تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...

این ۱۹۰ هزار نفر بی خیال!

مدیرکل ثبت احوال استان کرمانشاه با بیان اینکه حدود ۱۹۰ هزار نفر در استان هنوز درخواست کارت هوشمند ملی نداده‌اند، از این افراد خواست هرچه سریعتر در این زمینه اقدام کنند، وگرنه در آینده برای انجام خیلی از امور با مشکل مواجه می‌شوند.

کد خبر: ۵۹۱۴۱
۱۲:۰۵ - ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۹

این ۱۹۰ هزار نفر بی خیال!

دیدارنیوز ـ صادق خدادادی با اشاره به شروع طرح صدور کارت هوشمند ملی از سال ۱۳۹۱، گفت: این کارت برای افراد بالای ۱۵ سال صادر می‌شود و در حال حاضر از مجموع بیش از یک میلیون و ۶۲۹ هزار نفر واجد شرایط در استان، بیش از یک میلیون و ۴۴۰ هزار نفر درخواست صدور کارت هوشمند ملی داده‌اند.
 
وی افزود: از مجموع درخواست‌های داده شده نیز تاکنون برای بیش از یک میلیون و ۱۹۷ هزار نفر کارت صادر شده و مابقی هم رسید دریافت کرده‌اند که می‌توانند تا زمان صدور کارت از آن استفاده کنند.
 
وی با بیان اینکه صدور کارت هوشمند ملی به تدریج در حال انجام است، گفت: به دلیل تحریم‌ها هم اکنون یک شرکت ایرانی کار صدور این کارت را برعهده گرفته و به زودی برای تمامی درخواست کنندگان کارت صادر خواهد شد.
 
مدیرکل ثبت احوال استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۶۹۸۴ کارت صادر شده نیز در مراکز ثبت احوال استان تلنبار شده که صاحبان آن‌ها برای دریافتشان مراجعه نکرده‌اند.
 
خدادادی در ادامه با اشاره به عدم مراجعه حدود ۱۹۰ هزار نفر در استان جهت صدور کارت هوشمند ملی، گفت: در حال حاضر کارت‌های ملی سابق فاقد اعتبار است واین افراد برای انجام کار‌های مختلف از جمله ثبت نام در مراکز مختلف، کار‌های بانکی و... نیازمند کارت هوشمند ملی هستند.
 
وی خاطرنشان کرد: قرار است در آینده نیز کاربرد‌های دیگری به کارت هوشمند ملی اضافه شود و تجمیع برخی کارت‌ها در این یک کارت صورت گیرد و در صورت نداشتن کارت هوشمند قطعا افراد بامشکلات بیشتری مواجه خواهند شد.
 
خدادادی از این افراد خواست تا هرچه سریعتر برای دریافت کارت هوشمند ملی درخواست بدهند و افزود: این افراد تا زمان صدور کارت می‌توانند با رسید دریافتی امور خود را انجام دهند.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی