تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...

قرق اختصاصی کوه سیاه بوشهر صحت ندارد

در پی شایعاتی مبنی بر واگذاری منطقه شکار ممنوع کوه سیاه به عنوان قرق اختصاصی به افراد خصوصی، اداره کل حفاظت محیط زیست استان بوشهر با تکذیب شایعه مذکور اعلام کرده که هیچگونه واگذاری قرق اختصاصی در منطقه شکار ممنوع کوه سیاه صورت نگرفته است.

کد خبر: ۵۸۸۹۷
۱۶:۳۱ - ۳۱ فروردين ۱۳۹۹

قرق اختصاصی کوه سیاه بوشهر صحت ندارد

دیدارنیوز ـ حفاظت محیط زیست بوشهر همچنین تاکید کرده هیچ تصمیمی مبنی بر واگذاری ندارد و همچنان حفاظت از منطقه و جلوگیری از شکار و صید غیر مجاز بر عهده ماموران یگان حفاظت محیط زیست استان بوشهر است.

 

فرهاد قلی نژاد، مدیر کل حفاظت محیط زیست استان بوشهر در این خصوص عنوان کرد: در روز‌های اخیر شایعاتی مبنی بر واگذاری منطقه شکار ممنوع به عنوان قرق اختصاصی منتشر شده که موجب نگرانی عشایر منطقه گردیده و این در حالی است که هیچگونه واگذاری منطقه به عنوان قرق اختصاصی صورت نگرفته و سازمان حفاظت محیط زیست تصمیمی در این خصوص ندارد.

 

وی با اشاره به فعالیت برخی از افراد و دوستداران طبیعت در منطقه گفت: فعالیت برخی از علاقه‌مندان و دوستداران طبیعت در قالب سازمان‌های مردم نهاد در منطقه کوه سیاه صرفا جهت همیاری و آموزش جوامع محلی بوده و هیچ فردی مجاز به انجام وظایف قانونی ماموران یگان حفاظت محیط زیست نیست و فعالیت همیاران طبیعت و علاقه‌مندان در روز‌های اخیر نیز در جهت حفاظت از منطقه و آموزش جوامع محلی در راستای پیشگیری از شکار غیر مجاز صورت گرفته است.

 

این مسئول خاطرنشان کرد: راهنمایی و تذکرات لازم در خصوص رعایت چارچوب قانونی فعالیت‌های آموزشی و فرهنگی ارائه و مقرر گردید هر گونه فعالیت و آموزش‌های لازم با مجوز و هماهنگی اداره کل حفاظت محیط زیست استان صورت پذیرد.

 

مدیر کل حفاظت محیط زیست استان بوشهر همچنین با تاکید بر لزوم همکاری همه عشایر و ساکنین منطقه در جلوگیری از شکار غیر مجاز و تخریب منطقه کوه سیاه افزود: منطقه کوه سیاه یکی از ارزشمند‌ترین مناطق طبیعی استان بوشهر بوده که حفاظت و جلوگیری از شکار گونه‌های حیات وحش آن بسیار ضروری است. هم اکنون شکار در منطقه مذکور ممنوع و غیر قانونی بوده و حفاظت از آن نیازمند مشارکت و همکاری همه عشایر دارد.

 

قلی نژاد اظهار کرد: هر گونه برنامه حفاظتی محدودیتی برای حق عشایر از چراگاه‌های آن‌ها در منطقه شکار ممنوع و فق قوانین ایجاد نخواهد کرد و از عشایر منطقه تقاضامند است به شایعات ممنوعیت چرا یا واگذاری چراگاه‌ها توجه ننموده و با ماموران یگان حفاظت محیط زیست همکاری لازم را در حفاظت از منطقه مبذول دارند.

 

گفتنی است: منطقه کوه سیاه در شمال استان بوشهر به عنوان یک منطقه شکار ممنوع مصوب و هر گونه شکار گونه‌های جانوری در منطقه مذکور ممنوع و غیر قانونی است.

 

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی