تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...

سیمافیلم از پخش سریال «زیرخاکی» و برخورد قانونی با گوهر خیراندیش خبر داد

مدیر گروه فیلم و سریالِ سیمافیلم که مجموعه تلویزیونی «زیرخاکی» را تولید کرده است، از پخش این سریال از اولین روز ماه رمضان خبر داد و در ضمن تاکید کرد با رفتار خارج از عرف گوهر خیراندیش برخورد حقوقی خواهد شد.

کد خبر: ۵۹۶۱۰
۰۰:۴۵ - ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۹
سیمافیلم از پخش سریال «زیرخاکی» و برخورد قانونی با گوهر خیراندیش خبر داد
 
دیدارنیوز - پس از حاشیه‌های پیش آمده برای مجموعه تلویزیونی «زیر خاکی» که منجر به تردید و تاخیر در پخش آن شد، مدیر گروه فیلم و سریالِ سیمافیلم خبر داد که این سریال از فردا (شنبه ۶ اردیبهشت) روی آنتنِ شبکه یک خواهد رفت. بهرنگ ملک‌محمدی همچنین تاکید کرد صدا و سیما، رفتار خارج از عرفِ گوهر خیراندیش را به صورت حقوقی پیگیری خواهد کرد.

ملک‌محمدی در گفت‌وگو با روابط عمومی سیمافیلم درباره با حواشی سریال «زیرخاکی» گفت: «مجموعه تلویزیونی «زیرخاکی» با توجه به مضمونی که روایت می‌کند، با زبان شیرین طنز، یکی از آثار قابل‌توجه در حوزه تاریخ معاصر و انقلاب خواهد بود. این مجموعه به نقد دوره پهلوی و ساواک با لحنی مفرح می‌پردازد و حتماً توان جذب مخاطب را دارد. گروه سازنده زحمت زیادی برای ساخت این مجموعه متحمل شدند که نباید با رفتار غیرحرفه‌ای و غیرمعمول یک بازیگر آن را نادیده گرفت.»

وی بدون نام بردن از گوهر خیراندیش، تاکید کرد: «خانم بازیگر چند ماه بعد از پایان کارش در سریال «زیرخاکی» در آن میهمانی حاضرشده است و نه قبل یا حین فیلمبرداری. این عمل او در این محفل را که خلاف شرع و هنجارهای جامعه است، محکوم می‌کنیم؛ همانطور که پیش‌تر تهیه‌کننده و کارگردان مجموعه این کار وی را محکوم کردند و بر اساس قرارداد منعقد شده و تعهدات مطرح شده، سازمان صدا و سیما این موضوع را از طریق حقوقی پیگیری خواهد کرد.»
مدیر گروه فیلم و سریال سیما فیلم توضیح داد: «تعهداتی که عوامل سازنده آثار نمایشی به سازمان می‌دهند تنها در جهت صیانت حرفه‌ای و اخلاقی از هنرمندان شریف کشور و تلاش‌های هنرمندانه آنان است و البته با معدود ساختارشکنی‌ها حتماً برخورد قانونی خواهد شد. همچنین به عنوان مدیریت پیش‌گیرانه، طبق آیین‌نامه‌های سازمانی که متمرکز بر رعایت حدود دینی و ملی است، با هنرمندان همکاری خواهد شد.»

ملک‌محمدی در ادامه تاکید کرد: «با در نظر گرفتن شرایط و بررسی‌های کارشناسی و تصمیم جامع سازمانی که نتیجه تایید مسئولان ارشد سازمان است، همچنان تصمیم بر پخش سریال همزمان با اولین روز ماه مبارک رمضان (شنبه ۶ اردیبهشت) است و ان‌شاءالله هر شب سریال «زیر خاکی» مهمان خانه‌های مردم از شبکه یک سیما خواهد بود.»

«زیرخاکی» با کارگردانی جلیل سامان، تهیه‌کنندگی رضا نصیری و بازی پژمان جمشیدی، ژاله صامتی، هادی حجازی‌فر، نادر فلاح، امید روحانی، ایرج سنجری، اصغر نقی‌زاده و.‌.. از تولیدات گروه فیلم و سریال سیمافیلم است که ماه رمضان روی آنتن شبکه یک خواهد رفت.

منبع: تابناک
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی