تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

آتش‌بس افغانستان یک هفته دیگر تمدید می‌شود

یک آژانس خبری افغان گزارش داد، آتش‌بس سه روزه‌ای که در افغانستان به مناسبت فرا رسیدن عید فطر اعلام شد، برای یک هفته دیگر تمدید می‌شود.

کد خبر: ۶۲۰۳۸
۰۸:۱۵ - ۰۶ خرداد ۱۳۹۹
آتش‌بس افغانستان یک هفته دیگر تمدید می‌شود
 
دیدارنیوز - آژانس خبری «پژواک» افغانستان دوشنبه به نقل از یک منبع نزدیک به دولت کابل و گروه طالبان گزارش داد، طرفین درگیر بعد از اتمام مهلت آتش‌بس موقت روند کاهش خشونت را در پیش می‌گیرند.

طالبان در روز یکشنبه آتش‌بسی اعلام کرد که با استقبال اشرف غنی، رئیس‌جمهوری افغانستان قرار گرفت. غنی هم پیشتر به نیروهای امنیتی افغان دستور کاهش خشونت داده بود. او همچنین برنامه‌هایی برای آزادی تا ۲۰۰۰ زندانی طالبان اعلام کرد که بخشی از روند صلح بین افغان‌هاست.

براساس اعلام شورای امنیت ملی افغانستان، نخستین گروه ۱۰۰ نفری از زندانیان طالبان دوشنبه طبق فرمان اخیر رئیس جمهوری این کشور آزاد شدند.  انتظار خادم، رئیس بخش "صلح و ممانعت از تلفات غیرنظامیان" در دفتر شورای امنیت ملی افغانستان گفت که روند رهایی زندانیان روزهای آینده نیز ادامه خواهد یافت و در هر روز ۱۰۰ زندانی آزاد خواهند شد.


منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی