تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...

درخواست وزیر بهداشت، دلیل لغو اجرای طرح ترافیک

روابط عمومی معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران اعلام کرد که به درخواست وزیر بهداشت از شهردار تهران و به منظور همدلی و رفع نگرانی در خصوص افزایش شیوع ویروس کرونا، طرح‌های ترافیکی که قرار بود از سه‌شنبه (٦ خرداد) مجدداً اجرا شود، تا اطلاع ثانوی اجرا نخواهد شد.

کد خبر: ۶۲۰۳۷
۰۸:۱۴ - ۰۶ خرداد ۱۳۹۹
درخواست وزیر بهداشت، دلیل لغو اجرای طرح ترافیک
 
دیدارنیوز - روابط عمومی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در اطلاعیه شبانگاهی خود اعلام کرد: «در حالی که برابر پنجاه و نهمین مصوبه شورای حمل ونقل و ترافیک شهر تهران که با حضور شهردار تهران، رئیس شورای اسلامی شهر، رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر، فرمانده پلیس راهور فاتب، فرمانده ستاد مقابله با کرونای استان تهران و نمایندگان وزارت کشور و استانداری تهران برگزار شد، اجرای مجددا طرح ترافیک از امروز (٦ خرداد ماه) در دستور کار قرار داشت، اما با عنایت به تماس تلفنی وزیر محترم بهداشت و درمان با شهردار محترم تهران و درخواست وی مبنی بر توقف اجرای طرح ترافیک، مقرر شد اجرای مجدد طرح‌های ترافیکی، شنبه (١٠ خرداد ماه) در ستاد ملی کرونا مطرح و در خصوص آن تصمیم‌گیری شود.»


منبع: فارس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی