تیتر امروز

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...
حسام سلامت:در حال تجربه جنگ داخلی هستیم/سرنوشت جنگ،می‌تواند آینده ما را تعریف کند/ جامعه چندبار به حاکمیت فرصت تغییر داد
گفت و گوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با یک جامعه شناس:

حسام سلامت:در حال تجربه جنگ داخلی هستیم/سرنوشت جنگ،می‌تواند آینده ما را تعریف کند/ جامعه چندبار به حاکمیت فرصت تغییر داد

"جامعه پلاس" عنوان برنامه جدیدی از دیدارنیوز است که ذیل این برنامه همه دغدغه‌های اجتماعی مانند زنان، محیط زیست، آسیب‌های اجتماعی، مهاجرت، حاشیه نشینی و ..با حضور کارشناسان تحلیل و بررسی می‌شود.
مدیرکل راه و شهرسازی فارس اعلام کرد:

تخصیص حدود ۳ میلیون مترمربع زمین برای طرح اقدام ملی مسکن در فارس

مدیر کل راه و شهرسازی استان فارس گفت: تاکنون افزون بر ۲ میلیون و ۸۵۰ هزار مترمربع زمین برای اجرای طرح اقدام ملی مسکن در این استان اختصاص یافته است.

کد خبر: ۵۸۹۲۵
۱۸:۲۰ - ۳۱ فروردين ۱۳۹۹

تخصیص حدود ۳ میلیون مترمربع زمین برای طرح اقدام ملی مسکن در فارس

دیدارنیوز ـ جعفر زاهدی یکشنبه ۳۱ فروردین در گفتگو با خبرنگاران ضمن بیان اینکه طی روز‌های آتی، میزان زمین تخصیص یافته به اجرای طرح اقدام ملی افزایش خواهد یافت، افزود: این مقدار زمین تاکنون برای ۱۶ شهرستان از استان فارس در نظر گرفته شده است.

 

زاهدی با بیان اینکه تامین زمین برای دیگر شهرستان‌های استان فارس در دستور کار قرار دارد و به سرعت اجرایی خواهد شد، گفت: تاکنون زمین در شهرستان‌های آباده، اقلید، خرمبید، بوانات، نی ریز، داراب، زرین دشت، فسا، استهبان، خرامه، جهرم، قیروکارزین، فیروز آباد، کوه چنار، کازرون و ممسنی برای اجرای طرح اقدام ملی پیش بینی شده است.

 

مدیرکل راه و شهرسازی استان فارس ادامه داد: سهم فارس در طرح اقدام ملی مسکن، ۴۸ هزار و ۷۲۷ واحد است و تاکنون ۳۹ هزار و ۹۲۱ نفر متقاضی در این طرح ثبت نام کرده‌اند.

 

زاهدی خاطرنشان کرد: ۲۵ هزار واحد از سهم استان فارس در این طرح در شهر جدید صدرا و مابقی در سایر شهر‌ها احداث خواهد شد.

 

این مقام مسئول یکی از مهمترین اولویت‌های اصلی اداره کل راه و شهرسازی فارس در سال ۹۹ را اجرای طرح اقدام ملی مسکن دانست و بیان کرد: مراحل اجرای این طرح شامل تامین زمین، عقد قرارداد و پیگیری احداث مسکن تا مرحله واگذاری به متقاضیان است.

 

استان فارس براساس تقسیمات کشوری ۳۶ شهرستان را در بر می‌گیرد و تاکنون طرح اقدام ملی مسکن برای ۱۶ شهرستان، اجرایی شده است.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی