تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
فرماندار خرمشهر:

مدیریت بحران باید به مردم سپرده شود

فرماندار ویژه خرمشهر گفت: سیستم مدیریت و ارتباط با مردم در مقابله با کرونا، چابک نیست و امروز تمام توان باید در راه جلب مشارکت مردم برای مقابله با کرونا استوار باشد.

کد خبر: ۵۸۹۳۱
۱۸:۵۰ - ۳۱ فروردين ۱۳۹۹

مدیریت بحران باید به مردم سپرده شود

دیدارنیوز ـ محمد حیدری عصر امروز یکشنبه در آئین آغاز تشدید نظارت بر بازار‌های جنوب غرب خوزستان در سالن جلسات دانشکده علوم پزشکی آبادان، اظهار کرد: وقتی مسئله فاصله‌گذاری اجتماعی مطرح می‌شود یعنی نیاز به حضور همه‌جانبه و جلب مشارکت مردم وجود دارد.

 

وی با تأکید بر اینکه کرونا نوعی جنگ است که هیچ‌گونه آمادگی برای مقابله با آن در خرمشهر وجود نداشته است، افزود: تدابیری برای مقابله با کرونا پیش‌بینی نشده بود و نقش مردم در دایره این جنگ تعریف نشده بود که امروز مردم بی‌اعتماد هستند و در چهارچوب سیاست‌های دولت عمل نمی‌کنند.

 

فرماندار خرمشهر «انعطاف‌پذیری» و «سرعت عمل» را راهبرد برون‌رفت از معضل کرونا در منطقه دانست و گفت: سیستم مدیریتی ساختار‌ها منعطف ندارد و سلسله مراتبی است که دیر به سیاست‌ها پاسخ می‌دهد و در جامعه نیز سرعت واکنش مردم پایین است که این دو اصل جز اصول راهبردی است.

 

حیدری در ادامه با بیان اینکه آغاز فعالیت‌های اصناف مختلف آغاز دشواری‌های استراتژی‌های مبارزه با کرونا است، افزود: اکنون باید تمام توان برای این باشد که مردم به این باور برسند که هر فرد به خودی خود یک تهدید است و این امر نیاز به کار فرهنگی دارد.

 

وی افزود: از گذشته دور باید کار‌های فرهنگی انجام و مشارکت‌های اجتماعی جلب می‌شد تا نقطه اتصال مردم و دولت شکل می‌گرفت و بتوان از این پیوست بهره‌برداری سیاسی و اجتماعی کرد.

 

فرماندار خرمشهر به اقدامات انجام شده برای مبارزه با کرونا در خرمشهر اشاره کرد و افزود: در خرمشهر روند ابتلاء به بیماری کرونا تثبیت شده و شاهد طغیان بیماری نبودیم و مدیریت شرایط امروز بسیار مهم است و باید کاری کرد که در ماه‌های آینده نیز دچار طغیان نشویم.

 

وی همچنین به بحث تأثیرات کرونا بر کشور‌های مختلف نیز پرداخت و بیان کرد: جنگ در ذات خود یک رویکرد تدافعی و یک رویکرد تهاجمی دارد و امروز بخش امنیت بین‌المللی در حوزه سلامت به خطر افتاده است و در این جنگ مشاهده می‌شود که قدرت‌های بزرگ دنیا با تجهیزات بسیار نظامی و اقتدار سیاسی در این بخش عاجز شده‌اند و دولت‌های ضعیف‌تر در مبارزه با کرونا بهتر عمل کرده‌اند.

منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی