تیتر امروز

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...

کشف ۱۳ تن موادمخدر در کشور در هفته گذشته

معاون مقابله با عرضه و امور بین‌الملل ستاد مبارزه با موادمخدر از کشف ۱۳ تن موادمخدر در کشور در بازه زمانی سوم لغایت نهم خرداد امسال خبر داد.

کد خبر: ۶۲۶۲۱
۱۴:۰۳ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۹
کشف ۱۳ تن موادمخدر در کشور در هفته گذشته
 
دیدارنیوز - ناصر اصلانی در این باره گفت: مجموع کشفیات این هفته ۱۳۰۰۶ کیلوگرم می‌باشد که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته (۱۳۷۱۵کیلوگرم) حدود ۵ درصد کاهش دارد.

وی افزود: ۱۰۲۶۴ کیلوگرم از مجموع کشفیات مربوط به ماده مخدر تریاک بود که ۷۹ درصد کشفیات را به خود اختصاص داده است.

به گفته معاون دبیرکل ستاد مبارزه با موادمخدر،  از این میزان ۱۷۰۹ کیلوگرم حشیش، ۶۸۲ کیلوگرم هروئین، ۴۳ کیلوگرم شیشه، ۲۰۲ کیلوگرم گراس، ۱۴ مرفین و ۹۲ کیلوگرم سایر مواداست.

اصلانی اظهار داشت: در هفته اخیر مجموعاً ۵۷۹۳ متهم در ارتباط با جرایم مواد مخدر و خصوصاً طی طرح‌های جمع‌آوری و ساماندهی معتادان متجاهر در سطح کشور دستگیر شده‌اند که از این تعداد ۳۰۵۶ نفر به اتهام قاچاق و توزیع مواد مخدر و ۲۶۹۷ نفر معتاد متجاهر دستگیر شده‌اند. در میان دستگیرشدگان این هفته  ۴۰ نفر از اتباع بیگانه می‌باشند.

وی با بیان اینکه بالغ بر ۷۳ درصد کشفیات این دوره زمانی مربوط به هفت استان کشور می‌باشد،‌ اظهار داشت: بیشترین حجم کشفیات با ۳۳۹۵ کیلوگرم مربوط به استان کرمان است که معادل ۲۶ درصد کشفیات کشور می‌باشد و فارس با ۱۶۴۶ کیلوگرم، خراسان جنوبی با ۱۳۴۴ کیلوگرم، سیستان و بلوچستان با ۱۱۱۳ کیلوگرم، هرمزگان با ۷۸۶ کیلوگرم، سمنان با ۶۳۱ کیلوگرم و یزد با ۵۸۳ کیلوگرم به ترتیب در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

معاون دبیرکل ستاد افزود: سهم کشفیات پنج استان اولویت دار حوزه مقابله یعنی سیستان و بلوچستان، کرمان، هرمزگان، بوشهر و خراسان جنوبی از کشفیات کشور در هفته مذکور ۵۱ درصد از کشفیات کشور است.

براساس گزارش روابط عمومی ستاد مبارزه با موادمخدر، اصلانی اظهار داشت: طی این مدت ۳۲۱ دستگاه خودرو و ۱۰ قبضه سلاح توقیف شد. ۶۰ درصد کشفیات با اقدامات اطلاعاتی و ۲۷ درصد انتظامی بوده است.


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی