تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

حسین معززی‌نیا درباره فیلم جدید حاتمی‌کیا: ترجیح می‌دهم فراموشش کنم

حسین معززی‌نیا روزنامه‌نگار و منتقد سینما درباره فیلم «خروج»؛ تازه‌ترین ساخته ابراهیم حاتمی‌کیا، یادداشت کوتاهی نوشته است

کد خبر: ۶۲۰۰۰
۲۰:۰۷ - ۰۴ خرداد ۱۳۹۹
حسین معززی‌نیا درباره فیلم جدید حاتمی‌کیا: ترجیح می‌دهم فراموشش کنم
 
دیدارنیوز - حسین معززی‌نیا در این نوشته کوتاه آورده است:‌ «سه شب پیش، خروج (ابراهیم حاتمی‌کیا) را دیدم. سه روز گذشته، اما هنوز آن‌قدر حیرت‌زده‌ام که نمی‌توانم چیزی بنویسم متناسب با این شگفت‌زدگی‌.

توقعی نداشتم. بعضی یادداشت‌ها و اظهارنظرها را خوانده بودم، اما تصور می‌کردم نهایتش این است که با چیزی در حد «دعوت»، یا «موج مرده» مواجه خواهم شد. فکر می‌کردم بدتر از آنها، یا «به نام پدر» که نمی‌تواند شده باشد.

اما «خروج» باورنکردنی است. به نتیجه‌ی آمیزش بدترین فیلم مسعود کیمیایی با بدترین فیلم مسعود ده‌نمکی می‌ماند. ترجیح می‌دهم فراموشش کنم و درباره‌اش هم ننویسم.

هنوز می‌شود امیدوار بود که زمان بگذرد، و آقای حاتمی‌کیا یک بار دیگر، فیلم خودش را بسازد.»


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی