تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

ظریف: دولت آمریکا به جای بهانه تراشی باید رفتار خود را اصلاح کند

وزیر امور خارجه گفت:همه دنیا به این نتیجه رسیده که هر توافقی با آمریکا بکند، هر لحظه ممکن است آمریکایی‌ها آن را نادیده بگیرند. دولت کنونی آمریکا به جای اینکه به دنبال بهانه‌تراشی باشد، باید رفتار خود را اصلاح کند.

کد خبر: ۶۱۱۶۱
۱۱:۴۰ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹

 

دیدارنیوز ـ «محمدجواد ظریف» در گفت‌وگویی درباره برخی اظهارنظر‌ها درباره مذاکره با آمریکا اظهار داشت: هیچ مذاکره‌ای در میان نیست. آمریکایی‌ها نشان دادند که نمی‌شود به مذاکرات‌شان و به نتیجه آن اعتماد کرد.

 

وزیر امور خارجه با اشاره به دیدگاه بین‌المللی درباره آمریکا تصریح کرد: همه دنیا به این نتیجه رسیده که هر توافقی با آمریکا بکند، هر لحظه ممکن است آمریکایی‌ها توافق را نادیده بگیرند. دولت کنونی آمریکا به جای اینکه به دنبال بهانه‌تراشی باشد، باید رفتار خود را اصلاح کند.

 

وی همچنین درخصوص پرداخت غرامت به انگلیس به دلیل آسیب به اشیای قیمتی در ماجرای حمله به سفارت این کشور در سال ۹۱ گفت: مقرراتی در حقوق بین‌الملل در این رابطه وجود دارد. دولت ایران هم اعلام کرده که حفظ و صیانت از سفارتخانه‌های خارجی در ایران تعهد دولت جمهوری اسلامی است.

 

ظریف ادامه داد: همه مقامات کشور هم بر این نکته تاکید داشتند. درباره جزئیات طرفین باید مذاکره کنند و هنوز هیچ اقدامی صورت نگرفته است.

 

پیش از این یکی از نمایندگان مجلس از پرداخت غرامت ۲۷ میلیارد تومانی از سوی دولت ایران به انگلیس بابت حمله به سفارت این کشور در سال ۹۱ خبر داده بود.

منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی