تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

تن‌فروشی در تهران کرونازده!

این روز‌ها به نظر بازار غیرقانونی تن‌فروشی در تهران در سایه فقدان هر گونه نظارت و حتی هنجاری؛ کمتر از خیلی مشاغل از بحران کرونا اثر پذیرفته است. روسپی‌گری زیر پوست شهر کرونا زده ادامه دارد!  

کد خبر: ۵۹۸۵۷
۱۶:۲۹ - ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹

تن فروشی زیر پوست شهر کرونا زده!

 

دیدارنیوز ـ مرضیه حسینی: شیوع کرونا و اتخاذ سیاست‌های سخت‌گیرانه برای مبارزه با این ویروس از طرف دولت‌های جهان، ضربه سختی به اقتصاد کشورها وارد آورده است. کسب و کارهای غیرقانونی و سیاه هم از این رویه مستثنی نبوده‌اند. از جمله این فعالیت‌های سیاه اقتصادی، تجارت سکس و تن فروشی است؛ کرونا هزاران کارگر جنسی را بیکار کرده و ضربه سختی به تجارت سکس و گردش مالی آن به ویژه در کشورهایی چون تایلند وارد کرده است. در کشور‌هایی مانند انگلستان و ژاپن که روسپی‌گری علی‌رغم قبح اخلاقی آن به عنوان یک شغل تلقی می‌شود، برخی دولت‌ها حمایت‌های معیشتی کرونا را به کارگران جنسی نیز تعمیم داده‌اند. استدلال می‌شود که از آنجا که بسیاری از روسپیان سرپرست خانوار بوده و منبع درآمد دیگری ندارند، بیکاری آن‌ها زندگی‌شان را به مخاطره انداخته و ممکن است آن‌ها را وادار کند برای کسب درآمد به اعمال مجرمانه متوسل شوند. در ایران از آنجا که تن‌فروشی عملی مجرمانه به حساب می‌آید، وضعیت متفاوت است. علی‌رغم تابو و جرم بودن روسپی‌گری در ایران تعداد نامعلومی از زنان به تن‌فروشی مشغول‌اند. در ایران الگو‌های تن‌فروشی به دلیل غیررسمی بودن، پنهان بودن و... متفاوت با کشور‌های دیگر است و در نتیجه زیست روسپیان و تأثیر کرونا بر بازار سیاه سکس هم با آن چه در سایر کشور‌ها رخ داده، متفاوت است. گزارش حاضر بنا ندارد روسپیگری را به مثابه یک آسیب اجتماعی واکاود و به ویژگی‌های روسپیان و روسپی‌گری در ایران اشاره کند، بلکه می‌کوشد در قالب یک گزارش میدانی، تصویری از تأثیر شیوع کرونا بر وضعیت تن‌فروشی در تهران ارائه نماید. این گزارش به شیوه نقطه‌ای انجام شده و مبتنی بر روش تحقیق کمی و کیفی نیست، بنابراین قابل تعمیم به کل ایران و حتی کل تهران نمی‌باشد. در انتهای این گزارش با سعید مدنی جامعه شناس و استاد دانشگاه در مورد این مقوله مصاحبه کوتاهی به عمل آمده است.

 

۲۷ اسفند زیر پل سیدخندان

ساعت حدوداً یازده شب است، خیابان‌های همیشه زنده تهران خلوت‌اند و پرنده در آن‌ها پر نمی‌زند، زیر پل بر خلاف همیشه شلوغ نیست، چند ماشین با چراغ‌های روشن ایستاده‌اند اما از زنان تن فروش خبری نیست. شیشه‌های ماشین پژو پایین است و موزیک تندی با صدای بلند پخش می‌شود، دو سرنشین ماشین در حالی که بلند بلند می‌خندند به زیر پل می‌رسند، ترمز می‌کنند و به اطرافشان نگاهی می‌اندازند. پس از گذشت مدتی کوتاه زنی با مو‌های بلوند روشن، شلوار فسفری شب رنگ و رژ لب قرمز تند که وزش باد لباسش را به کناری می‌زد به سمتشان می‌آید. زن چند دقیقه‌ای با دو سرنشین جوان ماشین چانه می‌زند و بعد سوار می‌شود.

 

اینجا سکس حراج است

اسمش افروز شش دانگ است، خودش می‌گوید شش دانگ مال آن روز‌هایی است که در کار حمل مواد حرفه‌ای بوده و هنوز به این ذلت نیفتاده بوده است که مجبور شود برای پول یک وعده مواد، تن فروشی کند. افروز می‌گوید: «دور میدون شوش و هرندی و اون طرفا، همه جور زنی پیدا می‌شه، اما کلاً قیمتشون پایینه دیگه، چون بیشترشون معتادن و هزارجور بیماری دارند، ایدز که رو شاخشه، البته مرد‌هایی هم که اینورا سراغ ما‌ها میان آدم حسابی نیستن که! اینا داغون‌ترین [...] باز‌های شهرن که میان اینجا! با ۵ تومان ۱۰ تومن حتی ۲ تومن کارشون انجام می‌دن و می‌رن. البته اینکه می‌گم کارشون، به خونه و مکان نمی‌رسه‌ها! همون جا تو ماشین سر و تهش رو هم می‌آرن! برا این که هم از ایدز می‌ترسن هم این که بیشتر راننده‌هایی هستن که میان رد بشن از اینجا، حالا یه هوس چند دقیقه‌ای هم می‌کنن! زن‌ها هم، چون دربدر موادن با هر قیمتی راضی می‌شن، یه سری هم مرد‌هایی هستن که خودشون معتاد و ایدزی‌ان. اینا همه تلاششون رو می‌کنند که پول ندن و زورکی هم شده کارشون رو بکنند، اما اگر موفق نشن با یه وعده مواد یا یه پول کم، تمومش می‌کنن.

 

هَپی ماساژ ساعتی ۷۰۰ هزار

در که باز می‌شود گرمای مطبوعی همراه با رایحه عود به صورتت می‌خورد، نور چراغ‌ها کم و موسیقی ملایم زیبایی در حال پخش است، فضای سالن با سبد‌های گل خشک و مجسمه‌های کوچک چوبی تزیین شده است. چند خانم بسیار خوش اندام و زیبا که لباس‌های کمی به تن دارند در حال رفت و آمد به اتاق‌ها هستند، مدیر سالن و استاد آموزش مردجوانی است که به همراه دوستانش در حال خوردن چایی اند.

اینجا سالن ماساژ در یکی از محله‌های شمال تهران است. در ورودی به ظاهر قفل و کره‌کره‌اش پایین است، اما فعالیت در سالن ادامه دارد. البته در ایام کرونا چندان شلوغ نیست، اما سالن‌های ماساژ مشتری‌های ویژه‌ای هم دارند و «ماسور»‌های خانم و حتی آقا در کنار ماساژ یا به بهانه آن، خدمات جنسی نیز ارائه می‌دهند. به صورت کلی کار ماساژ برای بسیاری از زن‌ها این امکان را فراهم می‌کند که با پوشش آن تن‌فروشی کنند؛ به این صورت که یا به منزل مشتریان می‌روند و یا در سالن تحت عنوان «هپی ماساژ» با مشتریان خود رابطه جنسی دارند. این مسئله بسیار فراگیر است و از طرف مدیران سالن‌های ماساژ و همچنین ماسور‌های مرد و زن، امری عادی و بخشی از کارشان تلقی می‌شود.

از مدیر سالن می‌پرسم کرونا بر کسب کارشان تأثیر داشته یا نه؟
_ ما هم مثل همه مجبور شدیم سالن رو ببندیم و تعداد مشتری‌هامون کم شده، اما خوب، سالن‌ها و گروه‌های ماساژ، مشتری‌های خاص هم دارند که ماهیانه و حتی هفتگی هپی ماساژ می‌گیرند، این نوع ماساژ در کنار ماساژ‌های شکلات و سنگ، گرون‌ترین ماساژ‌ها هستند؛ یعنی یک مرد برا یه ساعت ماساژ هپی که می‌دونی دیگه سکس هم توش هست، باید ۷۰۰ هزار تومن و حتی بسته به نوع خدمات و زمانی که درخواست می‌کنه بیشتر از ۷۰۰ تومن هم پرداخت کنه. بنابراین این نوع ماساژ مشتری‌های خاص خودش رو داره البته کم هم نیستن، بالاخره توی این محل مردم پول دارن و برای لذتشون خرج می‌کنند. البته همکارهای ما که سالن ندارند و در قالب گروه‌های ماساژ، دختر و ماسور می‌فرستن خونه‌ها قیمت‌هاشون کمتره. مثلاً یک هپی ماساژ با خدمات جنسی بین دویست تا سیصد هزار تومنه.

در کل کرونا رو این بخش از کار ما تاثیر زیادی نداشته، چون مرد‌ها خدمات می‌خوان، حاضرن پول بیشتری هم بدن، ما هم ارائه می‌دیم. البته خانم‌هایی هم هستن که تمایل به گرفتن این ماساژ دارند، اما ترجیح می‌دن مستقیم عنوان نکنند و ماسور آقا رو جور دیگه‌ای متوجه کنن.


بیشتر بخوانید: روایتی دردآور از تن فروشی زنان در خیابان‌های تهران


فرستادن ماسور به خونه چی؟
_ ما تو روال کارمون نیست، چون خیلی دردسر داره، خانمی که می‌ره خونه طرف، معلوم نیست چه بلا‌هایی سرش بیاد، مورد زیاد بوده ماسور رفته خونه بعد دیده طرف با دوستاش منتظرش نشستن و بقیه ماجرا، اما همکارا و گروه‌های ماساژ زیادن که ماسور می‌فرستن توی خونه برای مرد‌ها یا زن‌ها، البته خیلی پیش میاد که ماسور خانم بعد یه مدت کار با یک گروه، جدا می‌شه و خودش کار می‌کنه، برا همین خیلی‌هاشون وضع مالی‌شون خوبه، تا جایی که می‌دونم و همکارا می‌گن تو این ایام کرونا درخواست برای رفتن ماسور تو خونه کم شده، اما خوب کم و بیش هست، البته اینم بگم خیلی از این‌ها به اصطلاح ماسورها هستن که رسما تن فروشن. حتی کار ماساژ بلد نیستن، صرفاً تو گروه‌های ماساژ میرن که مشتری پیدا کنن، اینا لزوماً وضع مالی‌شون خوب نیست مخصوصاً اگر تازه کار باشن و پایین شهر کار کنن.

صیغه می‌کنیم، متقاضیان هم از کرونا نمی‌ترسند

کانالشان عنوان «ازدواج موقت و صیغه» و نزدیک به ۶ هزار عضو داشت و ویژگی‌های بیش از ۲۰۰ زن از سراسر ایران برای انجام صیغه‌های ساعتی، روزانه، هفتگی، ماهیانه و... در آن ثبت شده بود، این ویژگی‌ها اعم بودند از سن، رنگ پوست، قد، وزن و ویژگی‌های اخلاقی مثل مهربان بودن یا خوش سفر بودن و... بیش از ۶۰ درصد از زن‌ها زیر ۲۵ سال سن داشتند، هزینه برای یک ساعت بین ۲۵۰ تا ۳۵۰ هزار، برای یک شب بین ۶۰۰ تا ۷۰۰ هزار و برای یک ماه بین 1 میلیون و هفتصد تا ۳ میلیون تومان متغیر بود. علاوه بر این ۲۰۰ تا ۳۰۰ زنی که در حال کار توسط کانال بودند، تعداد زیادی نیز درخواست دریافت فرم عضویت در کانال برای ارائه خدمات جنسی را داشتند. از آن‌جایی که در دو ماه اخیر هیچ پستی مبنی بر ممنوعیت و یا اعمال محدودیت بر کار صیغه در وضعیت کرونایی ندیدم به ادمین کانال پیام دادم و جریان را جویا شدم. ادمین گفت:

_ کار ما ادامه داشته و دارد. خانم‌های ما امن هستند.
_ این تعداد زیاد از خانم که از شهر‌های مختلف هستند را چگونه از حیث سلامت و عدم ابتلا به کرونا کنترل می‌کنید؟ با مشتری‌های بی‌شمارشان چه کار می‌کنید؟ هر زن در روز چند مرد را پذیرا می‌شود؟ چطور از سلامت آن مرد‌ها مطمئن هستید؟
_ این دیگر به ما ربطی ندارد، مردم درخواست می‌دهند و می‌خواهند از طریق درست نیازشان را برطرف کنند. نمی‌توانند چند ماه هیچ کاری نکنند، معلوم نیست کرونا تا کی ادامه داشته باشد، ضمن اینکه تا الآن مشکلی پیش نیامده.
حرف‌هایش قانع کننده نبود، می‌دانستم که هیچ نظارتی وجود ندارد. اما این را که می‌گفت درخواست زیاد است، راست می‌گفت خدمات جنسی همیشه متقاضی دارد؛ متقاضیانی با ولع زیاد که توجه چندانی به کرونا ندارند.

ادمین کانال دیگری که هزاران عضو داشت، حوزه کارش تهران بود و فعالیت بیش از ۳۰۰ زن بسیار جوان زیر سال ۳۰ را پوشش می‌داد، نیز در پاسخ به این سؤال که کرونا کسب و کارشان را از رونق انداخته یا نه گفت: بله تعداد متقاضیان که کم شده، ولی این مربوط به همان هفته‌های اول کرونا بود که مردم ترسیده بودند، بعد از اون شرایط تا حدی عادی شد و متقاضیان درخواست هاشون رو ثبت کردند.

خاله خانم‌ها و ارسال روسپی به سراسر ایران

روی تکه کاغذی با خطی خرچنگ قورباغه نوشته شده بود خاله دریا، با ۷ سال سابقه درخشان در کار صیغه و خدمات جنسی، ساعتی ۱۰۰ شبی ۲۵۰، ارسال دختر زیر ۲۰ سال به همه نقاط کشور و ارائه تمام خدمات به صورت تلفنی و یا حضوری، شماره را به کسی دادم که در مورد کم و کیف کار و اینکه چطور در ایام کرونا کار می‌کنند از خاله دریا سؤال بپرسد. زنی که تلفن را جواب داد بد صدا، بدزبان و بسیار عجول بود و بدون اینکه جواب سؤال و حتی سلام را بدهد تند تند آدرس خانه را داد و گفت منتظر است.

از خاله دریا چیزی دستگیرمان نشد، به خاله زری که نوشته بود لطفاً پیام دهید با یک عکس غیر واقعی که پسر جوان و خوشتیپی بود پیام دادم و خواستم برای فلان شب دختر بفرستد، قبول کرد و آدرس خواست گفتم فقط از کرونا می‌ترسم خاله زری، استیکری که در لحظه عرق شرم بر پیشانی‌ام نشاند فرستاد و گفت تو که اینقد سوسولی چرا دنبال [...] خوردنی، من نمی‌دونم مریض باشه یا نباشه، به من ربطی نداره من پولم رو می‌گیرم! با کرونا و این چرت و پرت‌ها هم کاری ندارم! تازه یه جوری انجام بده که خطر کرونا هم نداشته باشه !کاری نداره که! نمی‌خوای که معاشقه کنی! حالا، حالیت شد؟ گفتم حالیم شد و خداحافظی کردم. خاله سوگند خوش اخلاق تر بود که توانستیم چند دقیقه ای با او صحبت کنیم. خاله سوگند گفت اگر سفارشات گروهی باشد دوتا دختر هجده ساله و بیست و چهار ساله می فرستم که هر کدام برای دو ساعت ۱۵۰ و برای یک شب ۲۵۰ می‌گیرند، کارت بهداشت هم دارند، معتاد هم نیستند.

الگوهای متعدد تن فروشی و تأثیر کرونا

الگو‌های تن فروشی در ایران و تهران متعدد است و متولیان آن به راحتی در فضای مجازی و واقعی، آزادنه فعالیت می‌کنند و به دلیل حجم بالای متقاضیان سکس، پول‌های زیادی در جریان روسپی‌گری ردوبدل می‌شود، به نظر برخی از این الگو‌های بومی در ایران و فقدان هر گونه نظارت بر این فعالیت‌، سبب شده که تن‌فروشی در ایران تأثیر چندان مخربی از شیوع کرونا نپذیرد.

زنانی که اصطلاحاً به آن‌ها خاله گفته می‌شود و کارشان اداره کردن روسپیان به صورت گروهی و شبکه‌ای است، شکل دادن بخش مهمی از زیست جنسی غیرقانونی در تهران و بسیاری دیگر از شهر‌ها را برعهده دارند. خاله‌ها که هر کدام در شهری سکونت دارند، از آنجا تن‌فروشان را به نقاط دیگر کشور یا شهر محل سکونت خود برای کار می‌فرستند. دخترانی که در این نوع از روسپی‌گری مشغول به کار هستند در سنین بسیار پایین حتی ۱۴ یا ۱۳ سال قرار دارند. هر دو گروه اداره کننده‌های کانال‌های صیغه‌ای و خاله‌ها، معتقدند که کار خیر می‌کنند! چون هم نیاز متقاضیان پرشمار سکس را مرتفع می‌کنند و هم برای دختران و زنانی که مطلقه، بیوه، یتیم، بیکار و بی پول هستند شرایطی برای کسب درآمد فراهم می‌کنند! خود روسپیان نیز در کامنت‌هایی که برای ادمین یا خاله‌ها می‌فرستند اغلب عنوان می‌کنند که مطلقه هستند و منبع درآمدی هم ندارند و بنابراین مجبورند تن‌فروشی کنند. این که داستان‌های این روسپیان تا چه اندازه حقیقی است، تأثیری بر واقعیت ادامه کارشان ندارد.


بیشتر بخوانید: روایت‌های دردناک از روسپیگری در پایتخت


این روزها به نظر بازار غیرقانونی تن‌فروشی در تهران در سایه فقدان هرگونه نظارت و حتی هنجاری؛ کمتر از خیلی مشاغل از بحران کرونا اثر پذیرفته است. روسپی‌گری زیر پوست شهر کرونا زده ادامه دارد!

سعید مدنی: کرونا و فرودستانی که مرگشان را انتخاب می‌کنند

سعید مدنی پژوهشگر آسیب‌های اجتماعی و نویسنده کتاب«جامعه شناسی روسپیگری»، در تحلیل عدم اثرگذاری کرونا بر تن‌فروشی در تهران به دیدارنیوز گفت: شواهد متعدد و گزارش‌های رسمی نشان می‌دهد که بخش قابل توجهی از جامعه ایران از سیاست دولت در زمینه فاصله گذاری اجتماعی تبعیت نکرده، به ویژه در روز‌های اخیر در سطح عمومی شاهدیم که فاصله گذاری فیزیکی کمتر مورد نظر قرار می‌گیرد. علت کلان این مساله با سیاست‌های مقابله با بحران کرونا مرتبط است. سیاست‌گذاری برای تغییر رفتار عمومی و ترغیب جامعه به در پیش گرفتن رفتاری خاص در شرایطی ویژه و غیرعادی، مستلزم توجه به تمام جنبه‌های زندگی از جانب سیاست‌گذار است.

وی ادامه داد: یکی از موانع جدی عدم تبعیت بخش قابل توجهی از جامعه از فاصله‌گذاری اجتماعی به مساله معیشت باز می‌گردد. وقتی که از معیشت و دشواری‌های آن صحبت می‌کنیم روشن است که منظور گروه‌های کم برخوردار و کسانی اند که تاب‌آوری لازم برای پشت سر گذاشتن ایام کرونا و حفظ کیفیت زندگی خود در شرایط بحران را ندارند، زیرا کار خود را ازدست داده و حمایتی نیز دریافت نمی‌کنند.

مدنی ادامه داد: توصیه‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی بدون در نظر گرفتن وضعیت معیشت برای بخشی قابل توجهی از جامعه باد هوا است. زیرا مردم نیازمند، بین مرگ به دلیل فقر و مرگ به خاطر کرونا، دومی را انتخاب می‌کنند. دولت به تبعات و آثار سیاست‌های خود بر وضعیت گروه‌های نابرخوردار بی توجه است. گروه‌های آسیب‌پذیر اقتصادی به توصیه‌های بهداشتی ویژه این ایام، بی‌توجه هستند، این گروه‌ها که البته تعدادشان کم نیست، گروهی در بخش رسمی کار می‌کنند مانند کسانی که قرارداد‌های پاره وقت و نیمه وقت دارند یا در فعالیت‌های معمول روزمره مشغولند، اما بخش قابل توجه از آن‌ها در بخش غیر رسمی شاغل‌اند، برای مثال به گفته پایگاه اطلاع رسانی ایرانیان وزارت رفاه، ۴ ونیم میلیون خانوار یعنی حدود ۱۸ میلیون نفر در پنج دهک پایین درآمدی قرار دارند و در بازار غیر رسمی کار می‌کنند و تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد نیز نیستند، این جمعیت قابل توجه اساسا تاب و توان متوقف کردن کسب و کار خود را ندارد، زیرا تحت پوشش هیچ خدمات اجتماعی و بیمه‌ای نیست. این‌ها فقط بخش کوچکی از خانوار‌های آسیب پذیر را تشکیل می‌دهند که به نان شب محتاج‌اند و دولت ترجیح می‌دهد چشم بر هم گذارد و آن‌ها را نیبند.

سعید مدنی در ادمه بحث خود در خصوص ارتباط میان عدم توجه بخشی از جامعه به سیاست فاصله گذاری اجتماعی و معیشت، به زنان تن‌فروش اشاره کرد و گفت: زنان تن‌فروش بخشی از جامعه هستند که انگیزه‌شان برای کسب درآمد از طریق فروش تن، تامین معیشت خود و خانواده‌شان است. اغلب تن‌فروشان کسانی هستند که برای تامین نیاز‌های اولیه مانند حداقلِ خوراک، پوشاک و مسکن مجبورند تن‌فروشی کنند، به این اعتبار، آنان ناچارند علی رغم خطراتی که کرونا برایشان دارد کارشان را ادامه دهند.

وی افزود: بخش قابل توجهی از جمعیت زنان تن‌فروش در گروه‌های فقیر یا متوسط نزدیک به خط فقر قرار دارند که هم فاقد پس‌اندازاند و نمی‌توانند با تکیه بر آن برای مدتی کارشان را متوقف کنند و هم شرایطشان به گونه‌ایست که اگر فعالیت روزمره‌شان را انجام ندهند خود و خانوادشان در معرض فقر شدید و گرسنگی قرار می‌گیرند؛ بنابراین آن‌ها برای بقای خود ریسک می‌کنند و سلامتیشان را به خطر می‌اندازند. البته زنان تن فروش در شرایط عادی هم این ریسک را کرده و می‌کنند و کار در شرایط کرونا برایشان تفاوت چندانی با پیش از آن ندارد، زیرا آن‌ها پیش از کرونا نیز در زمره گروه‌های پر خطر قرار داشتند، این خطر می‌تواند ایدز، هپاتیت یا کرونا باشد. برای زن تن‌فروش کرونا خطرناک‌تر از هپاتیت و ایدز نیست؛ بنابراین نمی‌توان از آن‌ها انتظار داشت به خاطر رعایت اصول بهداشتی پیشگیری از کرونا رفتار خود را تغییر دهند. برای اغلب آن‌ها تن فروشی راهی برای بقا است.

مدنی ادامه داد: سوی دیگر ماجرای تن‌فروشی، خریداران و مشتریان و در واقع مجرمان اصلی‌اند، زیرا از نیاز زنان تن‌فروش سو استفاده کرده و در قبال پول شخصیت و عزت آن‌ها را مخدوش می‌کنند، اغلب علی‌رغم تعلق زنان تن‌فروش به گروه‌های کم درآمد، مشتریان در گروه‌های پر درآمد قرار دارند و می‌توانند حتی با وجود بحران‌های ناشی از کرونا منابع مالی‌شان را هزینه راه‌های غیر متعارف رفع نیاز‌های جنسی‌شان کنند.

 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۹۲
در انتظار بررسی : ۱۹
غیر قابل انتشار : ۲۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۰
27
127
هرچندکه خیلی دردناک بود ولی دست نویسنده دردنکنه زحمت کشیدن
یزدانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۰
37
76
با سلام و تشکر از اطلاع رسانی و تهیه این گزارش بسیار مهم و خطرناک برای جامعه. لازم است که اطلاع موثق داشته باشید که اکثر این پست ها و خاله خانم های (خاله#) در برنامه اینستاگرام کلاهبردار و شیاد میباشند. که از راه قرار دادن پست های مستهجن و مبتذل و خلاف قانون در هشتگ خاله در حال کلاهبرداری های گسترده از افراد جامعه و جوانان میباشند.شما پول را به حساب هرزه های اجتماع واریز میکنین و کلاهبرداری آنها گسترده تر شده و فحشا و زنا و امراض بسیار خطرناک در سطح جامعه گسترش پیدا میکند. که این آلودگی و آشفتگی دامن کسی که سالم زندگی میکند را هم میگیرد. چون شما در اجتماع نمیدونی با چه کسانی توی مترو.فروشگاه.اتوبوس شهری.آرایشگاه. و..... جایی که بیرون از منزل هستی با افراد آلوده برخورد میکنی. به جای تبلیغ کردن و ذوق کردن وجود همچین فاحشه ها و لجن هایی توی اجتماع در صدد جمع کردن و برخورد قانونی با این هرزه های جامعه باشید. زن و بچه خودتون هم دارن توی این فضاهای مجازی و جامعه زندگی میکنن.
معین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۰
18
101
دولت از مردم عادی و کارگرها و دستفروش ها اون ۵دهک بدبخت بیچاره حمایت معیشتی نمیکنه که از روسپی ها بکنه، ازخداشون هم هس که فقر و فحشا زیاد شه به نفعشونه مردمی که فقط به فکر شکم وزیرشکم باشن کی می تونن تفکرکنن درمورد سرنوشت سیاسی شون
ناشناس
|
United States of America
|
۲۲:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۰
16
81
بعید نیست خوددولت از اینا مالیات هم بگیره مخصوصا از این صیغه ها
اگر اینحوری نبود که جلوشون مبگرفت،
رویاصادقی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۰
31
128
البته روسپی ها همه یکجور نیستن خیلی هاشون که پولدارهارو تیغ میزنن به خاطر داشتن زندگی لاکچری و پوشیدن کفش ومانتوی برند چندمیلیونی این کارو می کنن اما خوب دختر ۱۸ ساله ای که برای ۱۵۰ تومن که نصفش روهم باید بده به اون خاله تن خودش رو حراج میکنه حتما نیاز مالی داره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۱
33
94
اون اقایونی که توحوزه تجمع کردن که بایدوزیر ارتباطات محاکمه بشه چون فضای مجازی مشکل داره،چرا علیه کسب وکار صیغه از طریق همین کانال عاوسایت های مجوزداراعتراض نمیکنن
اردشیر
|
Germany
|
۱۱:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۱
اونها خودشان مشتری‌اند!
یزدانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۱
58
102
هر کسی نیاز مالی داشت باید بره تن فروشی کنه.؟ هرکسی نیاز مالی داشت باید دزدی کنه.؟ این چه توجیح کردنی هست که میکنین. اگر خدایی ناکرده از نزدیکان خودتون هم توی دام این هرزه های الوده میفتاد باز هم اینجوری توجیح میکردین که دختر ۱۸ ساله نیاز مالی داره. پس توجیح خودفروشی کردنش!!!! دلتون برای این فاحشه های کلاهبردار نسوزه. برای اون بیچاره هایی بسوزه که با نیاز مالی با شرافت و آبرو دارن زندگی میکنن. نه خودفروشی میکنن نه جوان های مملکتشون رو آلوده و به تباهی میکشونن. اگر از کلاهبرداری و شیادی این باندهای کلاهبردار میخواین اطمینان پیدا کنید با یکی از شماره هایی که با گستاخی و آزادانه در پست های بسیار مبتذل و مستهجن (خاله#) برنامه اینستاگرام قرار میدن تماس بگیرین. ۱۵۰ هزار تومان همون اول ازتون درخواست میکنن. بعد که واریز کردین شماره هرزه رو براتون پیامک میکنن. بعد هرزه خانه تیمی از شما دوباره درخواست مبلغ میکنه. ۴۰۰ هزار تومان بابت امنیت خانه تیمی و فساد. دوباره مبلغ رو باید واریز میکنین. چون ۱۵۰ هزار تومانتون روی هواس فعلا. مبلغ دوم رو که واریز کردین قشنگ تماسشون رو بروتون قطع میکنن. میرن سراغ کیس بعدی که کلاهبرداری گسترده دارن توی سطح تهران انجام میدن. (خواهر یا برادری که این گزارش رو تهیه کردی بدونین این رو.) پلیس محترم فتا رو شما با این کلاهبردارهایی که تمام عکس هاشون هم جعلی هستش مطلع کنید که این هرزه های هرجایی دارن بدجوری کلاهبرداری میکنن و آبروی نظام رو هم به تمسخر گرفتن. توی یکی از پست هاشون توی( هشتگ خاله) نوشته بودن تابع قوانین جمهوری اسلامی هستیم. شما اگر واقعا دلسوز جامعه سالم و با امنیت هستین ریشه این باندهای کلاهبردار و گرداننده خانه های تیمی و فحشا رو با کمک پلیس فتا و اداره اطلاعات تهران خشک کنید. یک مشت زنان فاحشه هرجایی دارن این شبکه کلاهبرداری و فحشا رو میگردونن و هر روز هم دارن از پول های کلاهبرداریشون توی این فضای آزادی که به دست آوردن!!!! ثروتشون بیشتر و بیشتر میشه. که من و شما هم یک هزارم خانه و ماشین هایی که این هرزه ها دارن به دست میارن رو خوابش رو میبینیم. (بله عزیزم)
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۹
حالا مگه چقدر تیغت زدن که اقد عصبانی هستی؟؟؟
عسگر اولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
معلومه که خوب َتیغیدنت
احسان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
خوب عزیزم اسگولی.بگو من نقدا رو در رو پرداخت میکنم تمام کسانی که جلو جلو پول میگیرند کلاه بردارند اینکه چیز جدیدی نیست اسگول بیبینند تیغ میزنن
مردی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۱
16
26
خانم محترمی که میگی پولدار جماعت رو ازشون کلاهبرداری میکنن. لازم بدونی که پولدار جماعت هیچ وقت سراغ یک همچین هرزه های هرجایی و آش و لاش نمیره خانم. که خودش رو با هزار و یک جور مریضی و آلودگی گرفتار کنه. این موضوع هم اصلن چه ربطی داشت به پولدار و بی پول. این فاحشه ها از هر کسی که تیغشون ببره کلاهبرداری میکنن. پولدار و غیر پولدار نمیشناسن .کلاهبررررررداااارررن متوجه هستین. کلاهبرررررداررررر ب اش پولدار و غیر پولدار فرقی نداره. اینا فاحشه و همه کاره هستن. فقط موقعی دست از این جرم برمیدارن که اسلحه پلیس رو روی سرشون احساس کنن. اگر اتفاق بیافته
سهیلی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۱
5
26
تن فروشی فقط زیر پوست شهر تهران نیست، توی شهرستان ها هم زیاده فقط علنا دور میدون نمی ایستند وگرنه در قالب های دیگه مشغولند حتی خانوادگی این کارو انجام میدن مثل مادر و دختر، من تو قشم خونه اجاره میدم به مسافرها بارها دیدم مادر و دختر برای کار میان به خرج یک یا چند مشتری چند روز می مونن و میرن
علیرضا نیکرو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۳
11
33
در زمان شاه روسپی گری رسمی و آزاد بود یعنی فحشا و زناکاری قانونی بود از نظر محمدرضا پهلوی فرح دیبا و اشرف پهلوی الانم مخفیانه روسپیگری در ایران وجود دارد چون فقر هنوز هست اعتیاد هست رفاه نیست حکومت با فقر و اعتیاد بطور جدی مبارزه نکرده
jamshid
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۹
31
71
همان طور که انسان وقت تشنه شدن نیاز به آب دارد این آلت تناسلی هم نیاز دارد مثل دیگر کشورها مکانی با حضور دکترها آماده کنید تا نیازهای جنسی برطرف شود مشکل از مسوولین فرهنگی است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۰
19
19
ناشناس 10:55 صیقه بده؟روسپی خوبه جنتلمن اآمریکایی خوبه صیقه بده ؟نکنه از اون خاله هایی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۰
7
10
یزدانی جان اینو به روشنفکران افراطی و ایرانی ها بگو میگن فقر باعپث میشه …در صورتی که پثروتمندترین هستند
مهاجري
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۲
24
5
قوه تخيل خوبي داري بهت تبريک مي گم جمع آوري اين اطلاعات با شيوه اي که روسپي گري در ايران داره قبل از روحيه جستجو گري قوه تخيل خوبي مي خواد که شما از اون بهرمندي
ناشناس
|
United States of America
|
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۵
11
23
بستن شبکه های اجتماعی دردی را دوا نمی کند. تنها راه برای رهایی از این وضع بهبود وضع اقتصادی کشور است که آن هم در گرو بهبود روابط بین المللی است. دولتی که حتی نمی تواند نفت صادر کند، طبعاً دچار کاهش درآمد می شود. هیچ کس هم در داخل حاضر به سرمایه گذاری نیست تا بتوان انتظار افزایش تعداد شغل را داشت. همه به دنبال یک میانبر برای افزایش ثروت هستند. در این شرایط حتی مردان هم بیکار شده و دچار جرم و جنایت می شوند. زنانی هم که از ازدواج باز مانده اند یا ازدواج کرده اند و شوهرانشان از تامین غذای روزانه هم ناتوان است مجبور به فحشا می شوند. در نهایت باید گفت: ماهی از سر گنده گردد نی ز دم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
خوب مگه وقتی که صادر میکرد چیکار میکرد باهاش . فلسطین و یمن.بقیه رو سیر میکرد
امراله مهماندوست
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۸
23
4
۱- مقدار … متر مکعب از آبی که بیش از95% از آبی است که دربارندگی ها باعث جاری شدن سیل و طغیان رودخانه در بخش محمله شهرستان خنج استان فارس می شود از محلی به نام بیدزرد در بالادست روستای ابوالفضل (ع) دهستان چاه طوس بخش محمله شهرستان خنج استان فارس جاری می شود آرزوی اینجانب از کودکی این بوده است تا جلو مقدار … متر مکعب آبی را که بیش از 95% از آبی است که در بارندگی ها باعث جاری شدن سیل و طغیان رودخانه دربخش محمله شهرستان خنج استان فارس می شود را در محلی به نام تنگه بیدزرد در بالادست روستای ابوالفضل (ع) دهستان چاه طوس بخش محمله شهرستان خنج استان فارس را با احداث بندی (سدی) خاکی بگیرم اینجانب از اینکه مقدار … متر مکعب از آبی که بیش از 95% از آبی است که در بارندگی ها باعث جاری شدن سیل و طغیان رودخانه در بخش محمله شهرستان خنج استان فارس می شود سهم خلیجی می شود که می خواهند نام آن را به جای فارس به نام جعلی عربی تبدیل کنند ناراضی هستم اینجانب حتی راضی نیستم تا سرریز مقدار … متر مکعب از آبی که بیش از 95% از آبی است که در بارندگی ها باعث جاری شدن سیل و طغیان رودخانه در بخش محمله شهرستان خنج استان فارس می شود که از محلی به نام بیدزرد در بالادست روستای ابوالفضل (ع) دهستان چاه طوس بخش محمله شهرستان خنج استان فارس جاری می شود سهم خلیجی شود که می خواهند نام آن را به جای فارس به نام جعلی عربی تبدیل کنند اینجانب در نظر دارم با تغییر مسیر سرریز مقدار … متر مکعب از آبی که بیش از 95% از آبی است که در بارندگی ها باعث جاری شدن سیل و طغیان رودخانه در بخش محمله شهرستان خنج استان فارس می شود که از محلی به نام بیدزرد در بالادست روستای ابوالفضل (ع) دهستان چاه طوس بخش محمله شهرستان خنج استان فارس جاری می شود را سهم دریاچه فصلی در شهر خنج ازشهرستان خنج استان فارس نمایم. بعد از آن روستای ابوالفضل (ع) دهستان چاه طوس بخش محمله شهرستان خنج استان فارس را می توان به مقصد فصل های پائیزی و زمستانی مسافران از سراسر کشور و فصل های بهار و تابستان پرمحصول تبدیل کرد.
۲- آرزوی اینجانب از تاریخ 1370/12/22 تا تاریخ 1376/07/30 که کارمند اداره آب و فاضلاب شهری بخش خنج شهرستان لارستان شرکت آب و فاضلاب شهری استان فارس بوده ام یا از تاریخ 1376/08/01 تا تاریخ 1388/12/12 که کارمند شرکت آب و فاضلاب شهری کلان شهر شیراز بوده ام یا از تاریخ 1388/12/13 تا هم اکنون که کارمند امور آب و فاضلاب شهری شهر صدرا شرکت آب و قاضلاب شهری کلان شهر شیراز هستم یا درآینده که دوست دارم تا کارمند امور آب و فاضلاب شهرستان خنج شرکت آب و فاضلاب استان فارس باشم آرزویم پیگیری احداث تصفیه خانه فاضلاب شهری برای شهرهای خنج و فیشور(شهرهای واقع دراطراف دریاچه فصلی کفه خنج) بوده است آرزویم پیگیری احداث تصفیه خانه فاضلاب روستایی برای روستاهای واقع دراطراف دریاچه فصلی کفه خنج بوده است چون با آب مناسبی که از تصفیه فاضلاب شهرها و روستاهای اطراف دریاچه فصلی کفه خنج به دست می آید می شود کمربند سبزی را به طول ۱۸ کیلومتر و عرض ۸ کیلومتری دراطراف مساحت ۱۳۰ کیلومتری اطراف دریاچه فصلی کفه خنج احداث کرد و شهر خنج را به مقصد فصل های پائیزی و زمستانی مسافران از سراسر کشور و فصل های بهار و تابستان پرمحصول تبدیل کرد.
امام علی (ع) می فرمایند : کسی که آب و خاک یعنی نیروی طبیعی دارد و نیروی انسانی خود را برای بهره برداری به کار نمی بندد و با فقر و گدایی می گذراند نفرین و لعنت بر او باد.
دو نوع زمین خوار در کشور ایران وجود دارد ۱- یکی شخص یا اشخاصی که نتواند یا نتوانند به موقع و به اندازه رشوه خود را به کارکنان (الف – اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان … ب – اداره اجازه برداشت آب از زیر زمین در شهرستان … پ – اداره واگذاری زمین برای توسعه کشاورزی در شهرستان … ت – اداره ثبت اسناد املاک در شهرستان … بپردازد یا بپردازند ۲- یکی شخص یا اشخاصی که نتواند یا نتوانند به موقع و به اندازه رشوه خود را به الف – اداره شهرسازی شهرستان … ب – اداره روستا سازی شهرستان … پ – اداره ثبت اسناد املاک شهرستان …بپردازد یا بپردازند این شخص یا اشخاص از طرف مراجع مربوطه به عنوان زمین خوار به اداره دادگستری شهرستان … معرفی می شوند تا درس عبرتی شوند برای ملت بزرگ ایران
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
خوب اشگول بیبین مورد بحث چیه بعدش بپر وسط .
مهدی مختاری 291
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۳
11
24
حالا که زحمت می کشیدید و آبروی مردم رو می برید؛ یه زحمت هم بکشید و آبروی دولت حسن روحانی رو هم که به خاله های اینستاگرامی "کارت بهداشت" هدیه می کنه ببرید. لطفاَ دربارۀ این "کارت های بهداشت" هم گزارشی تهیه کنید. حیف که اسلام دست و بالشون رو بسته وگرنه کاباره هم براشون تأسیس می کردند.
توماج
|
Korea (Republic of)
|
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
27
65
آقای یزدانی کاملا مشخصه چقدر دلت پره از به اصطلاح "خاله" های اینستاگرام و چند باری برای رسیدن به مقصودت پول تو جیب این اکانت های قلابی ریختی. حتی قیمت هارو هم دقیق میدونی و تمام دغدغه ات اینه که تا اون لحظه پولت رو هوا!!! بوده بدون دریافت جنس! از نگاه بدوی تون به مساله زن بگذریم، مسئله نگاه یه طرفه تون به موضوعه که مشتری های این آدم هارو از گناه بری دونسته و فقط فواحش رو متهم میکنین. گناه هر دو به یه اندازه اس. ضمن تاکید بر اینکه اونی که تو اینستاگرام دنبال این مسائله همون بهتر پولش خورده شه توسط شیادها.
فضای مجازی رو نباید بست، جوون های مردم هم اگه اونقدر احمق و بوالهوس اند که بابت اینطور مسائل میخوان پول بدن، خودشون شخصیتی در حد همون فاحشه دارن. چرا فقط یه طرف معامله میشه آدم بده؟اگه معتقدین دختری که نیاز مالی داره اونقدر باید عزت نفس داشته باشه که سمت روسپیگری نره، باید شخص مجرد هم وقتی نیاز جنسی داره
اون مقدار عزت نفس داشته باشه که سمت صیغه و فحشاء نره.
امثال شما ها باعث رونق این کسب و کار میشین. بماند که اکثرا مشتریان این افراد جزو متاهل ها هستن.
لذا
سحر
|
Qatar
|
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
15
26
گل گفتی آقا توماج .. دقیقا همینطوره....حرفتو باید با طلا نوشت
آرش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۶
البته من کمی با شما مخالفم آقا توماج عزیز .
حرفهاتون تا حدی درسته، ولی نمیشه صرفا با آماری که اقای یزدانی دادند، در موردشون قضاوت بکنید.
همه ماهایی که اینجا داریم نظر میدیم، داریم اطلاعات مختلفی رو از جاهای مختلف و از همدیگه بدست میاریم.
حتی شاید بابت کنجکاوی و بررسی بخواهیم در مورد چیزی یکم بیشتر بررسی کنیم . حتی با همچین مواردی تماس هم بگیریم.

من خودم برای ماساژ به سالنی رفتم، و دقیقا اونجا بهم پیشنهاد ماساژور خانم رو هم دادند. البته محیط مردانه بود ولی یه اتاق جدا داشتند با هزینه و خدمات جدا .

برای کجنکاوی هم که شده سوال کردم که موضوع چیه و قراره چی بشه،
لیست ماساژها رو که گفتن، من خودم خجالت کشیدم.
خب ما در فرهنگی بزرگ شدیم که نمیتونیم با این مسائل راحت برخورد کنیم. و کسی هم نباید کسی رو قضاوت کنه.

ولی از هرچی که بگذریم.، واقعا درآمد بسیار بالای فاحظه ها باعث میشه که خیلی از دخترای جوان این مملکت وسوسه بشن و بخوان برن به اون سمت.
فکرش رو بکنید، روزی حتی 5 تا مرد رو پذیرش کنند، با اون نرخها و فقط 15 روز در ماه کار کنند، از درآمد من و شما چقدر بیشتر میشه.
تازه بدون دردسر و بدون مالیات و .....


آره روسپیگیری یه شغله در همه جای دنیا ، ولی اینجا ایرانه.
شما هر جای دنیا میتونی از خدمات یه روسپی بری شکایت بکنی، ولی اینجا از ترس آبروت، اگه پولت رو بخورن، دیگه نمیتونی جایی دم بزنی، و اینجوری زمینه کلاهبرداری زن های فاحشه زیادی فراهم میشه. که هست متاسفانه.

کاش حداقل زن های کلاهبردار و کانالهایی که فقط هدفشون تیغ زدن این جووانهاست رو بشه بست.

موفق باشید
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
12
60
وقتی جامعه رو ب سمتی کشیدین ک زندگی مجردی می صرفه حالا انتظار دارین مردم بشن یوسف پیامبر یا مریم مقدس؟! نیاز جنسی هم یه جور نیازه مث نیاز ب غذا باید تامین بشه وقتی قانونی نشه همه بفکر غیرقانونیش می افتن و کاملا هم درسته ب یکی بگی میگه دوغ بخور کافور بریز تو غذا حالا بری بیوگرافیشو بخونی می بینی خانوادش پولدار بودن و تو سن کم ازدواج کرده و خودش این سختی ها رو نکشیده تن فروشی هم حالا مث تمام شغل های غیرقانونیه اگ خیلی نگرانین جلوی خوار مادر خودتونو بگیرین ب بقیه کار نداشته باشین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۵
10
38
انسانم ارزوست آخ حالم بدشد
طاهره
|
United States of America
|
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۰
48
29
حالم از هرچیز مرد و زن و حتی خودم بهم میخوره
این چه وضعیه؟ شور همه چی در اومده، سکس چیه ؟ مسلمونا دیگه شورشو در آوردن،
کجا داریم میریم؟ آرزوی مرگ کردم. این متنی که منتشر شده یعنی جهنم واقعی.
میلاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۷
65
23
جووووون دلم خواست ۱۸سالمه و ۷-۸ساله دنبال سکسم میل جنسیم خیلی زیاده دوست دختر دارم با هم حال میکنیم
هدهد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۸
38
38
خب چرا مسلمانان انقد به این چیزا گیر میدن روسپیگری همه جای دنیا یه شغله ولی کشور های جهان سوم و عقب مونده این همه به این شغل جهان شمول توهین میکنند والا اینم یه چیزیه مثله نفس کشیدن و غذا خوردن
یکم حیا کنید و فکر مجرد ها باشید الان تو این وضع گرونی چجوری میشه ازدواج کرد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
13
71
هرزه اون دختر و زن نیست هرزه مسبب این وضعیته
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۵
آخ گفتی. ادای معنویتم در میارن تازه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
نفهم چطور هرزه به وجود میاد -وقتی غذا نداشته باشی بخوری یا سقف خانه ات اب چیکه کنه.اداره اب .اداره برق.اداره گاز.همینجوری رگباری قبض ها میاد.و همشون هم هیچ کاری ندارند که نداری یا از کجا میاری.پول ندی قطع میکنن بعدش بیا اینجا تررررررررررر بزن
هموطنک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۷
5
13
از تمام کسانی که برای این تحقیق زحمت کشیده اند تشکر میکنم ولی در پایان یه سوال تمام ذهنم رو به خودش درگیر میکنه اونم اینه که آیا مسعولین محترم ارکان بالای کشور از این قضایا خبر دارند؟؟؟حالا اگه خبر ندارند پس واقعا احمق تشریف دارن که از کشور خودشون بی خبرند اگر هم خبر دارند پس چرا هیچ کاری انجام نمیدن واقعا برای همشون باید تعصف بخوریم ما تو یه کشور اسلامی زندگی میکنیم که به قدر کافی ثروتمنده ولی تو همین کشور یه زن پیدا میشه که واسه نان شب بچه اش مجبوره خودش و شخصیت و تمام وجودشو به هر آشغالی بفروشه جریان به اینجا هم ختم نمیشه آیا فکر کردید آینده بچه های این زنها چی میشه?آیا بچه یه زن تن فروش جز یه خلافکار چی می تونه بشه؟پس میدونید بیشترین آسیب رو اون بچه ها میخورن فقط هم به خاطر فقر فقر فقر
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
فحش هم بدی به مسعولین براشون ابنبات چوبیه.جات خالی گفتن به عربها که میان برن مشهد سرویس بدین ثوابه
نا شناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۱
14
6
خوبه ها اونا پولشو می گیرن شماهم مظلوم نمایی و همه چی به کام است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
11
20
با سلام اینایی که تو اینستاگرام و تلگرام دارن به نام خاله فعالیت میکنن اصلن زن نیستن مرد و پسرای بیکارن اکثرا هم معتاد یک عکس دختر میزارن و یک صدایی نازک میکنن جوونهای ندید بدید ایرانی هم هول میشن پولو از دست میدن ولی کار درست اینه که خدا هم راضی باشه اولا شرایط ازدواج آسان فراهم بشه دوما کار و اشتغال باشه تا زن مطلقه و دختر سمت این کارا نره سوما الان ببشترین فساد بخاطر مرد و زنهای مطلقست تا جایی میشه جلوی طلاق گرفته بشه یعنی از اول ازدواجها با دید علمی وکارشناسی باشه تا با معظل طلاق روبرو نشن و در آخر حلال خدا رو چرا حرام میکنید خدا خیر و صلاح رو بهتر ما آدمها میدونه یک مرکز صیغه و ازدواج موقت تاسیس بشه زیر نظر ارگانهای دولتی با کارت بهداشتی و گواهی صیغه نامه جلوی همه این گندکاریها گرفته میشه وقتی کسی شرایط ازدواج دایم نداره خب ازدواج موقت حلال و طیبه کاش ما ایرانیها یکخورده کوته فکری و احساسی بودن میذاشتیم کنار با فکر و منطق و علم پیش میرفتیم
علی زارعی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۰
30
8
زن صیغه ای میخوام سن بین ۳۰ تا ۳۵ باشد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
خوب اسگول شماره هم بده توی پیامت پیدا بشه هم .به این اسگولی تو میخنده
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
33
10
البته عزیزان برای اینکه سوءتفاهم نشه یاداوری میکنم که ازدواج موقت و فحشا رو یکی نکنن. اینا دو مقوله جدا هستند. ازدواج موقت فلسفه خاص خودش رو داره و اگر اونطور که تعریف شده ، برای هدف خودش درست به کار گرفته بشه میتونه از جامعه گره گشایی کنه.
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
22
7
البته عزیزان برای اینکه سوءتفاهم نشه یاداوری میکنم که ازدواج موقت و فحشا رو یکی نکنن. اینا دو مقوله جدا هستند. ازدواج موقت فلسفه خاص خودش رو داره و اگر اونطور که تعریف شده ، برای هدف خودش درست به کار گرفته بشه میتونه از جامعه گره گشایی کنه.
عظما
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
ازدواج موقت و فحشا یکی هستند و مقوله جدا نیستن الان به من بگید صیغه یک هفته ای و یک ماهه یعنی چه ؟ اگر دختر داشته باشید یا خواهر آیا حاضرید بره صیغه موقت؟
حمیدا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۶
درسته بزرگوار مشکل اینجاست که خیلیها فرق صیغه و فحشا رو نمیدونن و براشون مهم نیست چیزی که میخورن یا کاری که میکنن حلال هست یا حرام؟ از این افراد سوال میکنیم فرق وضو و آب بازی چیه؟
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
17
7
البته عزیزان برای اینکه سوءتفاهم نشه یاداوری میکنم که ازدواج موقت و فحشا رو یکی نکنن. اینا دو مقوله جدا هستند. ازدواج موقت فلسفه خاص خودش رو داره و اگر اونطور که تعریف شده ، برای هدف خودش درست به کار گرفته بشه میتونه از جامعه گره گشایی کنه.
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
18
7
البته عزیزان برای اینکه سوءتفاهم نشه یاداوری میکنم که ازدواج موقت و فحشا رو یکی نکنن. اینا دو مقوله جدا هستند. ازدواج موقت فلسفه خاص خودش رو داره و اگر اونطور که تعریف شده ، برای هدف خودش درست به کار گرفته بشه میتونه از جامعه گره گشایی کنه.
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
20
3
البته عزیزان برای اینکه سوءتفاهم نشه یاداوری میکنم که ازدواج موقت و فحشا رو یکی نکنن. اینا دو مقوله جدا هستند. ازدواج موقت فلسفه خاص خودش رو داره و اگر اونطور که تعریف شده ، برای هدف خودش درست به کار گرفته بشه میتونه از جامعه گره گشایی کنه.
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۲
10
6
صیغه یا ازدواج موقت چیز خوبیه ولی منحرف شده. اون ازدواج موقتی که مد نظر دین هست برپایه «عشق» هست. ولی صیغه‌ای که تو جامعه جا افتاده برپایه «کسب درآمد» هست. پس در اساس با هم فرق دارن. ترویج صیغه به معنی درست کردن مرکز دولتی برای اینکار نیست بلکه یعنی طوری فرهنگ‌سازی و تابوزدایی بشه که وقتی کسی به هر دلیلی به یه جنس مخالف علاقه‌مند شد، به راحتی بین هم یه مهر تعیین کنند و صیغه محرمیت بخوانند و از کنار همدیگر بودن لذت ببرند.
زهرا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
16
19
صيغه کردن زشته.ازدواج رو اسون بکيريدختم کلام.جرا دولت کاري نميکنه
زهرا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۴
8
16
واقعا متاسف شدم .جرا دولت پليس وزير ارتباطات جلوي اين کارو نميکيره الان برا تشکيل خانواده کم کم ١ ميلارد ميخاد بايد از دواج رذ بايد اسون کرفت
مهسا سعیدزاده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
منظورت میلیارد بود دیگه، زهرا جونم!(شوخی)
زهرا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۴
6
12
واقعا متاسف شدم .جرا دولت پليس وزير ارتباطات جلوي اين کارو نميکيره الان برا تشکيل خانواده کم کم ١ ميلارد ميخاد بايد از دواج رذ بايد اسون کرفت
حسینی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۶
6
11
چی میگید شما؟! همونهایی که باید جلوی این کار رو بگیرند خودشون تو این کار نفع دارند. وقتی ازت پول رو از راه دور میگیرند یعنی میشه ردیابیشون کرد. یعنی کسی به ذهنش نمی‌رسه یا توانایی نداره مثل گزارشگر بره دنبال اینا. الان خودپرداز دوربین داره، بانک دوربین داره، بیشتر جاهایی که دستگاه پوز هست دوربین دارند. رد و بدل اینترنتی پول رو میشه پیگیری کرد. افتتاح این حساب های بانکی نیاز به دریافت مشخصات داره. شماره موبایل باید به نامت باشه. حتی اگر تعقیب و دستگیری اینها هزینه زیادی داشته باشه، حداقل میشه حساب بانکیشون رو مسدود کرد، خط تلفنشون رو سوزوند، اسم و مشخصات شون رو تحت تعقیب قرار داد. به هر عنوانی میشه کار رو براشون سخت کرد.
کارا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
3
7
گزارش جالب و مستندی هست.
بله درست می گن( حسینی) اگر مسئولان مربوطه بخواهند می توانند به سادگی جلوگیری کنند ولی ظاهرا جلودار هستند.
در ضمن جناب یزدانی مشکلات جنسی صرفا مالی نیست بلکه به خاطر روابط سرد و مشکلات عاطفی می باشد که باعث می شود زوجین به عشق های مثلثی روی بیاورند.
کارا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
2
3
گزارش جالب و مستندی هست.
بله درست می گن( حسینی) اگر مسئولان مربوطه بخواهند می توانند به سادگی جلوگیری کنند ولی ظاهرا جلودار هستند.
در ضمن جناب یزدانی مشکلات جنسی صرفا مالی نیست بلکه به خاطر روابط سرد و مشکلات عاطفی می باشد که باعث می شود زوجین به عشق های مثلثی روی بیاورند.
رها
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۶
13
10
ب تازکي فهميدم ساپورت تحريک اميزه اول بايد وضع لباس پوشيدن خانما درست بشه کلا حجاب رعايت بشه جوونا تحريک نشن دنبال اين کارا نرن بعدش اوضاع اقتصادي خوب بشه.جطور سر از اختلاس ابعضيا در مياين
رها
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۶
14
12
ب تازکي فهميدم ساپورت تحريک اميزه اول بايد وضع لباس پوشيدن خانما درست بشه کلا حجاب رعايت بشه جوونا تحريک نشن دنبال اين کارا نرن بعدش اوضاع اقتصادي خوب بشه.جطور سر از اختلاس ابعضيا در مياين
لیلا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۶
6
16
صیغه یا روسپیگری باصطلاح شماها!! چه فرقی میکنه؟! زنی که میره صیغه ی یک مردی میشه که یکساعت پیش با یکی دیگه بوده و مبتلا به اچ آی وی که عمرن آزمایش مثبت نشونش بده همون میزان آلودگی رو منتشر میکنه که یک روسپی!
حمیدا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۶
فرق ازدواج با زنا چیه؟ صیغه مخصوص افراد پاک و صالح هست نه افراد هرجایی و هرکاری.
ن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۱
صیغه شرایط داره. فرقی با ازدواج دایم نداره عزیزم. شماها یه چیزی شنیدید فقط
مهندس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۴
9
8
تمام این گروه های تلگرامی فیک هستن! نویسنده ظاهرا نفهمیده که پول میگیرن و سرکاری از کجا اورده ۲۵۰ دختر در سراسر ایران! ما تهران هستیم با دوستامون کل این خیابون هایی که میگن فلان داره رو رفتیم اصلا دختری وجود نداره! زیر پل ستارخان گرفته تا اون خیابون گلبرگ و رشید و فرمانیه و ... سال ها دور دور کردیم چنین خدماتی که تو گزارشگرها می نویسند رو ندیدیم! فقط چند سال پیش صادقیه دخترا زیاد بودن اونم معلوم نیست اون کاره هستن یا برای گردش اومدن کسی پیشنهاد ندیدم بده! بیست سال پیش بچه بودم یادمه شب جمعه ها بعد چمران حوالی پارک ملت و ... دخترای خیلی خوشگل وامیستادن ماشین ها صف میشد اونی که پاترول داشت سوار میشدن اونی که رنو داشت شانسی نداشت! الان همشون احتمالا شخصی کار می کنن یا رفتن خارج به ما چیزی نرسید!
حمیدا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۶
6
11
این گزارش ها چه مشکلی رو حل میکنه؟ مگه کسی نمیدونه ؟ مشکل اینجاست که ما برای سکس هیچ ارزشی قائل نمیشیم و بعد میگیم این همه فساد وفحشا از کجا اومد؟ اون وقت یک آدم نادان میگه فاحشه خونه ها چرا تعزیل شدن؟ عزیز من نیاز جنسی یک نیاز طبیعی همه هست خداوند خالق انسانها برای مدیریت این نیاز همه دو راه حل تعیین کرده 1- اگر مرد وزنی به همدیگه علاقه داشتن و توانایی تشکیل خانواده وتربیت فرزندان و... را دارند( ازدواج دائم) کنند 2- اگر این دو نفر خانم وآقا به همدیگه علاقه دارند ولی شرایط تشکیل خانه وخانواده فعلا امکان ندارد با (ازدواج کوتاه) و موقت به همدیگه کمک و یاری برسانند و نیازهای طبیعی عاطفی و جنسی همدیگه را تامین نمایند و گرنه جامعه بشری غرق در فساد و جرم وجنایت خواهد شد که میبینیم و هیچ راه حلی هم ندارد جز همین که در موضوع ازدواج(دائم و موقت) به هنگام و بدون حاشیه و فوت وقت اقدام کنیم و الکی ازدواج که امر بسیار لازم و ضروری برای همه هست عقب نیاندازیم
نیکی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
9
8
چقدر خودتون خسته می کنین حالا یکی ضرر می کنه یکی سود چه فرقی می کنه چی از من کم میشه چی از تو ....تازه خوشحالم هر موقع اخلاقی تغییر کنم پایین بیام یا بالا خیلیا هستن کمکت کنن...فقط باید هر لحظه به کسی فک کنی که می تونی هر ان ازش کمک بخوای اونم فقط خداست....باور کن باور کن این حرف از یکی مثل منه که فاحشه هستم...
نیکی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
9
14
شما هیچی از زندگی یه فاحشه نمی دونی پس حتی یه لحظه به ذهنت نیار یکی مثل من چیه....سکس بهترین لذتی که می تونی داشته باشی...چه پولدار باشی چه فقیر چه زوری باشه چه با رضایت چه حلال باشه چه حروم...اما من مطمئنم فقط می خوام یکی مثل تو بدونه....که میشه یه سکس عالی داشت وقتی محبت باشه وقتی بدونی واسه پاک موندن از هرزگی بدتر داری اینکار می کنی نمی خواد زیر زن زیر انداز بندازی بزار خاک باشه ولی زنه بدونه بهش توهین نشده بزار بدون از سر شادیه...بعضی موقع یه شوهر عقد شده یه رابطه مثل تجاوز واسه زنش رقم میزنه.....اما یه دوست با یه بوسه از سر خواستن تن تو از اینکه تو اون لحظه فقط تو هستی که مهمی می تونه سالهای سال تو دلت جا بگیره....خدا کدوم می خواد عقد با رنج و ازار یا یه لحظه با یکی بودن به اشتباه....یه طوری زندگی می کنم که روم بشه با خدا در میونش بزارم و هیچ وقت نترسم از جهنم حتی اگه ته دلم امیدی به بهشت نداشته باشم...نیکی هستم....فراموش نکن
محمدحسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۶
شما روزانه چقدر درامد دارین نیکی خانوم؟
یه بنده خدا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۱
11
6
ببین داداش اولا که این همه اطلاعات جمع کردی چرا نرفتی تحویل یه جایی بدی که بیان این مراکز فساد و جمع کنن؟دیگه حد اقل که میتونستی تحویل پلیس بدی برادر من اگه تا الان این کارو نکردی حتما همین الان بکن کلی هم دعا پشت سرته این دخترای نوجوانی که میارن واسه کثافت کاری ها همرو دزدیدن ویا از یتیم خوته خریدن ،اینا هر لحظه آرزوشونه اون جا نباشن .این اطلاعاتتو تحویل بده فرض کن یکی از اون دخترا خواهر خودت باشه که دزدیدنش و حالا ازش می خوان این کثافت کاری هارو بکنه غیرتت کجاست مرد؟!
رونالدو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۱
23
14
اینها که فساد میکنن اعدام باید شوند
میثاق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۲
5
6
ما فکر میکنیم که اون دختر و زن های خانه های فساد خواهر و مادر و همسر (یه بنده خدا) هستن که دارن اونجا امرار معاش برای (یه بنده خدا) میکنن. کمک خرج ایشون هستن بالاخره. البته که با اجبار. میریم و از اونجا که باید غیرت مردونگی و مرد بودن رو نشون ( یه بنده خدا) بدیم نجاتشون میدیم. اگر احتیاج به بستری بیمارستان هم بود بیمارستان بستری میشن تا صحیح و سالم مثل روز اول به دست خانوادشون برسن. یا حق
نغمه امیری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۳
سلام به نظر شما راه کار چی هست
نغمه امیری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۳
5
3
خوب به نظر شما دنبال راه کار باشیم چه راهکارهایی در نظر میگیرید فکر کن شما از افراد قدرتمند دولت باشی چه راهکارهایی در نظر میگیری که این مشکل رفع شود . چه کار میکنید که جامعه ووجوانان را متوجه اشتباه در سکس بکنید .
یکی ...
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۳
5
18
مشکل ملت ما نیست ... مشکل زن های هرزه نیست ... مشکل ما چند قرن و دهه نیست که زن ها هرزه شدن ... مشکل از پایست مشکل ازونجایی هست که حقوق یکسان تقسیم نشده و یسریها تو ویلاشون حال میکنن یک سری ها باید خیابون جارو کنن .... ما یک دولت فهیم میخوایم که اینها رو بفهمه و درک کنه ... برای مملکت تباهمون متاسفم ... برای مملکتی که هر جایی رو نگاه کنی پارتی هست متاسفم ... کاری نمیشه کرد واقعا ....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
16
9
رابطه ی جنسی توهم لذته مطمئن باشید!
محمد محمدی
|
Netherlands
|
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
6
10
به قول یکی از فرمانده هان اسبق نیروی انتظامی تجاوزبه نوامیس زنان نسبت به قبل ازانقلاب ۱۳برابرشده کی بودمیگفت ما باپیشرفت مخالف نیستیم ما بافحشامخالفیم پس چی شد
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
5
14
مسعولان نظام اوایل انقلاب به دروغ اعلام کردندهدف ما ازانقلاب ازبین بردن فحشا وازدواج آسان است نه تنها فخشا ازبین نرفت بلکه ازدواج هم غیرقابل دسترس شد سن ازدواج رسیده به ۴۰سال آمارهای رسمی حکایت دارد که ۳۰۰۰۰نفرازدرخواست کنندگان وام ازدواج ۴۰سال سن دارند واین یک فاجعه است حکومت ما کاملا غیرانسانی و غیراسلامی است اگرخداترس هستی منتشرکن خداوند درقرآن میفرماید ازمن بترس نه ازخلق خدااگرازخدامیترسی چاپش کن اگرازخلق خدامیترسی چاپش نکن
بهاره
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
16
14
خدا لعنت کنه این زنان فاحشه رو همشون باعث طلاق میشن این همه دختر پس چطور با شرافت کار میکنند
شمس
|
Netherlands
|
۱۸:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۳۰
3
6
لایک و دیسلایکا با یه واقعیت سیاه درگیرم کرد.(اوضاع خیلی خیطه).
جامعه یرای اینکه بوی لجن نده به اصولی نیازه جدا از اینکه هر کسی نیاز هایی داره و باید این نیاز ها به خوبی برطرف بشن . اما باید همیشه حرف راستو قبول کنیم و اون اینه که این روسپی ها ، پدران و برادرانی دارند. بچه ها نیاز به آغوش مادری و دستان خط خطی پدر دارند تا در آینده سالم و مفید در جامعه زندگی کنن. مشکل از دولته که با تدابیرش، مردم رو نا امید پیرو تدابیر جوامعی میکنه که عشق واقعی هر روز کمتر رخ نمود میشه. زوج ها نیاز دارن زندگی پر از معاشقه داشته باشند ولی همه چی پر... تک تک این تن فروشان، آرامش روانی در زندگی ندارن و منزوی از جامعه ، در تنهایی زندگی غم انگیزی دارند و کسانی مثل ما (که به عنوان اشرف مخلوقات می بایست با استفاده از غقلمون ، تفاوت انسان بودن از حیوان بودن رو نشون بدیم) مثل حیوان ها نیازجنسی رو هدف زندگی تعیین می کنیم در حالی که نیاز جنسی فقط برای زوج ها و استحکام بیشتر ستون های خانواده، تعیین شده.متاسفانه این ویروس چنان جامعه رو زیرپوستی داره درگیر میکنه که بعید نیست فردا پس فردا متحدین و متفقین یکی بشن و جامعه یکدست ، بمب اتم رو بر سر فرزندانمان رها کنن. عقلی فکر کنیم نه جنسی(جنسی فکر کنم منم کیف میکنم از این رنگ قهوه ای)
امیرمهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۶
3
13
اگر دولت بخواهد سه سوت جمع میشوند
مت مت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
5
20
دوستان مشهد بزرگترین شهر مذهبی ایران شده مرکز سکس ارزان و فراوان برای زائران پاکستانی و عراقی... ننگی از این بزرگتر برای ایران و ایرانی هست؟
ممد زد باز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
11
7
میدونم سکس یک نیاز جنسیه و...
اما اینجوری فقط خودتون تشنه تر میشید
عمل زنا در اسلام و مسیحیت و هر دینی حرام است
حتما یه ضرری داشت که گناهه هر گناهی ضررش برای خودمون هست
خدا که از روی سلیقه چیزی رو گناه نکرده
من خودم در کلاس زبان با یه دختر رابطه جنسی داشتم
الان کرونا اومده و کلاس ها غیر حضوری است
دارم دیوونه میشم از خود ارضایی و هزار کوفت و زهر مار گرفته
تا روان و احساسات و... داغون شدم
امیر سامان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
2
9
بالای ۳۰میلیون نفر جوان بیکار توی کشور داریم که بعلت نداشتن شغل ثابت یا درامدی قابل اتکا توان مستقل شدن و ازدواج ندارن سوال اینجاس که مگه این قشر عظیم از جامعه تا چه حد میتونن از امیال جنسیشون تا رسیدن به استانداردی به نام ازدواج جلوگیری کنن ؟ گناه این افراد چیه و تا چه زمانی باید تارک دنیا معاب زندگی کنن ؟ دولتمردانمون اگه لالایی بلدن پ چرا خودشون خوابشون نمیبره با این نسخه پیچیهاشون، دیروز تلگرام امروز اینستاگرام و فردا قطع اینترنت بروی ملت بخاطر، انگار که این ملت بلاکش کودکانی بی اختیارن در دستان عده ای دولتمرد که هر روز تنبیهی جدید برایشان تجویز میشود
کمیل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
3
12
نفهم هایی که فکر میکنید یزدانی و امثال ایشون این موضوع رو تجربه کردن. و مینویسید که چقدر اسکولی. اسکول توی ابله و احمق هستی که متوجه نمیشی حتما کسی که اخبار و اطلاعاتی رو در اختیارت میزاره تا توی اوشگول هم توی چاه فاحشه ها نیوفتی. تجربش نکرده که. برای آگاهی تو و امثال توی الا غ میگه.
به تو چه
|
Germany
|
۰۰:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
3
12
مسجدم توالت میخاد
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۵
5
6
به تو چه عزیز. دهن شما هم آب کشیدن میخواد. اگر که مسجد توالت میخواد. آره قربونش. زیادی هم ... نخور
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۲
5
9
تقصیر زنهاست که قیمتشون بالاست .
هر وقت قیمت زنان ایران کم شد ، همه چی ارزون میشه مثل خارج و رفاه زیاد میشه
نهاد زنان ریاست جمهوری قانونها رو به نفع زنا عوض می‌کنه ، خوب مردان هم زیر بار سلطه زنا نمی‌رم و زن نمی گیرند
ایران بر عکس همه جای دنیاست که زنان در خدمت مردان هستن .
هر چ فریاد هست سر زنانتان بکشید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۱
5
8
من باور نمیکنم چون میدونم اگر هم باشه فقط کلاهبرداریه
امین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۱
3
7
فقط باعث شیوع هرچه بیشتر ایدز و کرونا و هزار جور بیماری مقاربتی و از همه مهمتر خیانت در خانواده و در نهایت از هم پاشیدگی اون میشه کاش یه قانونی برای اینا وضع میکردن مثل سایر نقاط دنیا لااقل ازاین طریق کنترل بهداشتی و امنیتی بیشتری میتونستن رو اینا داشته باشن این وظیفه دولت و مجلسه
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
1
5
سلام. آلان بیشتر خاله ها سرجوانان کلاه میگذارن میگه که اگه میخواهی دختر پیشت بیاد اول شماره کارت میفرسته بعد میگه پول پیش پرداخت واریز کن تا آدرس رو بهتون میدم پول که واریز کنی بعد میگه به حسابم نیومده گوشیش رو کلا جواب نمیده
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
1
7
سلام. آلان بیشتر خاله ها سرجوانان کلاه میگذارن میگه که اگه میخواهی دختر پیشت بیاد اول شماره کارت میفرسته بعد میگه پول پیش پرداخت واریز کن تا آدرس رو بهتون میدم پول که واریز کنی بعد میگه به حسابم نیومده گوشیش رو کلا جواب نمیده
شمشیر زن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۸
7
10
آقا من پول نمیخوام مجوز حمل سلاح بدین ، میایم اینارو از رو زمین بر میداریم ، هرچیم موند ازشون یا غنیمت میگیریم یا اگه سالم بودن میبریمشون اهدای عضو اونجا بدنشون رو بفروشن یه دوتا آدم به درد بخور نفس بکشن یه فایده ای داشته باشن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۱
3
4
با سلام لطفا شماره خاله سوگند رو بدین
شروین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۲
0
0
نظر خاصی ندارم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۵
0
1
باید کاری کرد واقعا ناراحت کننده است
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی