تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...

کشف فرار مالیاتی بیش از ۵۳۹ میلیاردی و بازداشت ۹ نفر

رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا با تاکید بر برخورد قاطع پلیس امنیت اقتصادی در مبارزه با جرایم اقتصادی، از کشف بیش از ۵۳۹ میلیارد ریال فرار مالیاتی در کشور خبر داد.

کد خبر: ۶۱۶۳۳
۱۱:۰۰ - ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹

دیدارنیوز ـ سردار محمدرضا مقیمی در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: با عنایت به مصرف مالیات در عمران و آبادانی کشور، مبارزه با قاچاق کالا و مفاسد اقتصادی همچون اختلاس، جرایم بانکی، زمین خواری، فرار مالیاتی و پولشویی از اولویت‌های پلیس امنیت اقتصادی بوده و برخورد قاطع با مجرمان این حوزه در دستور کار این پلیس قرار دارد.
 
وی افزود: کارشناسان پلیس امنیت اقتصادی در کشور با همکاری کارشناسان حقوقی اداره امور مالیاتی استان‌ها نسبت به شناسایی شرکت‌ها و افراد متخلف که به اشکال مختلف از پرداخت مالیات امتناع می‌ورزند شناسایی می‌کنند.
 
رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا تصریح کرد: از شروع سال جاری کارشناسان پلیس امنیت اقتصادی با انجام تحقیقات فنی و پلیسی موفق به شناسایی مالکان شرکت‌های خدماتی که برای فرار از پرداخت مالیات غالباً از کارت بازرگانی افراد غیر استفاده می‌کردند، شدند.
 
سردار مقیمی ادامه داد: کارشناسان پلیس امنیت اقتصادی در بررسی‌های دقیق سیستمی دریافتند سه شرکت خدماتی که در زمینه واردات و صادرات انواع کالا‌ها در استان‌های زنجان، کردستان و مازندران فعالیت می‌کنند چندین سال است نسبت به پرداخت مالیات خود اقدامی انجام نداده اند.
 
رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا با اشاره به اینکه کارشناسان مبلغ بدهی مالیاتی این شرکت‌ها را بیش از ۵۳۹ میلیارد ریال برآورد کردند گفت: یکی از این شرکت‌ها اکثر فعالیت‌های اقتصادی خود را با اجاره کارت‌های بازرگانی دیگر افراد انجام می‌داد که در این راستا ۹ متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.
 
براساس گزارش سایت پلیس، در پایان سردار مقیمی ضمن هشدار به کسانی که از پرداخت مالیات‌های خود به صورت غیرقانونی خودداری می‌کنند از هموطنان خواست از واگذاری کارت بازرگانی خود به افراد و شرکت‌های غیر در قبال پرداخت اجاره بهاء و یا هرگونه امتیاز دیگر، برای جلوگیری از سوء استفاده خودداری کنند.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی