تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...

فرماندار خبر داد: مهار ۳ آتش سوزی در جنگل‌ها و مراتع بهمئی

فرماندار شهرستان بهمئی گفت: طی ۳ فقره آتش سوزی ۳۰ هکتار از عرصه‌های جنگلی و مرتعی این شهرستان طعمه حریق شد.

کد خبر: ۶۲۵۰۷
۱۳:۴۶ - ۱۲ خرداد ۱۳۹۹

دیدارنیوز ـ حکمت الله سنایی  افزود: روز یکشنبه ۱۱خبرداد ماه سه فقره آتش سوزی در جنگل‌ها و مراتع ارتفاعات "قلعه نادر"، "تنگ ماغر "و ورودی شهر لیکک رخ داده است.
 
وی اظهارکرد: آتش سوزی قلعه نادر ساعت ۸ صبح آغاز و ساعت ۱۲ مهار شد، آتش سوزی تنگ ماغر ۱۴ شروع و ساعت ۱۷ مهار شد و ورودی شهر لیکک از سمت بهبهان ساعت ۱۲ شروع و تا ساعت ۱۳ مهار شد.
 
فرماندار شهرستان بهمئی خاطرنشان کرد: در این سه آتش سوزی ۳۰ هکتار از گونه‌های عرصه‌های جنگلی، و مرتعی از بین رفت البته بیشتر خسارت مرتعی بود.
 
سنایی تصریح کرد: آتش سوزی‌ها با کمک نیرو‌های مردمی، بسیج، نیرو‌های منابع طبیعی، شهرداری، محیط زیست، فرمانداری، امدادگران جمعیت هلال احمر و مهار و خاموش شدند.
 
وی با بیان اینکه علت آتش سوزی‌ها هنوز مشخص نیست، ادامه داد: علت آتش سوزی در دست بررسی است.
 
فرماندار شهرستان بهمئی عنوان کرد: طی یک ماه اخیر حدود ۱۶ مورد آتش سوزی در جنگل‌ها و مراتع و پسماند مزارع این شهرستان رخ داده است که بیشتر موارد پسماند مزارع بوده اند.
 
سنایی با بیان اینکه برای مهار و خاموش کردن آتش سوزی‌ها بیشتر از شاخه درختان استفاده می‌شود، تاکید کرد: در جا‌هایی که امکان حضور خودرو آتش نشانی باشد آتش نشانی کمک می‌کند و تعداد کمی دستگاه دمنده داریم.
 
وی با قدردانی از کسانی که برای مهار آتش تلاش کردند از مردم خواست هنگام حضور در عرصه طبیعت با توجه به شرایط حساس منطقه و گرمای شدید از روشن آتش خودداری کرده و مراقبت بیشتری داشته باشند تا شاهد آتش سوزی جنگل‌ها و مراتع شهرستان نباشیم.
 
فرماندار شهرستان بهمئی با اشاره به اینکه احتمال عمدی بودن برخی آتش سوزی‌ها وجود دارد، بیان کرد: این موارد در حال بررسی هستند و در صورت شناسایی طبق قانون از طریق دستگاه قضایی با عاملان آتش سوزی‌ها برخورد خواهد شد.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی