تیتر امروز

حمله ایران به اسرائیل/ انهدام سه ریز پرنده در آسمان اصفهان/ تصویر جعلی رسانه اسرائیلی از انفجار امروز
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

حمله ایران به اسرائیل/ انهدام سه ریز پرنده در آسمان اصفهان/ تصویر جعلی رسانه اسرائیلی از انفجار امروز

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.

افزایش ۸۰۰۰ تخت بیمارستانی به سرانه استان تهران تا پایان سال جاری

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران از افزایش ۸۰۰۰ تخت بیمارستانی به سرانه استان تهران تا پایان سال جاری خبر داد.

کد خبر: ۶۱۷۸۲
۲۱:۰۲ - ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
افزایش ۸۰۰۰ تخت بیمارستانی به سرانه استان تهران تا پایان سال جاری
 
دیدارنیوز -  نعمت الله ترکی در پایان دومین جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان تهران در تشریح مصوبات این جلسه گفت: در این جلسه بودجه استان تهران با نگاه به بودجه کشور مورد بحث و بررسی قرار گرفت. بودجه استان تهران در سال جاری در حوزه بودجه عمرانی ۳۰ درصد و در حوزه جاری حدود ۲۲ درصد نسبت به سال گذشته رشد داشته است.

وی افزود: طرح‌ها و پروژه‌های اولویت‌دار در سطح عمومی از جمله راه آهن و قطار شهری در دستور کار قرار گرفت که از جمله آن‌ها می‌توان به قطار شهری تهران – پاکدشت، تهران – پردیس و تهران – پرند اشاره کرد. همچنین در قالب مترو نیز مترو تهران - اسلامشهر در دستور کار قرار گرفته است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران در تشریح آنچه که در حوزه راه‌های مواصلاتی در بودجه سال جاری پیش بینی شده است، گفت: جاده کمربندی سوم به طول ۱۵۶ کیلومتر و کمربندی دوم به طول ۴۰ کیلومتر همچنین مسیر اسلامشهر به رباط کریم در دستور کار قرار گرفته است تا از این طریق خودروهای سنگین که معمولا در غرب تهران وارد شهر می‌شدند از این پس بدون ورود به شهر بتوانند ادامه مسیر دهند. همچنین بهسازی مسیر تهران – دماوند – فیروزکوه و فیروزکوه به سمنان برای سال جاری در دستور کار قرار گرفته است.

وی ادامه داد: در حوزه بهداشت ۲۲ بیمارستان تا پایان سال احداث و جایگزین بیمارستان‌های قدیمی خواهد شد که این بیمارستان‌ها در شهرستان‌های استان تهران و به‌ویژه شهر تهران تا پایان سال مورد بهره برداری قرار می‌گیرند تا به این ترتیب حدود ۸۰۰۰ تخت بیمارستانی به سرانه استان تهران افزوده شود. در حال حاضر بیمارستان‌های شهرستان‌های قدس، ملارد و شهریار آماده افتتاح هستند. بیمارستان اسلامشهر نیز تا پایان سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران تاکید کرد: استان تهران در حوزه سرانه بهداشت نسبت به سایر استان‌ها دارای عقب ماندگی است که مقرر شده تا سال ۱۴۰۰ به عنوان تعهد این عقب افتادگی جبران شود و سرانه حوزه بهداشت در استان تهران به میانگین کشوری برسد.

ترکی با تاکید بر اینکه در سال گذشته در حوزه بهداشت و درمان هزینه‌کرد زیادی داشته‌ایم،گفت: در سال ۹۸ حدود ۷۰۰ میلیارد تومان در حوزه بهداشت و درمان هزینه کردیم و با توجه به شرایط موجود هزینه‌های این بخش ادامه دارد. لذا دستگاه‌های اجرایی استان باید در بودجه جاری خود احتیاط کنند و صرفه‌جویی را در دستور کار خود قرار دهند.


منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی