرژی اتمی بیشتر بوده است. راه حل مبتنی بر توافق امکان‌پذیر است، ولی صدور قطعنامه آن را نابود خواهد کرد.
 
نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در حالی مدعی وجود اهداف نظامی در برنامه هسته‌ای ایران است که مقامات کشورمان بار‌ها تاکید کرده‌اند طبق فتوای مقام معظم رهبری مبنی بر حرام بودن تولید، نگه‌داری و به کارگیری تسلیحات هسته‌ای، فعالیت هسته‌ای ایران صلح‌آمیر است.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی