تیتر امروز

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...
حسام سلامت:در حال تجربه جنگ داخلی هستیم/سرنوشت جنگ،می‌تواند آینده ما را تعریف کند/ جامعه چندبار به حاکمیت فرصت تغییر داد
گفت و گوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با یک جامعه شناس:

حسام سلامت:در حال تجربه جنگ داخلی هستیم/سرنوشت جنگ،می‌تواند آینده ما را تعریف کند/ جامعه چندبار به حاکمیت فرصت تغییر داد

"جامعه پلاس" عنوان برنامه جدیدی از دیدارنیوز است که ذیل این برنامه همه دغدغه‌های اجتماعی مانند زنان، محیط زیست، آسیب‌های اجتماعی، مهاجرت، حاشیه نشینی و ..با حضور کارشناسان تحلیل و بررسی می‌شود.
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...

احتمال برگزاری ایران - هنگ‌کنگ در اربعین حسینی و یک سوال مهم

به نظر می‌رسد بازی‌های معوقه از مرحله دوم انتخابی جام جهانی در مهر و آبان ۹۹ برگزار خواهد شد که در این صورت فدراسیون فوتبال باید اقداماتی برای بازی با هنگ کنگ در اربعین حسینی انجام دهد.

کد خبر: ۶۲۷۹۱
۱۲:۴۰ - ۱۷ خرداد ۱۳۹۹
احتمال برگزاری ایران - هنگ‌کنگ در اربعین حسینی و یک سوال مهم
 
دیدارنیوز - به گفته رسانه‌های قطری، درباره تاریخ برگزاری بازی‌های معوقه از مرحله دوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ و اتخابی جام ملت‌های ۲۰۲۳ به توافق رسیده‌اند.

طبق اعلام نشریه الوطن، این مسابقات در روزهای ۸ و ۱۳ اکتبر (۱۷ و ۲۲ مهر) و همچنین ۱۲ و ۱۷ نوامبر (۲۲ و ۲۷ آبان) برگزار می شود و تکلیف تیم های صعود کننده به مرحله سوم و نهایی انتخابی جام جهانی مشخص خواهد شد.

در صورتی که هر یکی از نهادهای رسمی تاریخ های مذکور را تایید کنند، برنامه بازی های تیم ملی به این شرح خواهد بود که با برخی از مناسبت‌های مذهبی و سنتی ایران همزمان شده است.

ایران – هنگ کنگ/ پنج شنبه ۱۷ مهر (اربعین حسینی) تعطیل
کامبوج – ایران/ سه شنبه ۲۲ مهر
ایران – بحرین/ پنج شنبه ۲۲ آبان
ایران – عراق/ سه شنبه ۲۷ آبان

سه بازی خانگی ایران مقابل هنگ کنگ، بحرین و عراق در خانه و با حضور تماشاگران زن و مرد برگزار می‌شود و به جهت اهمیت این مسابقات، حمایت همه جانبه از تیم ملی برای کسب مجوز حضور در مرحله بعد اهمیت بسیار بالایی دارد.

با این وجود، طبق جدول فوق، بازی نخست تیم ملی ایران با هنگ کنگ با اربعین سالار شهیدان همزمان شده و رعایت مسائل و شئون این روز برای ایرانی‌ها اهمیت بالایی دارد. به همین دلیل احتمالا فدراسیون فوتبال باید مکاتباتی انجام دهد تا بازی بدون مشکل خاصی از حیث مسائل مذهبی و بین‌المللی نداشته باشد.

در گذشته فدراسیون فوتبال تجربه برگزاری مسابقات بین المللی در روزهای مهم ملی و مذهبی را داشته که به علت نصب برخی پرچم‌ها و بیان شعارهای مختلف با جرایمی برای فوتبال ایران همراه شده است.


منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی