تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
رئیس مرکز بهداشت شماره ۲ اصفهان:

اصفهان از نظر رعایت فاصله گذاری اجتماعی شرایط مناسبی ندارد

رئیس مرکز بهداشت شماره ۲ اصفهان گفت: اصفهان از نظر رعایت فاصله اجتماعی شرایط مناسبی ندارد و شاهد تجمعات مردمی در شهر بدون رعایت پروتکل‌های بهداشتی هستیم که این امر مشکل ساز خواهد شد.

کد خبر: ۵۹۰۳۷
۱۵:۳۹ - ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹

اصفهان از نظر رعایت فاصله گذاری اجتماعی شرایط مناسبی ندارد

دیدارنیوز ـ منصوره ابوفاضلی ظهر دوشنبه در جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان اصفهان، با بیان اینکه شرایط کنونی و رفع محدودیت‌ها موجب شده است مردم خیال کنند مشکل شیوع ویروس کرونا برطرف شده است، گفت: در اصفهان مرگ و میر کم شده است، اما آمار بستری‌ها کماکان زیاد است و البته شاهد ترخیص بیماران نیز هستیم.
 
وی در ادامه افزود: حضور مردم در خانه و قرنطینه خانگی باعث کاهش آمار مبتلایان شده است، در حقیقت هر اقدامی که انجام داده‌ایم طی دو هفته بعد آثار و نتایج آن مشاهده است، از نظر مردم کرونا تمام شده است و در این صورت ممکن است در هفته‌های آتی شاهد بروز مشکلات گسترده و افزایش مبتلایان باشیم.
 
رئیس مرکز بهداشت شماره ۲ اصفهان با بیان اینکه در شرایط نامناسبی از نظر رعایت فاصله اجتماعی هستیم، تصریح کرد: شاهد تجمعات مردمی در سطح شهر اصفهان بدون رعایت پروتکل‌های بهداشتی هستیم و این مسأله می‌تواند برای اصفهان مشکل ساز شود، رعایت پروتکل‌ها باید به جامعه آموزش داده شود، متأسفانه هنوز برای الزام رعایت پروتکل‌ها به نتیجه عملی نرسیده‌ایم.
 
در ادامه رئیس جمعیت هلال احمر اصفهان، با تأکید بر ضرورت حساس سازی جامعه نسبت به مقابله با شیوع کرونا، اظهار کرد: اگر این حساس سازی انجام نشود و اطلاع رسانی‌های لازم صورت نگیرد قطعاً شاهد شیوع دوباره و گسترش ویروس در جامعه خواهیم بود.
 
شهریار انصاری در ادامه خاطر نشان کرد: ضمن اینکه مشاغل برای تأمین معاش و تأمین امنیت اقتصادی جامعه باید فعال باشند لازم است که پروتکل‌های بهداشتی فردی و اجتماعی در نظر گرفته شده و رعایت شود.
 
رئیس جمعیت هلال احمر اصفهان، با اشاره به اهمیت اطلاع رسانی صحیح به جانعه و حساس سازی مردم در خصوص ویروس کرونا و مقابله با شیوع این ویروس از طریق رعایت موازین بهداشتی، تصریح کرد: اگر مردم حساسیت خود نسبت به رعایت بهداشت را حفظ کنند و اطلاع رسانی صحیح و دقیق صورت بگیرد به یاری خدا کرونا را شکست خواهیم داد.
 
وی در ادامه با اشاره به فعالیت‌های گسترده جمعیت هلال احمر در زمینه مبارزه با ویروس کرونا، اظهار کرد: طرح‌های ملی، استانی و ابتکاری از سوی جمعیت هلال احمر اصفهان انجام شده است، تب سنجی و غربالگری در مبادی ورودی شهر از جمله اقداماتی است که در چهار محور ورودی شهر با همکاری دستگاه‌های مختلف صورت گرفته است.
 
انصاری خاطرنشان کرد: در نقاهتگاه شهر ابریشم که برپایی آن از سوی هلال احمر با همکاری برخی دستگاه‌ها انجام شد بیش از ۲۱۰ بیمار پذیرش شد که البته اکنون مسأله تعطیلی آن مطرح است اگرچه این نقاهتگاه برچیده نخواهد شد تا اگر مجدد به آن نیاز شد بتوانیم آن را فعال سازی کنیم.
منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی