تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به اسرائیل/ عمان حادثه اصفهان را محکوم کرد/ رئیس کمیسیون اروپا خواستار خویشتن‌داری شد
انتقام ایران از اسرائیل پس از حمله تروریستی (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

هشدار فرمانده ارتش به اسرائیل/ عمان حادثه اصفهان را محکوم کرد/ رئیس کمیسیون اروپا خواستار خویشتن‌داری شد

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.
استاندار قم:

هیچ مراسمی تا نیمه اردیبهشت در قم برگزار نمی‌شود

استاندار قم گفت: بر اساس مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا هیچ مراسم و افطاری در اماکن مقدس و مساجد قم تا نیمه اردیبهشت‌ماه برگزار نمی‌شود.

کد خبر: ۵۸۹۰۹
۱۷:۱۵ - ۳۱ فروردين ۱۳۹۹

هیچ مراسمی تا نیمه اردیبهشت در قم برگزار نمی‌شود

دیدارنیوز ـ بهرام سرمست ظهر شنبه پس از جلسه‌ای که با هیئت دولت و رئیس جمهور از طریق ویدئو کنفرانس برگزار کرد در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به برخی مصوبات این جلسه، گفت: حفظ شرایط قرنطینه خانگی و تعطیلی مشاغل پر ریسک همچنان ادامه دارد.

 

وی با اشاره به تداوم تعطیلی مدارس، دانشگاه‌ها و مراکز حوزوی و آموزشی تا اطلاع ثانوی، افزود: مراکز علمی دانشگاهی مجازند صرفاً در مقطع دکترا به صورت حضوری فعالیت نمایند.

 

استاندار قم تصریح کرد: به مناسبت ماه مبارک رمضان مراسم تجمع و افطاری در اماکن مقدس و مساجد تا نیمه اردیبهشت‌ماه نخواهیم داشت.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود به بازگشایی برخی صنوف و آغاز به کار مجدد کسبه کم ریسک اشاره کرد و افزود: پاساژ‌ها و صنوف واقع در اماکن مسقف و بازار‌ها مشروط به رعایت پروتکل‌های بهداشتی و صرفاً تا ساعت ۱۸ مجاز به فعالیت خواهند بود و دستورالعمل‌های آن از طریق اتاق اصناف، دانشگاه علوم پزشکی و سازمان صمت اطلاع رسانی خواهد شد.

 

سرمست توسعه ناوگان حمل و نقل شهری را از دیگر مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا عنوان و گفت: مقرر شد تجهیز و نوسازی و افزایش تعداد اتوبوس‌های شهری در شهری‌های بزرگ در دستور کار قرار گیرد.

منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی