تیتر امروز

سی‌ان‌ان: پایگاه اصفهان آسیب ندید/ نظر یک مقام مطلع درباره سامانه‌های پدافندی ایران
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

سی‌ان‌ان: پایگاه اصفهان آسیب ندید/ نظر یک مقام مطلع درباره سامانه‌های پدافندی ایران

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

فیلم برداری فیلم کوتاه "روز‌های آخر جنگ "به پایان رسید

فیلم برداری فیلم کوتاه" روز‌های آخر جنگ "به کارگردانی علیرضا حیدریان و داوود میرخان در تهران به پایان رسید.

کد خبر: ۵۹۷۱۶
۱۴:۱۶ - ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۹

فیلم برداری فیلم کوتاه

دیدارنیوز ـ علیرضا حیدریان یکی از دو کارگردان فیلم کوتاه "روز‌های آخر جنگ" گفت: فیلم برداری این فیلم قبل از شیوع ویروس کرونا در تهران به پایان رسید، درحال حاضر وارد مرحله تدوین شده است.


وی در ادامه افزود: وضعیت اکران فیلم کوتاه" روز‌های آخر جنگ" بنا به دلیل شیوع ویروس کرونا و ادامه نامشخص این شرایط، مشخص نیست، اما این فیلم برای شرکت در جشنواره‌های داخلی و خارجی آماده می‌شود.


این کارگردان بیان کرد: این فیلم به کارگردانی علیرضا حیدریان و داوود میرخان، دستیار کارگردان سعید ریوندی، تصویر بردار نیوان زلفخانی و آهنگسازی وحید جعفری و تدوین علیرضا حیدریان در تهران فیلمبرداری و آماده و هم اکنون وارد مرحله تدوین شده است.


او در پایان توضیح داد: در این فیلم رزمنده‌ای به نام امیر در روز آخر جنگ تحمیلی علیه ایران به صورت مخفیانه در نزدیک سنگری ایرانی که به دست نیرو‌های عراقی فتح شده بود، پنهان می‌شود و افسر عراقی را که در سنگر در حال کشیک دادن است را می‌کشد.....

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی