تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

هشدار معاون جوانان درباره «روانشناسان جعلی»

معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان با نگارش نامه‌ای به دادستان کل کشور از دستگاه قضا خواست تا به موضوع دفاتر غیرمجاز مشاوره و روان‌شناسی و سوء‌استفاده برخی از عنوان مشاور و روانکاو در فضای مجازی ورود کند.

کد خبر: ۵۹۷۹۷
۱۰:۲۷ - ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹
هشدار معاون جوانان درباره «روانشناسان جعلی»
 
دیدارنیوز - محمدمهدی تندگویان با اشاره به انتشار فیلم‌ها و مطالب غیرکارشناسی و غیر تخصصی منسوب به برخی از روانشناسان در فضای مجازی گفت: با توجه به آسیب‌های روانی، خانوادگی و اجتماعی ناشی از انتشار این مطالب و همچنین کلاهبرداری‌های صورت گرفته از افراد، معاونت جوانان اقدام به ارسال نامه‌ای در این خصوص به دادستان کشور کرده است.

به گفته وی معاونت جوانان در این نامه از دادستان کل کشور خواسته است تا با دفاتر غیر مجاز مشاوره‌ای  که از هیچ نهاد رسمی مجوز ندارند و سوء‌استفاده برخی از عنوان مشاور و روانکاو در فضای مجازی برخورد کند.

معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه این افراد همچنین با فعالیت خود اقدام به کلاهبرداری و سودجویی از متقاضیان دریافت خدمات مشاوره‌ای و کاربران فضای مجازی می‌کنند، افزود: بیشتر این افراد  مدارک علمی لازم را برای ارائه خدمات مشاوره‌ای ندارند، به طوریکه بدون داشتن تابلو رسمی مشغول به کار هستند و در عین حال در بستر فضای مجازی و اینستاگرام اقدام به تبلیغ  و معرفی خود می‌کنند.

تندگویان در پایان تاکید کرد تا خانواده‌ها و به ویژه جوانان برای دریافت خدمات روانشناسی حتما از مجوز مراکزی که به آنها مراجعه می‌کنند اطمینان حاصل کنند تا در آینده به دنبال دریافت اطلاعات نادرست در زندگی فردی و مشترک دچار مشکل نشوند.
منبع: تابناک
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی