تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...

تازه‌ترین وضعیت شاخص‌های کلان اقتصاد آمریکا

میزان درآمدهای مالیاتی دولت آمریکا اکنون به حدود ۳.۵ تریلیون دلار رسیده است.

کد خبر: ۶۰۵۰۱
۱۰:۳۸ - ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹

 

دیدارنیوز ـ  به نقل از سایت رسمی اعلام بدهی آمریکا، میزان درآمدهای مالیاتی دولت این کشور تا پایان ماه مارس به سه تریلیون و ۵۵۶ میلیارد و ۶۶۲ میلیون و ۳۹۴ هزار دلار رسیده است. میزان درآمد مالیاتی هر شهروند آمریکایی تا پایان ماه آوریل به طور متوسط ۱۰ هزار و ۷۹۲ دلار و میزان درآمد هر مالیات دهنده آمریکایی به طور متوسط ۲۹ هزار و ۴۲۸ دلار بوده است.

 

از طرف دیگر میزان مالیات بر درآمد دولت آمریکا تا پایان ماه آوریل به یک تریلیون و ۶۳۸ میلیارد و ۲۰۳ میلیون دلار رسیده است. این میزان درآمد برای مالیات ها بر درآمد شرکت های آمریکایی ۲۱۸ میلیارد و ۲۷ میلیون دلار بوده است.

 

تا پایان ماه آوریل، نسبت درآمد به تولید ناخاص داخلی این کشور به ۱۶.۶۴ درصد رسیده است. بین بازه زمانی ۱۹۰۰ تا ۲۰۲۰ بیشترین نسبت درآمد به تولید ناخالص داخلی آمریکا مربوط به سال ۲۰۰۰ با ۱۹.۵ درصد و بیشترین نسبت مخارج به تولید ناخالص داخلی مربوط به سال ۲۰۰۰ با ۱۷.۴۵ درصد تولید ناخالص داخلی بوده است.

 

حجم تولید ناخالص داخلی آمریکا در بازه ۱۲ ماهه منتهی به آوریل به ۲۱ تریلیون و ۳۹۳ میلیارد و ۱۰۴ میلیون دلار رسیده است که بدین ترتیب، آمریکا جایگاه خود را به عنوان بزرگ ترین اقتصاد جهان حفظ کرده است.

 

جمعیت آمریکا در حال حاضر ۳۲۹ میلیون ۵۹۱ هزار و ۴۰۲ نفر است که از این تعداد، ۱۲۸ میلیون و ۲۴ هزار و ۷۵۴ نفر در بازار کار مشارکت داشته اند. از بین جمعیت شاغل آمریکایی، ۱۱۶ میلیون و ۲۰۳ هزار و ۱۴۸ نفر در بخش خصوصی مشغول به کار بوده اند و ۵ میلیون ۷۰۱ هزار و ۱۵۴ نفر نیز خود اشتغال بوده اند.

 

از بین کل شاغلین آمریکایی، ۱۱۶ میلیون و ۷۱ هزار و ۹۴۹ نفر به صورت تمام وقت و ۱۹ میلیون و ۳۸۳ هزار و ۳۹۱ نفر به صورت پاره وقت مشغول به کار بوده اند. هم چنین ۵۴ میلیون و ۹۴۷ هزار و ۱۶۸ نفر بازنشسته تا پایان این ماه درامریکا بوده اند.

 

تا پایان ماه آوریل متوسط قیمت خانه در آمریکا ۳۲۲ هزار و ۷۶۰ دلار، متوسط قیمت خودروی جدید ۳۸ هزار و ۴۶۰ دلار و متوسط درآمد سالانه ۳۳ هزار و ۹۹۳ دلار بوده است.

 

در شرایطی که تا پایان ماه مارس ۳۶ میلیون و ۲۳۱ هزار و ۱۴۸ آمریکایی در فقر زندگی می‌کرده اند، ۱۸ میلیون و ۴۴ هزار و ۶۴۳ نفر یک میلیون دلار یا بیشتر ثروت داشته اند.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی