تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
حمله ایران به اسرائیل/ جمهوری اسلامی تجاوز به منافع خود را بر نمی‌تابد
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری

حمله ایران به اسرائیل/ جمهوری اسلامی تجاوز به منافع خود را بر نمی‌تابد

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...

ملخ‌های صحرایی به ارزوئیه کرمان رسیدند

مدیر جهادکشاورزی شهرستان ارزوئیه گفت: ملخ‌های صحرایی - دریایی به شهرستان ارزوئیه رسیدند.

کد خبر: ۵۹۰۳۲
۱۴:۵۹ - ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹

ملخ‌های صحرایی به ارزوئیه کرمان رسیدند

دیدارنیوز ـ رضا امیری در تشریح جزییات این خبر گفت: با توجه به مشاهده دسته‌جات ملخ صحرایی - دریایی در سطح شهرستان ارزوئیه و امکان طغیان زودهنگام این آفت و احتمال ایجاد خسارت به محصولات کشاورزی این شهرستان، کشاورزان در صورت مشاهده دستجات ملخ صحرایی کارشناسان جهاد کشاورزی را مطلع کنند تا هرچه سریعتر نسبت به کانون کوبی آن سطح آلوده اقدام تا از خسارت آن جلوگیری بعمل آید.
 
وی تصریح کرد: ملخ صحرایی - دریایی می‌تواند حدود ۲۰۰ تا۳۰۰ کیلومتر بدون نشستن پرواز کند و اگر سریع با دسته‌های مهاجر مبارزه نشود، تخم ریزی کرده و به تعداد آن‌ها افزوده خواهد شد.
 
مدیرجهادکشاورزی شهرستان ارزوئیه با اشاره به اینکه شاهد هجوم این آفت به مزارع و باغات شهرستان خواهیم بود خاطرنشان کرد: آفت خطرناک ملخ صحرایی دریایی بسیار همه چیز خوار بوده و در مسیر عبور خود از هر نوع پوشش گیاهی تغذیه و آن‌ها را از بین خواهد برد.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی