تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

پیام ظریف در پی درگذشت یک دیپلمات برجسته

وزیر امور خارجه در پیامی درگذشت حسین کاظم پور اردبیلی را تسلیت گفت.

کد خبر: ۶۱۳۶۹
۰۹:۱۳ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹
پیام ظریف در پی درگذشت یک دیپلمات برجسته
 
دیدارنیوز - محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان در اینستاگرام نوشت:

«بسم الله الرحمن الرحیم
و لنبلونکم بشی من الخوف و الجوع و نقص من الاموال و الانفس و الثمرات و بشر الصابرین. الذین اذا اصابتهم مصیبه قالوا انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت برادر بزرگوار، دوست صادق و همکار عزیزم حسین کاظم پور اردبیلی دیپلمات برجسته و کم نظیر کشورمان ضایعه بزرگی برای جامعه دیپلماسی است.

این شهید زنده هفت تیر در تمامی چهار دهه گذشته از وزارت تا سفارت و از معاونت وزیر تا عضویت هیات عامل اپک همواره مدافعی تیزهوش و باصلابت برای منافع ملی و مشاوری امین و دقیق و صریح برای مسئولین جمهوری اسلامی ایران بود. خانواده وزارت امور خارجه در طول سه ماه گذشته دو حسین را از دست داده که هر دو نمونه خدمتگزاری بی پیرایه و صادقانه برای مردم دلاور ایران بودند.

این مصیبت سنگین را به همسر گرانقدر و فرزندان بزرگوار و سایر بازماندگان محترم و همکاران آن عزیز محبوب در وزارت امور خارجه و وزارت نفت تسلیت عرض می نمایم. از خداوند متعال مسئلت دارم که او را با مولایش امیرالمومنین علیه السلام محشور و به بازماندگانش صبر و اجر مرحمت فرماید.»
منبع: ایلنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی