تیتر امروز

هشدار به اسرائیل/ بریتانیا: تشدید تنش به نفع هیچ‌کس نیست/ لغو پروازهای لوفت هانزا به تل‌آویو
انتقام ایران از اسرائیل پس از حمله تروریستی (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

هشدار به اسرائیل/ بریتانیا: تشدید تنش به نفع هیچ‌کس نیست/ لغو پروازهای لوفت هانزا به تل‌آویو

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

به مدیریت هنری بردیا کیارس؛ تازه‌ترین اجرای بین‌المللی ارکستر سمفونیک تهران منتشر شد

تازه‌ترین اجرای خانگی ارکستر سمفونیک تهران با حضور بیش از ۱۷۰ نوازنده و خواننده ایرانی و خارجی به مدیریت هنری بردیا کیارس منتشر شد.

کد خبر: ۶۱۶۵۲
۱۲:۱۶ - ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹

به مدیریت هنری بردیا کیارس؛ 
تازه‌ترین اجرای بین‌المللی ارکستر سمفونیک تهران منتشر شد

دیدارنیوز ـ به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل بنیاد فرهنگی هنری رودکی، اجرای خانگی ارکستر سمفونیک تهران باحضور بیش از ۱۷۰ نوازنده وخواننده منتشر شد. این اجرای ارکستر سمفونیک تهران با همراهی نوازندگان و خوانندگان بیش از ۱۵ کشور است و بردیا کیارس، نوازنده و رهبر ارکستر کار مدیریت هنری پروژه را به عهده داشته است.
 
در اجرای خانگی ارکستر سمفونیک تهران که بیشتر از ۱۷۰ نوازنده و خواننده حضور دارند، موومان چهارم سمفونی ۹ بتهوون اجرا می‌شود؛ این قطعه محوریت صلح، شادی و برادری دارد.
 
در توضیحات این قطعه آمده: «ما معتقدیم پیام این اجرا برابری و دوستی است؛ در این شرایط که جهان درگیر مساله‌ای مشترک است (ویروس کرونا)، راهی جز همبستگی برای عبور از این بحران وجود ندارد. همان طور که سعدی شاعر بزرگ ایران گفت: بنی آدم اعضای یکدیگرند/ که در آفرینش ز یک گوهرند.»
 
پیش از این توسط بنیاد فرهنگی هنری رودکی، دو اجرای خانگی «سبکبال» و «شور عاشقانه» توسط ارکستر ملی ایران اجرا و منتشر شده است.
منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی