تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.
معاون موسسه خیریه کوثر مشیز اعلام کرد:

راه‌اندازی ۱۰ مرکز جدید موسسه خیریه کوثر مشیز در سطح کشور

محمدرضا صادقی‌نژاد در جلسه مدیران مراکز و بخش های مختلف موسسه مشیز بر همکاری‌های دوجانبه با بهزیستی خبر داد و گفت: مشیز همراه و در کنار بهزیستی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی است.

کد خبر: ۶۱۷۱
۲۲:۰۵ - ۱۲ مرداد ۱۳۹۷

دیدارنیوز - معاون اداری و مالی موسسه خیریه کوثر مشیز با ابراز تاسف از افزایش آسیب های اجتماعی در جامعه تصریح کرد: متاسفانه مشکلات و مصایب اجتماعی رو به افزایش است و این در حالی است که مسائل اجتماعی زیربنای فرهنگ و توسعه هر کشور محسوب می شود.وی با اشاره به تعامل سازنده مشیز با دیگر سازمان ها از جمله بهزیستی اظهارداشت: مراکز شبه خانواده مشیز در جنوب استان، آمادگی پذیرش فرزندان بی سرپرست و بدسرپرست جنوب استان را در صورت معرفی شدن از سوی بهزیستی دارد و ظرفیت اسمی پذیرش فرزند در این مراکز بیشتر است.

نماینده رئیس هیئت مدیره موسسه خیریه کوثر مشیز در بخش دیگری از سخنان خود به اهمیت جایگاه خانواده تائید کرد و افزود: بهترین و مجهزترین مراکز شبه خانواده هم نمی توانند جایگاه خانواده و نقش والدین را برای فرزندان داشته باشند و ما در مشیز نیز به دنبال بازپیوند فرزندان به خانواده های خود هستیم به شرط آنکه والدین شرایط بازپیوند را داشته باشند.

وی همچنین با اشاره به طرح های توسعه ای موسسه مشیز در سالجاری از راه اندازی ۱۰ مرکز جدید در کشور خبر داد و افزود: سیاست ما توسعه مشیز در اقصی نقاط دنیاست هرچند امیدواریم روزی فرا برسد که هیچ آسیب اجتماعی در دنیا وجود نداشته باشد.

گفتنی است موسسه خیریه کوثر مشیز که هدایت و راهبری ۲۵ مرکز خیریه در سراسر کشور را برعهده دارد و زمان تاسیس اولین مرکز خیریه تحت پوشش آن، به سال ۱۳۷۱ برمی گردد، کوشیده است در موضوعات مختلفی از قبیل تاسیس مراکز شبه‌خانواده، راه‌اندازی مراکز درمانی، مدیریت مراکز توانبخشی و نگهداری از معلولان، و ایجاد مجتمع های آموزشی و فرهنگی، استانداردهای مورد توجه و قابل تحسینی را مدنظر قرار دهد و در نتیجه، در زمره موسسات صاحب نام و صاحب سبک قرار گرفته و از سوی ریاست محترم جمهوری، حائز نشان زرین مسئولیت اجتماعی در نخستین همایش مسئولیت اجتماعی ایران شد.

 

 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی : ۰
غیر قابل انتشار : ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۳
0
0
ما شا الله
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی