تیتر امروز

هشدار به اسرائیل/ بریتانیا: تشدید تنش به نفع هیچ‌کس نیست/ لغو پروازهای لوفت هانزا به تل‌آویو
انتقام ایران از اسرائیل پس از حمله تروریستی (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

هشدار به اسرائیل/ بریتانیا: تشدید تنش به نفع هیچ‌کس نیست/ لغو پروازهای لوفت هانزا به تل‌آویو

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.
رئیس مجمع نمایندگان استان مازندران مطرح کرد:

آخرین وضعیت استان مازندران در مواجهه با ویروس کرونا

رئیس مجمع نمایندگان استان مازندران، ضمن تشکر از همکاری دولت و مردم گفت: اگر مردم اصول بهداشتی را جدی نگیرند، ممکن است به حالت بحرانی سابق برگردیم.

کد خبر: ۶۰۱۲۸
۱۳:۴۴ - ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۹

 

دیدارنیوز ـ علی محمد شاعری در گفت‌وگو با ایسنا در مورد آخرین وضعیت استان مازندران در مبارزه با ویروس کرونا گفت: تعداد مراجعان به بیمارستان کم شده است. تعداد فوتی‌ها نیز کاهش یافته است. البته این به معنای آن نیست که مردم مراقبت‌های بهداشتی را رعایت نکنند.

 

رئیس مجمع نمایندگان استان مازندران با بیان اینکه «استان مازندران، گردشگری است» گفت: علاوه بر رعایت فاصله اجتماعی، مردم نباید به این استان سفر کنند. مردم نباید برای کارهای غیر ضروری تردد کنند. کارهای اداری باید در حد ضرورت فعال باشد.

 

وی همچین ضرورت نظارت ستاد مبارزه با ویروس کرونا را مطلوب دانست و اظهار کرد: امیدوارم با تداوم همکاری مردم و دولت، در آینده‌ای نزدیک مشکل ریشه‌کن شود.

 

شاعری در پایان در پاسخ به این پرسش که در چه صورتی به وضعیت بحرانی برخواهیم گشت؟ گفت: اگر مردم اصول بهداشتی را رعایت نکنند، ممکن است به حالت بحرانی سابق برگردیم. درخواست من این است که همه اقشار مختلف مردم، فاصله‌گذاری اجتماعی را به جد رعایت کنند.

 

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی