تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

رییس قوه قضاییه: تخریب آلونک‌ها نتیجه بی‌توجهی به اولویت‌ها است

رئیس قوه قضاییه با تاکید بر اینکه جهادکشاورزی و شهرداری‌ها در اجرای قانون به اولویت‌ها توجه کنند، گفت: نتیجه بی‌توجهی به اولویت‌ها در اجرای قانون، تخریب آلونک‌ها به جای برخورد با کاخ‌سازی‌های غیرقانونی در مناطق خوش آب و هوای کشور است.

کد خبر: ۶۲۴۹۴
۱۲:۲۳ - ۱۲ خرداد ۱۳۹۹

دیدارنیوز ـ به گزارش روز دوشنبه مرکز رسانه قوه قضاییه، حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی در جلسه مسئولان عالی قضایی کشور اظهار داشت: اگر با دانه درشت‌ها برخورد شود جرایم جزئی هم جمع می‌شود چنانکه اگر با قاچاق کانتینری برخورد شود قاچاق خرد هم جمع می‌شود.
 
وی ادامه داد: اگر اولویت سنجی درست نباشد نتیجه اش برخورد با کوله‌بری به جای برخورد با قاچاق سازمان یافته و حرفه‌ای می‌شود.
 
رئیسی با تاکید بر اینکه اجرای قانون باید بدون تبعیض و با اولویت سنجی انجام شود، افزود: بهترین شاخص در اجرای عدالت، عمل به قانون است و هیچ‌کس در هیچ جایگاهی نباید به خود اجازه قانون گریزی بدهد.
 
وی افزود: بی عدالتی در توزیع امکانات و ظرفیت‌های کشور، کم توجهی به معیشت و اقتصاد مردم و دوری از اخلاق و معنویت زمینه بروز آسیب‌های اجتماعی مثل حادثه گیلان است.
 
رئیسی خاطرنشان کرد: شاخص‌های اصلی در تحقق جامعه مطلوب در مکتب امام، عدالت، عقلانیت، معنویت و اخلاق است.
منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی