تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

بیش از ۱۵۰ هزار نفر از باغ گل‌های کرج بازدید کرده‌اند

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرج گفت: تاکنون بیش از ۱۵۰ هزار نفر در قالب تور مجازی از باغ گل‌های پارک شهید چمران بازدید کرده‌اند.

کد خبر: ۵۸۷۲۶
۱۱:۳۰ - ۳۰ فروردين ۱۳۹۹

بیش از ۱۵۰ هزار نفر از باغ گل‌های کرج بازدید کرده‌اند

دیدارنیوز ـ پیمان بضاعتی پور با اشاره به هدف برگزاری تور مجازی بازدید از باغ گل‌های کرج اظهار کرد: کاهش استرس و فشار روانی ناشی از شیوع ویروس کرونا از مهمترین اهداف برگزاری این تور است.
 
وی با بیان اینکه جشنواره لاله‌ها پس از هفت دوره برگزاری موفق، به نماد و هویت شهر کرج تبدیل شده، افزود: سال گذشته بیش از ۵۰۰ هزار نفر از هفتمین جشنواره لاله‌های کرج دیدن کردند و به دنبال این استقبال پرشور از زمستان سال گذشته تمهیدات لازم برای آماده سازی باغ گل‌ها و کاخ مروراید جهت برگزاری هر چه باشکوه‌تر هشتمین جشنواره لاله‌ها با کاشت لاله و گل‌های بهاری بیشتر انجام گرفت که متاسفانه به دلیل شیوع ویروس کرونا این امکان میسر نشد.
 
این مسئول توضیح داد: راه اندازی تور مجازی بازدید از جشنواره لاله‌ها مورد استقبال شهروندان قرار گرفته و در مدت زمان بسیار کوتاه ۱۵۰ هزار نفر از آن بازدید داشته‌اند.
 
بضاعتی پور این میزان استقبال را نشان دهنده حس تعلق شهروندان به این جشنواره دانست و گفت: تور مجازی هشتمین جشنواره لاله‌های کرج از سایر شهر‌ها و حتی خارج از کشور نیز بازدید کننده داشته است.
 
این مسئول با بیان اینکه این سازمان با راه اندازی تور مجازی، لاله‌ها را به خانه‌های مردم برده، خاطرنشان کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و روز‌های سختی که به شهروندان در قرنطینه خانگی تحمیل شده، مشاهده زیبایی گل‌ها از طریق تور مجازی می‌تواند بخشی از این فضای ذهنی را تلطیف و لحظات شادی را برای خانواده‌ها به وجود آورد.
 
گفتنی است علاقه‌مندان می‌توانند از لینک زیر لاله‌های باغ گل‌های کرج را به صورت مجازی مشاهده کنند:
 
https://park.karaj.ir/
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی