تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
مدیرعامل شرکت فرهنگی آموزشی ریحانه مشیز اعلام کرد:

پخش پادکست های صیانت از محیط زیست آغاز شد

آرش محمدی گفت: از آن جایی که مجموعه مدارس ریحانه از حامیان محیط زیست محسوب می‌شوند، لذا برای تحقق این مهم، دپارتمان فرهنگی آموزشی شرکت فرهنگی آموزشی ریحانه به مناسبت آغاز هفته محیط زیست ضبط و ارائه پادکست‌های ریحانه سبز با مضامین زیست محیطی را آغاز نموده و از تاریخ ۱۷خرداد ماه ۱۳۹۹ این پادکست‌ها در کانال‌های مربوط به دانش آموزان و اولیای مجموعه مدارس ریحانه٬ بارگذاری خواهد شد.

کد خبر: ۶۲۷۳۷
۲۰:۴۶ - ۱۶ خرداد ۱۳۹۹
آغاز به کار پادکست های صیانت از محیط زیست
 
دیدارنیوز- مدیرعامل شرکت فرهنگی آموزشی ریحانه مشیز طی بیانیه‌ای از آغاز پخش پادکست‌های آموزش صیانت از محیط زیست، توسط مجموعه مدارس سبز ریحانه خبر داد. "آرش محمدی" در تشریح جزییات این خبر گفت: از آن جایی که مجموعه مدارس ریحانه از حامیان محیط زیست محسوب می‌شوند، لذا برای تحقق این مهم، دپارتمان فرهنگی آموزشی شرکت فرهنگی آموزشی ریحانه به مناسبت آغاز هفته محیط زیست ضبط و ارائه پادکست‌های ریحانه سبز با مضامین زیست محیطی را آغاز نموده و از تاریخ ۱۷خرداد ماه ۱۳۹۹ این پادکست‌ها در کانال‌های مربوط به دانش آموزان و اولیای مجموعه مدارس ریحانه٬ بارگذاری خواهد شد.

وی با بیان اینکه مخاطب این پادکست‌ها حدود سه هزار نفر عوامل، پرسنل، دانش‌آموزان و اولیا ریحانه به صورت مستقیم و حدود ده هزار نفر بصورت غیر مستقیم می‌باشند، از تاثیر این پادکست‌ها بر جمعیت آماری کثیری از همشهریان خبر داد.

مدیرعامل شرکت فرهنگی آموزشی ریحانه مشیز خاطر نشان کرد: مجموعه مدارس ریحانه با انتخاب شعار «ریحانه سبز» ارزش زیادی برای زمین و زیست گاه آدمی قائل بوده، در این راستا فعالیت‌های زیادی را در برنامه‌های آتی خود درنظر گرفته است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی