تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

پیام تبریک برخی از مسئولین نظام به محمدباقرقالیباف برای تصدی ریاست مجلس یازدهم

برخی از مسئولان عالیرتبه نظام در پیام‌هایی جداگانه ریاست محمدباقر قالیباف بر صندلی مجلس یازدهم را تبریک گفتند.

کد خبر: ۶۲۲۵۶
۲۰:۵۸ - ۰۸ خرداد ۱۳۹۹

پیام تبریک برخی از مسئولین نظام به محمدباقرقالیباف برای تصدی ریاست مجلس یازدهم

دیدارنیوز - متن پیام‌ها در زیر می‌آید: 

رئیس جمهور انتخاب قالیباف به عنوان رئیس مجلس را تبریک گفت

متن پیام تبریک حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
جناب آقای دکتر قالیباف

انتخاب جنابعالی از سوی نمایندگان محترم ملت به عنوان رئیس مجلس شورای اسلامی را تبریک و تهنیت می گویم.

امیدوارم در فصل نوین مجلس شورای اسلامی، با تلاش مشترک و تعامل سازنده بین دولت و مجلس، شاهد هم افزایی بیشتر در ساماندهی امور کشور بخصوص در شرایط  سخت تحریم بی سابقه و شیوع ویروس کرونا، برای رفع مشکلات مردم، افزایش امید در جامعه و خدمت بیشتر به ملت بزرگ ایران باشیم.

توفیق روزافزونتان را در انجام ماموریت محوله و تحقق آرمان های بلند نظام مقدس جمهوری اسلامی از درگاه خداوند بزرگ مسالت دارم.

 حسن روحانی
رئیس جمهوری اسلامی ایران
 
پیام تبریک رییس قوه قضاییه به رییس مجلس یازدهم
 
متن این پیام به شرح زیر است:

«جناب آقای محمد باقر قالیباف دامت تاییداته
رئیس محترم مجلس شورای اسلامی

انتخاب جنابعالی بعنوان رئیس مجلس شورای اسلامی با رای اکثریت قاطع نمایندگان مجلس که نشانه وحدت و همدلی منتخبین ملت می‌باشد را تبریک عرض می‌نمایم.

قوه قضائیه در مسیر تحقق اهداف بلند انقلاب اسلامی و اجرای رهنمودها و تدابیر حکمیانه رهبر فرزانه انقلاب آمادگی خویش را در جهت تعامل برادرانه با مجلس برخاسته از آراء مردم اعلام و امیدوار است در پرتو این تعامل و همکاری و با شناخت درست شرایط و اولویت‌های کشور مجلس یازدهم بتواند با قانونگذاری صحیح و اعمال نظارت‌های قانونی و موثر و کارآمد نسبت به مرتفع نمودن مشکلات جامعه و مردم به وِیژه در حوزه اقتصاد و فرهنگ و از بین بردن زمینه‌های فساد نقش موثر تری ایفا نماید.

دوام توفیقات جنابعالی و اعضا محترم هیات رئیسه و عموم نمایندگان را در سایه هدایت و توفیق الهی از درگاه ایزد منان مسالت می‌نمایم.

سید ابراهیم رئیسی.»
 
پیام تبریک امیر سرتیپ حاتمی به قالیباف

 متن پیام بدین شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم
برادر گرامی جناب آقای دکتر محمد باقر قالیباف
 ریاست محترم مجلس شورای اسلامی

سلام علیکم

انتصاب جناب عالی را به عنوان ریاست قوه مقننه از سوی خود و خانواده بزرگ وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

مواجهه با چالش‌ها و تلاش مشترک برای حل مشکلات در شرایط مواجهه با دشمنان نظام اسلامی،  فصل نوینی از فعالیت ها، افزایش همکاری‌ها، هم افزایی و توسعه روابط میان وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو های مسلح و مجلس شورای اسلامی ایران را می طلبد که باید بر آن تاکید و با درایت جناب عالی و نمایندگان محترم مردم شریف ایران در مجلس شورای اسلامی همچون گذشته آن را استمرار بخشیم.

 توفیق روز افزون جنابعالی و  همه نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی ایران را از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح
سرتیب ستاد امیر حاتمی»
 
پیام تبریک رئیس ستاد کل نیروهای مسلح خطاب به قالیباف

متن پیام رئیس ستاد کل نیروهای مسلح به این شرح است:

برادر ارجمند جناب آقای دکتر قالیباف
با سلام و تحیات الهی

انتصاب شایسته جنابعالی به سمت ریاست یازدهمین مجلس شورای اسلامی که دلالت بر توانمندی ها و قابلیت های آن برادر عزیز برای نقش آفرینی های موفق در این سنگر خطیر و راهبردی دارد، را تبریک عرض می نمایم.

بی شک تجارب ارزنده و متمادی آن برادر گرانقدر در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در هشت سال دفاع مقدس و پس از آن در حوزه فرماندهی و مدیریت نیروهای مسلح و عرصه‌های اجتماعی و شهری به مدد ایمان، تقوا و رویکرد جهادی و انقلابی، پشتوانه مطمئن و راهگشایی است که می تواند موجب حرکت پرشتاب  مجلس شورای اسلامی در مسیر اجرای انتظارات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) به ویژه در انجام وظیفه قانونگذاری با شناخت درست از شرایط و اولویت‌های اقتصادی و فرهنگی کشور و انجام مناسب وظیفه نظارتی مجلس با رعایت تقوا و انصاف و اجتناب از حب و بغض های شخصی و جناحی را رقم زند.

انتظار می‌رود با مدیریت حضرتعالی و همراهی نمایندگان محترم مردم در مجلس یازدهم روند تقویت بنیه دفاعی و تصویب و اصلاح قوانین مرتبط ماموریت خطیر نیروهای مسلح با اولویت و سرعت بالاتر از قبل مورد عنایت قرار گیرد.

دوام توفیق جنابعالی و یکایک نمایندگان محترم مجلس یازدهم تحت عنایت حضرت ولی عصر (عج) و تبعیت از منویات و رهنمودهای حکیمانه مقام عظمای ولایت و رهبری حضرت امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی) را از ذات اقدس کبریایی مسئلت دارم.

سرلشکر پاسدار محمد باقری

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح
 
پیام تبریک دبیر شورای عالی امنیت ملی به قالیباف

متن پیام بدین شرح است:
«بسم الله الرحمن الرحیم
جناب آقای دکتر محمدباقر قالیباف
سلام علیکم

اعتماد نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی به جناب عالی و انتخاب شما به ریاست مجلس را صمیمانه تبریک می گویم.

از خداوند سبحان دوام توفیقات شما را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی مسئلت می کنم و آرزومند موفقیت جنابعالی در پیگیری و تحقق مطالبات جمهور و منویات مقام معظم رهبری هستم.»
 
سرلشکر سلامی به قالیباف تبریک گفت

متن پیام سرلشکر پاسدار حسین سلامی به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم
برادر ارجمند جناب آقای دکتر محمدباقر قالیباف
 سلام علیکم

انتخاب جنابعالی توسط نمایندگان منتخب ملت به " ریاست مجلس شورای اسلامی " که حاصل تجربیات ارزشمند دوران درخشان دفاع مقدس و عرصه‌های ارزنده پس از آن است را تبریک عرض می نمایم .

امید است به اذن خداوند بزرگ ، مجلس یازدهم با پیمودن نقشه راه نورانی ترسیم شده پیشوای عظیم الشأن انقلاب اسلامی، گام‌های بلندی برای ارتقای رفعت، عزت و عظمت ملت شایسته ایران و سرافرازی نظام مقدس جمهوری اسلامی را  رقم زند.

در این راستا "سپاه پاسداران انقلاب اسلامی" آمادگی همه جانبه خود برای هرگونه حمایت و همکاری به ویژه در عرصه حل مشکلات جامعه و حفظ مصالح و منافع ملت شریف ایران را اعلام می‌کند.

 توفیقات روزافزون جنابعالی و نمایندگان محترم تحت عنایات خاصه حضرت ولی عصر (عج)و هدایت های الهی رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) را از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

 سرلشکر پاسدار حسین سلامی
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
 
مشاور روحانی: دعای رفقای شهیدِ قالیباف بدرقه راهش باد

حسام الدین آشنا مشاور رئیس جمهوری با اشاره به انتخاب محمد باقر قالیباف به عنوان رئیس مجلس شورای اسلامی در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت:

«‏بار سنگینی بر دوش سردار قالیباف نهاده‌شده‌است.
دعای رفقای شهیدش بدرقه راهش باد.»
 
تبریک فرمانده کل ارتش به قالیباف

 متن پیام امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش به این شرح است:
 
«بسم الله الرحمن الرحیم
برادر ارجمند، جناب آقای دکتر محمدباقر قالیباف
سلام علیکم

انتخاب شایسته جنابعالی با رأی قاطع نمایندگان منتخب مردم به عنوان رئیس قوه مقننه در دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی را که نشانگر تعهد و تجارب ارزشمند شما در مسیر خدمت رسانی به ملت شریف ایران اسلامی است، تبریک عرض می‌نمایم.

امیدوارم در این مسئولیت خطیر با روحیه جهادی و شجاعانه که برگرفته از فرهنگ ایثار و مقاومت اسلامی در دوران هشت سال دفاع مقدس است؛ در مسیر تحقق تدابیر و رهنمودهای نورانی رهبر معظم انقلاب و فرماندهی معزز کل قوا، حضرت امام خامنه‌ای عزیز(مدظله‌العالی) ظل توجهات خاصه امام عصر (عجل الله تعالی فرجه شریف) در تشکیل و اداره مجلس انقلابی و در تراز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پیروز و سربلند باشید. ان‌شاءالله.»
 
تبریک رضایی به قالیباف
 
متن پیام تبریک محسن رضایی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
برادر ارجمند جناب آقای دکتر محمدباقر قالیباف

انتخاب شایسته جنابعالی به ریاست مجلس شورای اسلامی با رای اکثریت قاطع نمایندگان محترم را صمیمانه تبریک عرض می‌کنم.

امیدوارم همانگونه که در سنگرهای گوناگون خدمت، توفیقات فراوانی داشته‌اید، در این مسئولیت خطیر نیز، با عنایات الهی، جامعه و نظام اسلامی ما از برکات تلاش‌های جنابعالی بهره‌مند گردد.

از خداوند متعال دوام توفیق جنابعالی و عموم نمایندگان محترم را مسئلت می‌نمایم.

محسن رضایی
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام
 
پیام تبریک ولایتی به قالیباف و تشکر از لاریجانی

متن این پیام به شرح زیر است:
جناب آقای دکتر محمد باقر قالیباف
رئیس محترم مجلس شورای اسلامی

مجلس یازدهم شورای اسلامی در حالی دوره جدید قانونگذاری را آغاز نمود که با رای اکثریت و در پیام همدلی و همراهی منتخبان مردم شریف ایران، رئیس و  اعضای محترم هیئت رئیسه با رای قاطع نمایندگان ملت انتخاب گردیدند.

لازم می دانم بدینوسیله انتخاب جنابعالی را به عنوان ریاست مجلس شورای اسلامی تبریک گفته و اظهار امیدواری نمایم که در سال جهش تولید که از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مورد تاکید قرار گرفته، با عزم جزم نمایندگان محترم در جهت رفع دغدغه های اقتصادی مردم به عنوان مهمترین ضرورت کشور گام های جدی به ویژه در حوزه قانونگذاری برداشته شود.

همچنین لازم می دانم از برادر ارجمندم جناب آقای دکتر لاریجانی که در مسئولیت سه دوره قانونگذاری مجلس شورای اسلامی در جهت تحقق اهداف نظام تلاش های فراوانی را داشته اند نیز تقدیر وتشکر نمایم.

توفیقات جنابعالی، هیئت محترم رئیسه و نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی را از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.
 
پیام تبریک صالحی به قالیباف

متن این پیام به شرح زیر است:

​​بسم الله الرحمن الرحیم 
برادر عزیز جناب آقای دکتر قالیباف
با سلام و درود.
 
ضمن سپاس و قدردانی فراوان از حضور ملت فهیم و بزرگ ایران در انتخابات مجلس شورای اسلامی بدین وسیله انتخاب شایسته حضرتعالی به عنوان رئیس خانه ملت را که از رهگذر حسن اعتماد منتخبان محترم مردم قدرشناس و عزیز ایران اسلامی و سوابق خدمات ارزشمند آن برادر ارجمند تحقق یافته است به حضورتان تبریک عرض می نمایم.

امید است در پرتو الطاف الهی و به یمن تعامل برادرانه و همراهی همدلانه نهاد قانونگذاری کشور با سایر سازمانها و نهادهای تصمیم‌ساز نظام مقدس اسلامی شاهد آغاز فصلی جدید از خدمتگزاری خالصانه میهن عزیز اسلامی باشیم.

مزید توفیقات جنابعالی و نمایندگان معزز دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی را در ظلّ عنایات و توجهات حضرت ولی عصر ارواحنا فداه از درگاه ایزد متعال خواستارم.
 
واعظی انتخاب قالیباف به ریاست مجلس را تبریک گفت

متن پیام محمود واعظی به این شرح است:
 
بسم الله الرحمن الرحیم
برادر گرامی جناب آقای دکتر قالیباف

 انتخاب شایسته جناب عالی از سوی منتخبان یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به سمت ریاست مجلس را صمیمانه تبریک و تهنیت می گویم.

بی شک، تجارب ارزشمندتان که حاصل همگامی با رزمندگان والا مقام دفاع مقدس و مدیریت کلان کشور در سطوح مختلف است، پشتوانه مناسبی در سنگر جدید خواهد بود.

امید است در سایه درایت و تدابیر رهگشای مقام معظم رهبری، در هدایت خانه ملت و تعامل نزدیک و وحدت بخش دولت و مجلس در ابعاد گوناگون در این فصل نوین همکاری مشترک، بیش از پیش شاهد همکاری و پیشرفت و آبادانی کشور و آرامش و رفاه مردم فهیم ایران عزیز باشیم.

 عزت، سربلندی و توفیقات جنابعالی، اعضای محترم هیئت رئیسه  و همه منتخبان ملت را در  تحقق ارزش های اسلامی و پیشبرد اهداف و برنامه های مجلس شورای اسلامی به ویژه در سال جهش تولید، از درگاه خداوند رحمان مسالت دارم.
 
محمود واعظی       
رئیس دفتر رئیس جمهور
 
 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی