تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

مدیرعامل سایپا: خدمات خودرو در محل یک ماه دیگر رایگان شد

با دستور مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا و به منظور رعایت فاصله اجتماعی برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، طرح «خدمات خودرو در محل» برای یک ماه دیگر بصورت رایگان انجام می شود.

کد خبر: ۵۹۰۵۲
۱۹:۱۴ - ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹

دیدارنیوز - به نقل از سایپانیوز، سیدجواد سلیمانی با تاکید بر حفظ سلامت دارندگان محصولات سایپا دستور داد تا شرکت امداد خودرو سایپا برای یک ماه دیگر طرح "خدمات خودرو در محل" را با هزینه اجرت و ایاب ذهاب رایگان در سراسر کشور اجرا کند.

طرح خدمات خودرو در محل، از اواخر زمستان سال ۹۸ برای دارندگان خودروهای سایپا آغاز شده است. تاکنون رشد بیش از  ۶۰ درصدی برای ارائه این خدمات ایجاد شده است.

امداد خودرو سایپا، با هدف اجرای صحیح پویش "در خانه بمانیم" و "کرونا را شکست می دهیم" طرح مذکور را با افزایش امدادگران، خودروهای امدادی و تقویت مرکز تماس انجام می دهد و امدادگران این شرکت روزانه تا ساعت ۲۲ نسبت به ارائه خدمات اقدام می‌کنند.

سایپا با هدف کمک به ستاد ملی مبارزه با کرونا تصمیم گرفته است با تمدید طرح مورد اشاره، بیش از پیش مشتریان خود را به دریافت خدمات خودرو در محل و شرکت در فاصله گذاری اجتماعی تشویق کند. هموطنان می توانند برای درخواست "خدمات خودرو در محل " با شماره سراسری ۰۹۶۵۵۰ و یا ۸۴۴۴۴ – ۰۲۱ تماس گرفته و از خدمات پس از فروش گروه خودروسازی سایپا بهره مند شوند.


منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی