تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...

محمد ثلاث بار دیگر محاکمه شد!!

دادگاه رسیدگی به شکایت مصدومان و آسیب‌دیدگان حادثه خیابان گلستان از محمد ثلاث راننده اتوبوسی که سه تن از ماموران نیروی انتظامی را زیر گرفته و تعدادی را نیز مصدوم و مجروح کرده بود، امروز(شنبه) برگزار شد.

کد خبر: ۶۱۴۲۴
۲۰:۳۲ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹
محمد ثلاث بار دیگر محاکمه شد!!
 
دیدارنیوز - زینب طاهری وکیل مدافع محمد ثلاث با اعلام این خبر افزود: دادگاه امروز از جنبه پرداخت دیه به مصدومان و آسیب دیدگان حادثه خیابان گلستان در شعبه ۱۱۵۵ دادگاه کیفری دو مجتمع قضایی بعثت برگزار شد.

وی ادامه داد: بعد از اجرای حکم قصاص موکل در سال ۹۷، پرونده ای با شکایت هفت نفر از مصدومان این حادثه تحت عنوان ضرب و جرح عمدی از طریق حمله با اتوبوس و پرداخت دیه مطرح شد که به دلیل قصاص موکل، دادسرا در ارتباط با عنوان اتهامی ضرب و جرح موقوفی تعقیب صادر کرد اما برای تعیین تکلیف دیه، پرونده را به دادگاه فرستاد.

طاهری اظهارداشت: همچنین دادسرا از جهت جنبه عمومی جرم ایراد ضرب و جرح عمدی از طریق حمله با اتوبوس و تخریب، علیه موکل اعلام جرم کرده بود که در این ارتباط نیز به لحاظ فوت موکل، قرار موقوفی تعقیب صادر شد.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه موکل و خانواده وی توان مالی برای پرداخت دیه ندارند در صورت ورود شکایت، دیه از صندوق دیه بیت المال پرداخت می شود.

محمد ثلاث راننده اتوبوسی که سه نفر از ماموران نیروی انتظامی را در حادثه خیابان گلستان به شهادت رساند، به قصاص محکوم و حکم وی ۲۸ خرداد سال ۹۷ اجرا شد.
منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی