تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به اسرائیل پس از حادثه اصفهان/ آمریکا: در هیچ عملیات تهاجمی شرکت نکرده‌ایم
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به اسرائیل پس از حادثه اصفهان/ آمریکا: در هیچ عملیات تهاجمی شرکت نکرده‌ایم

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.
پس از گاف‌های فراوان رییس جمهور؛

کاخ سفید تغییر راهبرد پیام رسانی از سوی ترامپ را بررسی می‌کند

دولت ترامپ در حال تغییر شیوه اطلاع رسانی و رساندن پیامهایش به مردم درباره کروناویروس است؛ این امر بعد از افزایش نگرانی جمهوریخواهان از آسیب دیدن شانس ترامپ برای انتخابات ریاست جمهوری پیش رو در اثر اقدامات و صحبت‌های نادرستش در کنفرانس‌های خبری روزانه‌ای که برگزار می‌کند، صورت می‌گیرد.

کد خبر: ۶۰۱۳۲
۱۴:۱۵ - ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۹

کاخ سفید تغییر راهبرد پیام رسانی از سوی ترامپ را بررسی می‌کند

 

دیدارنیوز ـ به نقل از پایگاه هیل، اخیرا مشاوران دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا از او خواسته‌اند حضورش را در کنفرانس‌های خبری که اغلب از سوی وی برای طرح نارضایتی‌های سیاسی و ایراد صحبت‌های نادرست مورد استفاده قرار می‌گرفتند، کم کند. منابع آگاه گفتند، تلاشی در دولت در جریان است تا ترامپ به دادن پیام در حوزه اقتصاد مشغول شود در حالی که تنها کارشناسان بهداشت عمومی درباره مساله شیوع کروناویروس به بحث بپردازند.

 

کاخ سفید با این حال ضد و نقیض عمل کرده است و اخیرا ابتدا اعلام کرد که یک کنفرانس خبری تیم ضربت ویژه دولت در موضوع کروناویروس را که برای ساعت پنج عصر دوشنبه به وقت محلی برنامه ریزی شده بود لغو کرده است و کایلی مک انانی، دبیر مطبوعاتی کاخ سفید اعلام کرد که ترامپ به جای آن در نشستی در اوایل همان روز با مدیران اجرایی صنایع به صحبت با خبرنگاران خواهد پرداخت. اما ساعاتی بعد یک کنفرانس خبری با حضور ترامپ و معاونش مایک پنس برای ساعت پنج عصر در باغ رُز برنامه ریزی شد.

 

مک انانی روز دوشنبه روز دوشنبه متوقف شدن کنفرانس خبری‌های تیم ضربت کرونا را رد کرد، اما گفت که ممکن است این کنفرانس‌ها به صورت روزانه برگزار نشوند و اینکه "نگاه و تمرکزی متفاوت" داشته باشند.

 

مک انانی به خبرنگاران در کاخ سفید گفت: ما در حال حاضر در مرحله بررسی بازگشایی فضای کشور به سر می‌بریم و به همین سبب رئیس جمهور تمرکز زیادی را صرف موضوع اقتصاد خواهد کرد.

 

دو مقام نزدیک به کاخ سفید گفتند، همچنان دولت در حال بحث درباره بهترین فرمت به منظور قرار دادن ترامپ در جلو ومرکز است. یک مقام نیز خاطر نشان کرد، رئیس جمهور آمریکا می‌تواند یک بیانیه از قبل آماده شده را درباره به‌روزرسانی‌های مربوط به کرونا و بازیابی اقتصادی قرائت کرده و سپس کنار برود و اجازه بدهد تا کارشناسان سلامت عمومی پذیرای پرسش‌های مطبوعات باشند.

 

یک مشاور دیگر نیز گفت، این کنفرانس‌های خبری نیاز به ساختاری محکمتر و داده‌های بیشتر به منظور انعکاس پیشرفت روزمره دارند. ترامپ معمولا در این کنفرانس‌ها در بیانیه مکتوب آغازین به تحسین فراوان از تعداد ماسکها، لباس‌های محافظ و دستکش‌هایی که دولتش تامین کرده می‌پردازد و در ادامه وارد مرحله پرسش و پاسخ با حالت اغلب تهاجمی و با موضاعات غیرمرتبط وارد می‌شود.

 

به گزارش هیل، ترامپ همچنین ممکن است در هفته‌های آینده روند سفر به خارج از واشنگتن دی. سی را در پی سفر‌هایی که معاونش مایک پنس به هدف دیدار با کارگران کارخانه‌های مهم برای عملیات مقابله با کرونا در ویسکانسین و مینه‌سوتا انجام داد، از سر بگیرد. انجام چنین سفر‌هایی از سوی خود ترامپ می‌تواند برنامه‌های او را برای احیا اقتصاید در ایالت‌های اصلی محل رقابت بین جمهوریخواهان و دموکرات‌ها برجسته سازد و جنس پیام‌های انتقالی از سوی کمپین وی را تغییر دهد.

 

ترامپ به هنگام شروع کنفرانس‌ای خبری روزانه‌اش درباره کرونا با یک جهش در محبوبیتش در نظرسنجی‌ها روبرو شد، اما مزیت این کنفرانس‌ها به مرور از بین رفت و نظرسنجی‌های جدید حاکی از افول محبوبیت وی بوده و دریافته‌اند که اکثر آمریکایی‌ها به فرمانداران ایالت‌ها و مقام‌های بهداشت و درمان بیشتر از خود رئیس جمهور اعتماد دارند.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی