تیتر امروز

هشدار حزب الله به اسرائیل/ ادعای نیویورک‌تایمز درباره حادثه اصفهان
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

هشدار حزب الله به اسرائیل/ ادعای نیویورک‌تایمز درباره حادثه اصفهان

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
شاخه‌های زیتون از میان زبانه‌های آتش
یادداشت اختصاصی دیدار؛ چالش ایران و اسرائیل از زاویه‌ای دیگر

شاخه‌های زیتون از میان زبانه‌های آتش

برخی حقایق، معادلات، ملاحظات، مراودات و هماهنگی‌های خاص بین‌المللی در میانه‌های آتش بین ایران و اسرائیل، جان مایه یادداشت اسفندیار عبداللهی است که آینده روابط ایران با آمریکا و اسرائیل را تصویر...
اسپانیا، رفت و برگشت در دویست و پنجاه صفحه

اسپانیا، رفت و برگشت در دویست و پنجاه صفحه

ارزاقی، رمان‌نویسی است که از ابتدا درد و دغدغه مهاجرت داشته و در تک‌تک آثارش این دغدغه‌مندی ملموس است؛آنچه می‌خوانید توضیحی است که حامد شجاعی بر سفرنامه این نویسنده نوشته است.

پلیس قاتل آمریکایی احتمالا با اتهامات بیشتری روبرو می‌شود

دادستان کل مینه‌سوتا می‌گوید، احتمالا افسر پلیس قاتل آمریکایی با اتهامات بیشتری روبرو می‌شود.

کد خبر: ۶۲۵۱۸
۱۴:۴۰ - ۱۲ خرداد ۱۳۹۹

دیدارنیوز ـ به نوشته روزنامه دیلی میل، کیت الیسون، دادستان کل مینه‌سوتا گفت، درک شووین ۴۴ ساله افسر پلیس سفیدپوست است که در پی اعمال خشونت و مرگ جورج فلوید سیاهپوست از کار اخراج شد؛ مرگ این مرد سیاهپوست اعتراضات گسترده‌ای را در آمریکا و سایر کشور‌های جهان به همراه داشته است.
 
این افسر پلیس در حال حاضر با قرار وثیقه ۵۰۰ هزار دلاری در بازداشت و نظارت ۲۴ ساعته است و ماموران زندان از بیم خودکشی، وی را تحت نظارت قرار داده‌اند. افسران هم هر ۱۵ دقیقه یک بار به وی سر می‌زنند.
 
زندانی که این افسر سابق پلیس در آن تحت بازداشت است، اعلام کرد: شووین تحت نظارت دائم است و در یک سلول انفرادی قرار دارد. شووین ۲۳ ساعت در سلولش است و فقط یک ساعت بیرون آورده می‌شود. وی همچنین به کتاب، قلم و کاغذ دسترسی دارد.
 
دادستان کل مینه‌سوتا همچنین اعلام کرد، سه افسر سابق دیگر هم با دستگیری احتمالی به دلیل دست داشتن در مرگ این فرد سیاهپوست روبرو می‌شوند. وی ادامه داد: حقیقت امر این است که تحقیقات درباره مرگ فلوید هنوز در جریان است و ما هنوز در میانه این تحقیقات هستیم.
 
این در حالیست که پس از متهم شدن این افسر پلیس، همسرش کلی شووین هم دادخواست طلاق داده و گفته می‌شود که بابت مرگ این مرد سیاهپوست به شدت ناراحت است.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی