تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
حمله ایران به اسرائیل/ جمهوری اسلامی تجاوز به منافع خود را بر نمی‌تابد
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری

حمله ایران به اسرائیل/ جمهوری اسلامی تجاوز به منافع خود را بر نمی‌تابد

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...

خط دفاع منسجم از دلایل موفقیت رئال مادرید در این فصل

رئال مادرید عملکرد دفاعی برجسته‌ای در این فصل داشته است که با بهترین آمارش در ۳۲ سال گذشته برابری می‌کند.

کد خبر: ۶۳۷۷۷
۰۹:۳۰ - ۰۱ تير ۱۳۹۹

دیدارنیوز ـ به نقل از آس، رئال مادرید انسجام دفاعی خود را حفظ کرده است در حالی که قهرمانی‌اش در لالیگا به خودش بستگی دارد. سفیدپوشان به چهارمین آمار خوب خود در خط دفاعی در ۳۲ سال گذشته رسیده‌اند. تیم زین الدین زیدان تنها ۲۰ گل دریافت کرده است؛ آماری که برای مادرید از فصل ۸۸-۱۹۸۷تا هفته بیست و نهم دیده نشده بود. در آن زمان بویو دروازه‌بان سفیدپوشان بود که ۱۹ گل دریافت کرده بود.
 
پس از آن تنها دو دروازه‌بان مادرید توانستند جایزه سامورا (بهترین دروازه‌بان لالیگا) را به دست آورند. بویو در فصل ۹۲-۱۹۹۱ و ایکر کاسیاس در فصل ۰۸-۲۰۰۷ این عنوان را کسب کردند. اکنون پس از ۱۲ سال تیبو کورتوا شانس دارد تا این جایزه را به دست آورد.
 
مادرید پس از ختافه دومین تیمی است که کمترین ضربات را دریافت کرده است (۲۴۵ شوت). دروازه‌بان‌های این تیم با کمترین شوت در چارچوب روبرو شدند (۷۹).
 
عملکرد خوب کوارتوا در این زمینه کلیدی بوده است. دروازه‌بان بلژیکی در لالیگا بهترین آمار را در مهار توپ دارد (۷۵.۷۱ درصد). او دروازه سفیدپوشان را در ۲۶ بازی بسته نگه داشته است و در ۱۳ بازی دیگر ۱۷ بار دروازه‌اش باز شده است.
 
همچنین مادرید در هیچ یک از بازی‌های لالیگا سه گل یا بیشتر دریافت نکرده است (در لیگ قهرمانان اروپا و کوپا دل ری مقابل پاری سن ژرمن و رئال سوسیداد چنین شکستی خورده‌اند). این اتفاق از فصل ۱۰-۲۰۰۹ برای مادرید رخ نداده بود. در آن زمان مانوئل پیگرینی هدایت سفیدپوشان را بر عهده داشت.
 
اگر مادرید به همین روند ادامه دهد می‌تواند کمتر از ۳۰ گل دریافت کند. این اتفاق از فصل ۹۵-۱۹۹۴ رخ نداده است. در آن زمان خورخه والدانو هدایت تیم مادریدی را بر عهده داشت و تیمش ۲۹ گل دریافت کرد. در آن سال مادرید مانند همان سال‌هایی که بویو و کاسیاس جایزه سامورا را بردند قهرمان لالیگا شد.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی