تیتر امروز

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...
استاندار مازندران:

سرمایه گذاری ۱۵۰ میلیاردی برای توسعه فرودگاه‌های مازندران

استاندار مازندران گفت: حدود ‌هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای توسعه فرودگاه بین‌المللی دشت‌ناز ساری طی سه سال گذشته هزینه شد.

کد خبر: ۶۰۲۸۸
۱۰:۲۶ - ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۹

 

دیدارنیوز ـ احمد حسین زادگان در حاشیه بازدید از فرودگاه بین‌المللی دشت ناز ساری در گفتگوی خبری با اشاره به اینکه این فرودگاه همه شرایط یک فرودگاه بین‌المللی به جز راه دسترسی را داراست، اظهار کرد: این مشکل که آزاردهنده و برای مردم زمان بر بود، اکنون در حال رسیدگی است و فعالیت در آن انجام می‌شود.

 

وی تقاطع غیر همسطح جاده جوادالائمه (ع) را یکی از پروژه‌های حوزه راه دسترسی به این فرودگاه برشمرد و افزود: این طرح که با اعتباری مجموعا حدود 400 میلیارد ریال فعال است تا حد زیادی مشکل راه دسترسی را مرتفع می‌کند و طی 2 سال به بهره برداری می‌رسد.

 

استاندار مازندران توسعه باند را یکی دیگر از طرحهای مهم این فرودگاه اعلام کرد و گفت: به زودی پیگیری‌ها و مذاکرات لازم با مدیرعامل بنیاد مستضعفان برای اختصاص زمین‌های مورد نظر صورت می‌پذیرد.

 

حسین زادگان با بیان این که مجموعا اتفاقات خوبی در فرودگاه ساری رقم خورده است ، ادامه داد: سازمان هواشناسی نیز موافقت خود را برای نصب یک دستگاه RVR هواشناسی پس از نصب و راه اندازی سیستم ILS اعلام کرده تا در آینده شاهد لغو پروازها به این شکل نباشیم.

 

وی افزود :در دو سال اخیر حدود یک سوم به میزان مساحت فرودگاه افزوده شده، در توسعه فرودگاه رامسر اتفاقات خوبی افتاده و مشکلات فرودگاه نوشهر نیز رفع شده که از توجه وزیر راه و شهرسازی قدردانی می‌کنم.

 

حسین زادگان همچنین ازتسریع در بهره برداری از سامانه «کمک ناوبری» از تخصیص اعتبار برای اجرای جاده روستایی خبرداد و ازمدیرکل راه وشهرسازی خواست تاهرچه سریعتر با اجرای این طرح، زمینه نصب سیستم و بهره برداری ازآن را فراهم کند.

 

استاندار مازندران با بیان اینکه اقدامات مناسبی در توسعه فضاهای فرودگاهی اتفاق افتاده و قریب 1500 میلیارد ریال در این بخش هزینه شده، تصریح کرد: با تملک زمین برای باند فرودگاه ساری دیگر مشکل خاصی را در این فرودگاه شاهد نباشیم.

 

منبع: ایلنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی