تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
مدیر مخابرات منطقه کردستان:

۱۷۱ روستا از خدمات اینترنت پر سرعت برخوردار شدند

مدیر مخابرات منطقه کردستان گفت: امسال ۱۷۱ روستا خارج از برنامه توسعه یافته و از اینترنت پرسرعت برخوردار شدند تا دانش‌آموزان در این روستا‌ها از آموزش‌های آنلاین و مجازی استفاده کنند.

کد خبر: ۵۸۶۲۷
۱۴:۳۸ - ۲۸ فروردين ۱۳۹۹

۱۷۱ روستا از خدمات اینترنت پر سرعت برخوردار شدند

دیدارنیوز ـ آزاد حکمت امروز (۲۸ فروردین) در نشست شورای آموزش و پرورش که با حضور استاندار کردستان برگزار شد، با بیان اینکه در حال حاضر ۵۰۱ روستای استان از اینترنت پرسرعت مخابرات بهره می‌برند، اظهار کرد: تمام زیر ساخت‌های لازم برای استفاده مشتریان از خدمات با کیفیت ومطلوب فراهم است.

 

وی افزود: در اوایل سال و بعد از اهدای اینترنت رایگان از سوی شرکت مخابرات ایران به تمام مشتریان adsl با هدف در خانه ماندن شهروندان، مخابرات منطقه با کمبود‌هایی در زمینه ip مواجه شد که به منظور بهبود کیفیت شبکه دیتای استان با افزایش پهنای باند از ۲۰ گیگ به ۳۰ گیگ، افزایش ظرفیت سامانه BRAS استان به میزان ۵۰ درصد و نصب و راه اندازی ۱۰ دستگاه سوییچ که شرایط ِکنترل وهدایت ترافیک مصرفی در مسیر‌های مختلف را فراهم نموده است این مشکلات مرتفع شد.

 

مدیر مخابرات منطقه کردستان با بیان اینکه فراهم کردن تجهیزات برای افزایش پهنای باند در این فرصت محدود با دشواری انجام شد، تصریح کرد: این میزان افزایش پهنای باند با توجه به شرایط خاص و ویژه این روز‌های جامعه که شاهد گسترش ویروس کرونا هستیم در راستای اصل مشتری مداری و تحقق مطالبات شهروندان از سوی مخابرات منطقه صورت گرفت.

 

حکمت در پایان یادآور شد: این منطقه در تمام شرایط حامی و پشتیبان مشتریان است و تلاش دارد تا با کیفیت‌ترین محصولات مخابراتی را به مشتریان ارائه کند.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی