تیتر امروز

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...
حسام سلامت:در حال تجربه جنگ داخلی هستیم/سرنوشت جنگ،می‌تواند آینده ما را تعریف کند/ جامعه چندبار به حاکمیت فرصت تغییر داد
گفت و گوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با یک جامعه شناس:

حسام سلامت:در حال تجربه جنگ داخلی هستیم/سرنوشت جنگ،می‌تواند آینده ما را تعریف کند/ جامعه چندبار به حاکمیت فرصت تغییر داد

"جامعه پلاس" عنوان برنامه جدیدی از دیدارنیوز است که ذیل این برنامه همه دغدغه‌های اجتماعی مانند زنان، محیط زیست، آسیب‌های اجتماعی، مهاجرت، حاشیه نشینی و ..با حضور کارشناسان تحلیل و بررسی می‌شود.
به همت معاونت غذا و دارو دانشگاه انجام شد:

تامین اقلام حفاظتی در مواجهه با همه گیری کروناویروس

حمایت معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، از دو کارخانه تولید ماسک جراحی و FFP ۲، منجر به رفع نیاز مراکز درمانی استان فارس شد.

کد خبر: ۵۹۱۴۹
۱۲:۲۸ - ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۹

تامین اقلام حفاظتی در مواجهه با همه گیری کروناویروس

دیدارنیوز ـ معاون غذا و داروی این دانشگاه در پی اعلام شیوع ویروس کرونا و نیاز مبرم به اقلام حفاظتی در مراکز درمانی، مدیریت تجهیزات پزشکی این معاونت با پیگیری‌های شبانه روزی، تمام اقدامات و حمایت‌های لازم برای راه‌اندازی و بهبود عملکرد دو کارخانه تولید ماسک جراحی و ffp ۲ را انجام داد تا این دو کارخانه در کنار اقلام تخصیصی از وزارت بهداشت نیاز مراکز درمانی را نیز مرتفع سازند.
 
به نقل از روابط عمومی علوم پزشکی شیراز، محمدرضا حیدری در مورد عملکرد مدیریت نظارت و ارزیابی تجهیزات و ملزومات پزشکی اظهار کرد: با هدف آرامش بخشی به جامعه و تامین ماسک غیر پزشکی برای عموم، این مدیریت نسبت به تهیه پروتکل و الزامات تولید ماسک در کارگاه‌ها اقدام کرده و بالغ بر ۶۰ مجوز موقت تولید ماسک برای مصارف عمومی را صادر کرده است.
 
او با بیان اینکه با تولید روزانه بالغ بر ۱۵۰ هزار ماسک از سوی این تولید کنندگان و توزیع از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت، آرامش نسبی بر بازار ماسک در جامعه حکمفرما شده است، ادامه داد: همچنین با پیگیری‌های انجام شده، در روز‌های آینده هشت خط جدید تولید ماسک جراحی به همت سرمایه گذاران بخش خصوصی به بهره برداری می‌رسد که تولید روزانه ۲۵۰ تا ۳۰۰ هزار عدد ماسک جراحی را به دنبال دارد، فعال سازی بیش از ۱۰ کارگاه تولید گان و البسه کاورال با حمایت‌های مالی دانشگاه، از دیگر فعالیت‌های این مدیریت بوده که منجر به تامین تمام نیاز‌های مراکز تابعه دانشگاه شده است.
 
حیدری افزود: امید است با تداوم حمایت‌های مالی از دانشگاه برای مقابله با این ویروس و همکاری‌های مستمر درون بخشی، شاهد هیچ کمبودی در زمینه تامین اقلام حفاظتی برای کادر خدوم درمان و آحاد جامعه نباشیم.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی