تیتر امروز

هشدار حزب الله به اسرائیل/ ادعای نیویورک‌تایمز درباره حادثه اصفهان
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

هشدار حزب الله به اسرائیل/ ادعای نیویورک‌تایمز درباره حادثه اصفهان

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.
شهردار مشگین‌شهر:

هتل سبلان مشگین شهر در اختیار شبکه بهداشت است

شهردار مشگین‌شهر گفت: هتل سبلان مشگین‌شهر در اختیار شبکه بهداشت شهرستان است تا بیماران کرونایی دوران نقاهت خود را در آن سپری کنند.

کد خبر: ۵۹۰۲۶
۱۴:۳۹ - ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹

هتل سبلان مشگین شهر در اختیار شبکه بهداشت است

دیدارنیوز ـ رحمت انوری اظهار کرد: ما براساس تصمیم‌گیری کارگروه سلامت و همچنین بخشنامه‌های وزارت کشور اقدامات پیشگیرانه را انجام می‌دهیم که در این فرآیند آمار فوتی‌ها و بستری‌ها نیز کمتر شده است.
 
وی با قدردانی از کسبه و اصناف در همراهی با مجموعه مسئولان شهری در تعطیلی واحد‌های خود در این ایام پرخطر خاطرنشان کرد: به ارزش ۲۵۰ میلیون تومان مواد ضدعفونی کننده، ماسک و دستکش خریداری و در اختیار مجموعه‌های خدماتی و شهروندان قرار دادیم تا نسبت به رعایت موازین بهداشتی اقدام کنند.
 
شهردار مشگین‌شهر از واگذاری هتل سبلان به شبکه بهداشت به صورت موقت با هدف پذیرش بیماران کرونایی و سپری شدن دوران نقاهت آن‌ها خبر داد و بیان کرد: ۲۰۰ نفر نیروی شهرداری در حوزه خدمات و آرامستان درگیر مسایل کاری و کفن و دفن فوتی‌ها بودند که با در نظر گرفتن پروتکل‌های بهداشتی کفن و دفن‌ها و تغسیل فوتی‌های این ایام انجام شده است.
 
انوری ادامه داد: شهرداری با ارائه تخفیف در این ایام و بخشودگی عوارض شهرداری در دوماهه پایانی سال گفت: تا آخر اردیبهشت ماه مهلت به مشتریان داده شده تا نسبت به پرداخت معوقات خود با در نظر گرفتن تخفیفات ویژه اقدام کنند.
 
وی در مورد فاصله‌گذاری هوشمند اجتماعی نیز گفت: با باز شدن مشاغل کم‌خطر با همکاری اصناف این فاصله‌گذاری رعایت می‌شود و ما جلوی فعالیت مشاغل مزاحم و دستفروشان را گرفته‌ایم تا صدمه‌ای به سلامت مردم وارد نشود.
 
شهردار مشگین‌شهر افزود: از روز شنبه نیز برخورد جدی با دستفروشان و پلمپ واحد‌هایی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکنند، انجام می‌شود و در این زمینه کوتاه نخواهیم آمد.
 
انوری در پایان بیان کرد: تعطیلی آبدرمانی‌ها و هتل‌ها در مشگین‌شهر همچنان ادامه دارد و در کنار آن مشاغل پرخطر تا اطلاع ثانوی در این شهرستان تعطیل خواهند بود.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی