تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

برگزاری نخستین جلسه دفاع پایان‌نامه به صورت مجازی در دانشگاه صنعتی دزفول

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول از برگزاری اولین جلسه دفاع پایان‌نامه به صورت مجازی در این دانشگاه خبر داد.

کد خبر: ۵۸۶۳۲
۱۵:۰۶ - ۲۸ فروردين ۱۳۹۹

برگزاری نخستین جلسه دفاع پایان‌نامه به صورت مجازی در دانشگاه صنعتی دزفول

دیدارنیوز ـ علی ظاهرزاده اظهار کرد: در روز چهارشنبه (۲۷ فروردین) برای نخستین بار جلسه دفاع از پایان‌نامه یکی از دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد گروه مهندسی شیمی این دانشگاه با موفقیت و به صورت وبینار برگزار شد.

 

وی افزود: این جلسه با حضور داوران، اساتید راهنما و استاد مشاور به صورت مجازی و در سامانه مجازی دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول (lms.jsu.ac.ir) با موفقیت برگزار شد.

 

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول ادامه داد: تا ۳۱ فروردین ماه امسال، از حدود ۲۰ پایان نامه به صورت آنلاین دفاع می‌شود.

 

ظاهرزاده در خصوص برگزاری آموزش مجازی افزود: پیش از این آموزش مجازی در سطح دانشگاه نداشتیم که با توجه به فراگیر شدن بیماری کرونا در کشور، زیرساخت‌های لازم برای ارائه آموزش مجازی به صورت آنلاین و آفلاین فراهم شد.

 

وی با بیان اینکه برگزاری آموزش مجازی به صورت آنلاین یا آفلاین به تشخیص استاد موردنظر انجام می‌شود، ادامه داد: از هفته سوم اسفندماه سامانه مدیریت آموزش مجازی در دانشگاه جندی شاپور دزفول راه اندازی شده و اساتید، خود را با این آموزش همراه کرده‌اند.

 

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول افزود: تاکنون ۴۰۰ ساعت محتوای آفلاین در سامانه آموزش مجازی این دانشگاه برای عدم حضور دانشجویان در دانشگاه و مبارزه با ویروس کرونا تهیه شده است.

 

وی با اشاره به استقبال دانشجویان از کلاس‌های مجازی بیان کرد: تاکنون استقبال دانشجویان از کلاس‌های مجازی خوب بوده و ۲ هزار و ۲۴۰ نفر از دانشجویان در این سامانه وارد شده‌اند و به تدریج بر این آمار افزوده می‌شود. دانشجویان منتظر حذف ترم یا درس نباشند، زیرا در حال حاضر هیچگونه درخواستی بررسی نخواهد شد و دانشجویان مکلف به دریافت آموزش‌های مجازی هستند.

 

ظاهرزاده با بیان اینکه آموزش دروس تئوری به صورت مجازی انجام می‌شود، گفت: درخصوص نحوه برگزاری امتحانات هنوز تصمیم گیری نشده است که به محض تصمیم گیری در این خصوص، اطلاع‌رسانی خواهد شد.

 

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول در پایان گفت: درخصوص برگزاری کلاس‌های رشته‌های عملی مانند رشته معماری که دروس عملی هستند نیز در حال برنامه ریزی و تصمیم گیری هستیم که پس از برنامه ریزی، اطلاع رسانی خواهد شد.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی