تیتر امروز

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.
سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...

پلیس در تعقیب قاتل پیرزن تنها

تحقیقات درباره پرونده قتل زنی 80 ساله كه جوانی حدودا 30ساله به انگیزه سرقت وارد خانه‌اش شده اما پس از پیدانکردن پول و اموال باارزش، او را مورد ضرب‌وجرح قرار داده و به قتل رسانده، همچنان ادامه دارد. 

کد خبر: ۶۳۰۸
۱۱:۵۱ - ۱۴ مرداد ۱۳۹۷

دیدارنیوز - پس از آنکه وقوع آتش‌سوزی در خیابان خزر شمالی به ایستگاه آتش‌نشانی شماره 88 اعلام شد، آتش‌نشانان در محل حادثه که خانه‌ای ویلایی بود، حضور یافتند و بعد از انجام عملیات اطفای حریق، جسد پیرزنی حدودا 80ساله را داخل خانه کشف کردند. آنها موضوع را به کلانتری 101 تجریش اطلاع دادند. 
 
با حضور مأموران کلانتری در محل و تأیید خبر اولیه، بلافاصله موضوع به پلیس آگاهی تهران بزرگ اعلام شد و در ادامه تیم تشخیص هویت و بررسی صحنه اداره دهم پلیس آگاهی در محل حاضر شدند.  در بررسی صحنه کشف جسد، مشخص شد پیرزن به‌شدت مورد ضرب‌وجرح قرار گرفته و در نهایت با اصابت ضربات جسم سخت به ناحیه پشت‌ سر به قتل رسیده است. 
 
کارآگاهان در همان تحقیقات اولیه اطلاع پیدا کردند مقتول بیش از 10 سال بود که پس از فوت همسرش، به همراه یک پرستار در خانه‌اش زندگی می‌کرد و فرزندانش نیز در خارج از کشور حضور دارند.  تحقیقات از پرستارِ پیرزن مقتول در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت و او در اظهاراتش عنوان کرد شب حادثه در منزل دخترش حضور داشت. او به کارآگاهان گفت: «چند سالی بود که در منزل این خانم کار می‌‌کردم و شب‌ها نیز در منزل او استراحت می‌کردم تا تنها نباشد. چند روز قبل لوله آب حیاط خانه ترکید و کارمندان آبفای منطقه برای تعمیرات به منزل این زن آمدند و کار تعمیرات را انجام دادند. روز حادثه پیرزن به دخترم زنگ زد و گفت دوباره فردی از اداره آب برای تعمیر مجدد لوله آمده است، اما زمانی‌ که من به خانه رسیدم متوجه آتش‌سوزی در داخل خانه شدم که بلافاصله به آتش‌نشانی زنگ زدم». 
 
پرستار مقتول در جواب سؤال کارآگاهان درباره نحوه نگهداری پیرزن از اموال باارزش خود در داخل خانه گفت: «خانم اموال باارزش خود از قبیل طلاجات و پول به مبلغ زیاد را در بانک نگهداری می‌کرد». کارآگاهان در ادامه تحقیقات پلیسی با بررسی تصاویر به‌دست‌آمده از محدوده محل جنایت و همچنین تصاویر به‌دست‌آمده از آیفون تصویری خانه مقتول موفق به شناسایی تصویر جوانی حدودا 30ساله، لاغراندام با کلاه نقابدار شدند که روز حادثه به در منزل مقتول مراجعه کرد و به احتمال بسیار زیاد به‌عنوان مأمور آب داخل خانه رفت.
 
این فرد پس از گذشت نزدیک به سه ساعت درحالی‌که بسته‌ای همراه خود داشت، به‌سرعت از خانه خارج و از محل دور شد. تصاویر به‌دست‌آمده از این جوان به رؤیت پرستار مقتول و چند نفر دیگر رسید، اما کسی او را نمی‌شناخت.
 
سرهنگ کارآگاه علی ولی‌پورگودرزی، معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، درباره این پرونده گفت: «در ادامه رسیدگی به پرونده قتل پیرزن 80ساله، هماهنگی‌های لازم با بازپرس شعبه سوم دادسرای ناحیه 27 تهران برای انتشار تصویر به‌دست‌آمده از متهم پرونده انجام شد و از شهروندانی که موفق به شناسایی تصویر این شخص شدند درخواست می‌شود اطلاعات خود را درباره هویت یا محل‌های تردد و زندگی این شخص از طریق شماره تماس 51055428 در اختیار کارآگاهان اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دهند».
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی