تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...

پیشنهادات نحوه برگزاری امتحانات نهایی دانش‌آموزان استثنایی

رئیس سازمان آموزش ‌و پرورش استثنایی تدابیر لازم برای برگزاری امتحانات نهایی یک هزار و 90 دانش‌آموز با نیاز ویژه را تشریح کرد.

کد خبر: ۶۰۵۹۱
۱۰:۴۴ - ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹
پیشنهادات نحوه برگزاری امتحانات نهایی دانش‌آموزان استثنایی
 
دیدارنیوز - سید جواد حسینی در نشست شورای راهبری سازمان آموزش ‌و پرورش استثنایی بابیان اینکه امتحانات نهایی پایه دوازدهم از۱۷خرداد شروع خواهد شد، اظهار کرد: در صورت برگزاری امتحانات نهایی پایه دوازدهم به‌صورت حضوری و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی باید یک هزار و 90 دانش‌آموز پایه دوازدهم با آسیب بینایی، شنوایی و جسمی حرکتی به شکل ویژه دیده شوند زیرا این دانش آموزان به‌دقت بیشتر و هم به منشی برای شرکت در آزمون نیاز دارند.

وی افزود: ۱۸۱دانش‌آموز با آسیب بینایی در پایه دوازدهم تحصیل می‌کنند که این دانش آموزان نیاز به منشی و کلاس تک نفره دارند و بهتر است برای برگزاری آزمون، دانش آموزان نابینا در نزدیک‌ترین محل زندگی خود تقسیم‌بندی شوند.

حسینی بابیان اینکه ۳۴۵دانش‌آموز جسمی حرکتی نیز در پایه دوازدهم تحصیل می‌کنند، گفت: با توجه به مشکلات خاص این عده و نیاز به منشی و عدم امکان فاصله‌گذاری اجتماعی بهتر است برای آنان آزمون چندگزینه‌ای طراحی شود.

رئیس سازمان آموزش‌ و پرورش استثنایی تصریح کرد: ۵۶۴دانش‌آموز با آسیب شنوایی در پایه دوازدهم تحصیل می‌کنند که برگزاری آزمون شنیداری زبان خارجه برای آنان مقدور نیست و بهتر است آزمون به‌صورت چندگزینه‌ای برای آنان برگزار شود. 

به گزارش مرکز اطلاع ‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌ و پرورش، حسینی با اشاره به اینکه «طرح سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان بدو ورود به دبستان و پیش‌دبستانی» از مهم‌ترین طرح‌های سازمان آموزش ‌و پرورش استثنایی است، خاطرنشان کرد: پیشنهاد برگزاری  طرح با تاخیر یک‌ماهه و با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، تعبیه اتاق انتظار، افزایش تعداد پایگاه‌ها و کاهش تعداد مراجعین به ستاد ملی کرونا داده‌ شده است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی