تیتر امروز

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...

وام ۵۰ میلیاردی برای نوسازی اتوبوس‌های فرسوده کرج پرداخت می‌شود

شهردار کرج گفت: در کمتر از چهار روز وعده استاندار البرز محقق و طی دیدار با رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، مشارکت دولت برای تسریع در تکمیل پروژه کمربند شمالی کرج اخذ شد.

کد خبر: ۵۹۱۲۶
۱۱:۴۰ - ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۹

وام ۵۰ میلیاردی برای نوسازی اتوبوس‌های فرسوده کرج پرداخت می‌شود

دیدارنیوز ـ علی کمالی زاده روز سه‌شنبه دوم اردیبهشت در حاشیه دیدار با رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور که با حضور استاندار البرز صورت گرفت، افزود: هفته گذشته استاندار محترم البرز به صورت سرزده از روند پیشرفت پروژه کمربند شمالی کرج بازدید کردند، برای اتمام این پروژه تا پایان سال، مسائل و مواردی مطرح شد.
 
وی ادامه داد: یکی از این موارد، بحث اوراق مشارکت بود که نیاز به موافقت سازمان برنامه و بودجه کشور داشت.
 
کمالی زاده گفت: در کمتر از چهار روز پس از بازدید، دکتر شهبازی هماهنگی‌های لازم انجام داده و با رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور دیدار کردیم.
 
وی افزود: از استاندار البرز کمال تشکر و قدردانی را دارم چرا که در حوزه پروژه‌های زیر ساخت استان و کلانشهر کرج، فعالیت بسیار خوبی را دارند و به طور قطع ثمره این اقدامات برای مردم به یادگار خواهد ماند.
 
شهردار کرج اضافه کرد: نوسازی ناوگان اتوبوسرانی شهر را در این دیدار مطرح کردیم، دولت از صندوق کارآفرینی امید به ازای تعمیر و اورهال هر دستگاه اتوبوس ۲۵۰ میلیون تومان وام قرض‌الحسنه پرداخت می‌کند از این رو درخواست ما برای ۲۰۰ دستگاه اتوبوس بود که مورد موافقت قرار گرفت.
 
وی گفت: تهاتر طلب شهرداری کرج از دستگاه‌های دولتی با بدهی بانک‌ها بود که این موضوع نیز در قالب ۱۰۰ میلیارد تومان با دستور رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور تا پایان سال ۹۹ محقق می‌شود.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی