تیتر امروز

حسام سلامت:در حال تجربه جنگ داخلی هستیم/سرنوشت جنگ،می‌تواند آینده ما را تعریف کند/ جامعه چندبار به حاکمیت فرصت تغییر داد
گفت و گوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با یک جامعه شناس:

حسام سلامت:در حال تجربه جنگ داخلی هستیم/سرنوشت جنگ،می‌تواند آینده ما را تعریف کند/ جامعه چندبار به حاکمیت فرصت تغییر داد

"جامعه پلاس" عنوان برنامه جدیدی از دیدارنیوز است که ذیل این برنامه همه دغدغه‌های اجتماعی مانند زنان، محیط زیست، آسیب‌های اجتماعی، مهاجرت، حاشیه نشینی و ..با حضور کارشناسان تحلیل و بررسی می‌شود.
امنیت مراکز هسته‌ای ایران ۱۰۰ درصد برقرار است/ هشدار درباره بیماری روانی در غزه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

امنیت مراکز هسته‌ای ایران ۱۰۰ درصد برقرار است/ هشدار درباره بیماری روانی در غزه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
شاخه‌های زیتون از میان زبانه‌های آتش
یادداشت اختصاصی دیدار؛ چالش ایران و اسرائیل از زاویه‌ای دیگر

شاخه‌های زیتون از میان زبانه‌های آتش

برخی حقایق، معادلات، ملاحظات، مراودات و هماهنگی‌های خاص بین‌المللی در میانه‌های آتش بین ایران و اسرائیل، جان مایه یادداشت اسفندیار عبداللهی است که آینده روابط ایران با آمریکا و اسرائیل را تصویر...
رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سنندج:

نرخ کرایه تاکسی در سنندج افزایش یافت

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سنندج از افزایش نرخ کرایه تاکسی در سنندج خبر داد و گفت: در نرخ‌های جدید اعلام شده بیشترین نرخ کرایه ۲۳۰۰ تومان و کمترین نرخ افزوده شده ۷۰۰ تومان است.

کد خبر: ۵۸۹۷۶
۱۲:۱۴ - ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹

نرخ کرایه تاکسی در سنندج افزایش یافت

دیدارنیوز ـ امیر جمشید نژاد امروز (یکم اردیبهشت) در جمع خبرنگاران، با اشاره به افزایش نرخ کرایه تاکسی در سنندج، اظهار کرد: هر ساله جهت تعیین نرخ کرایه تاکسی جلسات متعددی با نمایندگان رانندگان تاکسی برگزار و نرخ کرایه در تمامی خطوط تعیین می‌شود.
 
وی افزود: بعد از تعیین نرخ کرایه تاکسی جهت تصویب به شورای شهر ارسال و در جلسات مختلف هم در شورای شهر با حضور نمایندگان نرخ کرایه بررسی و تصویب و جهت تایید به فرمانداری ارسال می‌شود.
 
رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سنندج عنوان کرد: سال گذشته با توجه به افزایش نرخ بنزین هیچگونه افزایش نرخ کرایه تاکسی اعمال نشد.
 
وی از اعلام نرخ جدید کرایه تاکسی در سنندج خبر داد و گفت: در نرخ‌های جدید اعلام شده بیشترین نرخ کرایه ۲۳۰۰ تومان و کمترین نرخ افزوده شده ۷۰۰ تومان است.
 
 جمشید نژاد بیان کرد: برچسب نرخ‌های جدید کرایه تاکسی در بین رانندگان توزیع و رانندگان نیز باید آن را در معرض دید مسافران نصب کنند.
 
جمشید نژاد خاطرنشان کرد: برای کودکان بالای ۵ سال سن نیز نرخ کرایه یک نفر محاسبه خواهد شد.
 
رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سنندج یادآور شد: نرخ‌های جدید کرایه تاکسی از اول اردیبهشت ماه سالجاری اعمال شده و شهروندان در صورت مشاهد هر گونه تخلف می‌توانند از طریق سامانه پیامکی به شماره ۱۰۰۰۰۲۰۴۰ اعلام کنند.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی