تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

مجلس یازدهم با ۱۴کرسی خالی افتتاح می شود

دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی فردا چهارشنبه هفتم خرداد با ۱۴ کرسی سبز بدون نماینده افتتاح می شود.

کد خبر: ۶۲۱۰۴
۱۴:۳۶ - ۰۶ خرداد ۱۳۹۹
مجلس یازدهم با ۱۴کرسی خالی افتتاح می شود
 
دیدارنیوز - ۱۴کرسی دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی به دلایلی همچون کرونا،جعل مدرک و عدم کسب حداقل آرا خالی خواهند ماند و مجلس با۲۷۶نماینده کار خود را آغاز می کند.

پس از برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی، فاطمه رهبر و محمدعلی رمضانی منتخبین تهران و آستانه اشرفیه به دلیل بیماری کرونا فوت کردند. همچنین شورای نگهبان از ورود سینا کمالخانی به مجلس به دلیل جعل مدرک تحصیلی خودداری کرد.تکلیف این سه کرسی  در انتخابات میان دوره ای مجلس که همزمان با انتخابات ریاست جمهوری در سال۱۴۰۰ خواهد بود، مشخص می شود.

کرونا همچنین مرحله دوم انتخابات را که قرار بود در فروردین برگزار شود به ۲۱شهریور موکول کرد تا ۱۱کرسی دیگر هم تا آن تاریخ خالی بماند.

تکلیف کرسی های میانه، سمیرم،لنجان، کرج و اشتهارد و فردیس،دهلران و آبدانان ، باوی و حمیدیه و کارون،زنجان و طارم، بیجار،کرمانشاه،اسلام آباد غرب و دالاهو و همچنین کردکوی، بندر ترکمن،بندرگز و گمیشان یا برگزاری دور دوم انتخابات مجلس مشخص می شود.
منبع: فارس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی