تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

پذیرش استعفای رییس سازمان امداد و نجات / معرفی جانشین؛ امروز

سخنگوی جمعیت هلال احمر از پذیرش استعفای مرتضی سلیمی از سوی رییس جمعیت هلال احمر خبر داد.

کد خبر: ۶۱۷۳۸
۱۰:۴۴ - ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
پذیرش استعفای رییس سازمان امداد و نجات / معرفی جانشین؛ امروز
 
دیدارنیوز - بنابر اعلام پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال‌احمر؛ محمد نصیری گفت: مرتضی سلیمی، رئیس سازمان امداد و نجات استعفای خود را به رئیس جمعیت تقدیم کرده است. 

به گفته او، سلیمی در این متن خستگی به دلیل جنس سخت کار در امداد و نجات در مدت نزدیک به پنج سال حضور در ریاست سازمان امداد و نجات را علت استعفای خود اعلام کرده است. 

سخنگوی جمعیت هلال احمر گفت: رئیس جمعیت هلال احمر با این استعفا موافقت کرده است و امروز رئیس جدید سازمان امداد و نجات معرفی می‌شود.

در متن استعفای سلیمی، رئیس سازمان امداد و نجات خطاب به دکتر همتی - رییس جمعیت هلال احمر آمده است:« با سلام و احترام ضمن تشکر از محبت‌های مبذوله و لطف و محبت جنابعالی به استحضار می‌رساند نظر به اینکه از سال ۱۳۹۵ تاکنون بعنوان رئیس سازمان امداد و نجات فعالیت نموده و در طول مدت خدمت بدلیل جنس سخت کار، دچار خستگی مفرط و نیز غفلت از رسیدگی شخصی به خود و خانواده شده‌ام؛ خواهشمند است با استعفاء اینجانب موافقت فرمائید.

قبلاً از دستور مساعد جنابعالی سپاسگزارم و بعنوان امدادگر در خدمت جمعیت هلال احمر خواهم بود.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی